onsdag 12. november 2008

Unnskyld ,Cato..

Du gir meg ikke det jeg trenger om dagen, så nå tar jeg en pause.. Du er rett og slett utkonkurrert av denne gjengen her..! Deres forgjengere fra flere år tilbake tar også endel oppmerksomhet om dagen, både i sofa'n etter middag og faktisk i sengen ved leggetid også.
.......................Ellers har jeg fått en utfordring fra www.tuppenella.blogspot.com :
(Frøken Male (strøken) og elsklingan:
(5 ting jeg liker:

Familien min
Klassen min
Julen
Blomster
Snø

5 ting jeg misliker:

Rasisme
Dobbeltmoral
Intoleranse
Krig
Rotter og mus

5 artister:

Madonna
Prince
Carola (bare musikken, IKKE endel av meningene hennes,aprops toleranse )
Peter Jøback
Kurt Nilsen

...gir den videre til http://www.beas-verden.blogspot.com/

Har blitt veldig hektet på blogging om dagen, så nå skal jeg prøve å ta noen dagers pause og bare konsentrere meg om familen...Vi ses snart!! Klem,Anette

27 kommentarer:

sandra sa...

HIHI!!bo bedre ja! kom hjem med det siste for julen som jeg låner av min søster igår! gleder mg til å ta en titt!! koselige svar på utfordringen! takk for hyggelig kommentar!! var redd jeg hadde starter en kald diskusjon... det gjore godt å lese den:) takk!!

sortekatt sa...

Haha, ja bøker får være bøker nå for en stund:)slik er det her og..Så masse flotte blader du har, og nå kommer vel VAKRE HJEMs julenummer også snart!!!glede seg!!Ha det fint med familien:)snakkes:)

Frk .Fischer sa...

åååå de bladene skulle jeg hatt nå.....og jo det pleier å bli noen pakker ...så jeg er vel litt snill!!! hjelper vel at mamma og søs er gale jule gave shoppere...elsker pakker!!!

Torilpia sa...

Jeg har også masse interiør-jule-blader som jeg blar i for tida. Bøker er det lite tid til nå ja. Har kun de få minuttene på det lille rommet - til boklesing :o)

Så tøft fotball-rommet (i innlegget under) ble - skikkelig gutterom, enda det er røde innslag der .. :o) Regner med at alle ble fornøyde ja!!!

Ha en flott onsdag - klem!

HjemmeKoz sa...

Hei, og takk for kommentar på bloggen min!

Hva jeg skal bruke pengene til...hm...nei si det.
Ikke tenkt over faktisk, men det blir sikkert mitt aller aller minste problem, å få brukt opp de. hehe.

Christine Louise sa...

Hehe, morsomt innlegg 0) Kos deg med bladene dine ;)

Christine Louise sa...

Tusen takk.. Hun har full peiling vet du ;) Hun jobber selv i barnehage. Og kun det beste er godt nok.. Hehe..
Klem :-)

Anonym sa...

Har heller ikke lest i bøker siden sommer, er mest blader som fenger meg for tiden.
Skjønner at du pauser litt med bloggingen. Tar veldig tid.
Ps: ikke bli for lenge borte ;)
Klem fra Agathe

Noralill sa...

Koseleg blogg du har! Å så mange julemagasin...det er snop det!

Kos deg masse!

Nettelita sa...

Her hos meg er også bøker byttet ut med juleblader nå.. Det er jo så koselig å se på bilder, få inspirasjon og bare gleede seg til desember og jul! :)
Kos deg sammen med gutta boyz..
Har ikke hatt så mye tid til blogging i det siste jeg heller, så føler jeg har gått glipp av litt! For her i bloggverden skjer det mye hver dag! Men da er det godt med dager som dette, hvor jeg har tid til å lese og kose meg med det som er nytt her inne. :)
Klem

Gunhild sa...

Ja, skjønner julen nærmer seg! Jeg prøver å ikke bli stressa hehe...
Har en liten utmerkelse til deg på siden min :) Klemmer fra Lavendelheimen.

Kristines verden sa...

Hei! Takk for hyggelig hilsen inne hos meg- herlig med nye blader! Deilig avslappende! Kos deg- klem

Klaffen sa...

Bøker er bøker og JULEmagasiner er NÅ:) Ligger noe til deg på bloggen min, etter pausen. klem

by Siv sa...

Det øverste bladet kjøpte jeg også, såååå mye fint :)
Er veldig hektet jeg også innimellom, men legger inn pauser. Viktig å komme ut av boblen en gang i blant...
Ha en finfin torsdag
*Siv*

Mitt hvite hus sa...

heisanO=) tusen takk for hyggelige hilssen inne hos meg. tar meg en liten runde nå mens middagen koker og kikker innom deg=) heldige du som har tid å lese bøker. Skulle ønske jeg hadde bedre tid til det.
Ønsker deg en fin kveld0) klem Kerstin

Kort og Søm sa...

Ja, jeg har også funnet fram julebladene, de er jo fulle av juleinspirasjon og hygge :o)
Men jeg har også begynt å lese "Morgen gaven" av Dea Trier Mørch. Leste den for 2 1/2 år siden, og likte den veldig godt da.(håper jeg ikke blir skuffet nå..:o)

Ha en fin kveld!!

Gamlå sa...

Heisann

leeeeeeer. Kjenner meg igjen. Ikke alltid boken kommer foran blader som en vil kose seg med!!!

Koselig var det å lese svarene dine i utfordringen din:)

Ha forsatt en fin kveld

hilsen Gamlå

Magdalena sa...

he-he... det har eg tenkt så menge ganger...
så fikke ~eg forresten Landliv i posten idag,- skal kose meg i sofaen nå,- herlige disse bladene...
klemmer~~

[ barn i heimen ] sa...

Det er så koselig ålese på bloggen din:) Og ser du er aktiv i blogginga...:) Viktig å ta en liten pause. Jeg har ikke vært så aktiv den siste uka. Har bare hatt 1000 ting å gjøre. Og da kan jeg ikke sette meg ned - for blir jo helt hekta:)

Nyt bladene - og familien.

Du..det innlegget om gutta boys var herlig. Og jeg er selvsagt helt enig. Gutter er topp! Jeg har bestemt meg for å få en flott guttefamilie:)

Ida sa...

Er ikke så langt i fra (å innrømme!) å være blogghektet jeg heller - er godt med noen pauser!!
C u soon :-)

KLem

prinsesselinn sa...

thi hi,
ja det stemmer, vi har en del av de samme ja.
tror jeg har fire av de jeg ser på bilde , pluss litt til...
ha en kjempefin helg.

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

hehe :P Artig :) Så mange flotte blader du har :) Er utrulig kjekt å berre kike litt i sånt.. virker som den einaste tida eg får gjort det er på kiropraktorkontoret.. :P hehe :D Ha ein kjempeflott dag videre! godklem :)

Anja sa...

Hadde det vært opp til meg hadde vi flyttet inn i morgen. Men det går jo ikke..... Håper å være inne til sommeren kanskje litt før. Så det er leeeeenge til men men vi har jo ikke vært så nærme som nå:):) god helg

AG sa...

Skjønner godt byttet! Det er jo så mange herlige juleblader ute nå!
Ha en fin helg!

Tonje sa...

Vel er det gøy å lese bøker, men ingenting slår å sette seg godt til rette i sofaen med en kopp varm kaffe og et blad...

Blå-hvit samlemani sa...

Ser at det ikke bare er meg som har gått amok i julemagasinene...jeg koser meg virkelig med disse bladene, men har litt for dårlig tid til virkelig å nyte dem

Cara Mengatasi Asam Lambung sa...


This article is interesting and useful. Thank you for sharing. And let me share an article about health that God willing will be very useful. Thank you :)

Cara Mengobati Sinusitis
Penyebab Mual dan BAB Berdarah

Cara Mengobati Usus Buntu