onsdag 19. november 2008

Spikke,sage,lime,bake...

Når en surfer inne denne glade (gale?) bloggverden'n, blir en,les jeg,til tider ganske så revet med! Jeg har alltid vært et "julemenneske", og adventsstiden skal for meg ikke være for stressende. Saken er jo at en bare flytter alt en må gjøre, så jammen har november blitt travel...Uansett,jeg nærmer meg målet om å ha mest mulig ferdig til 1.desember. Papiret jeg skal bruke har stått til pynt en lang stund allerede og jeg blir glad hver gang jeg titter bort på det! Jeg ble så glad da http://www.lavendelheimen.blogspot.com/ ga meg ikke bare en, men to utmerkelser!
Denne første fortjener Agathe i Agathe si sie, http://www.agathekoernesmo.blogspot.com/ . Jeg er stor fan av siden din, og blir like glad hver gang jeg ser en hilsen fra deg. Velkomstordene på bloggen din "tar meg" hver gang jeg er innom og minner meg på å prøve å tenke positivt!
Denne skjønne som lavendelheimen har laget selv (går det an å være så flink?), skal Auud , http://www.auuud.blogspot.com/ få. Bloggen din er en herlig blanding av hverdagstanker, ting du har laget, interiør og litt mat! Alltid like koselig å få hilsen fra deg, Auud!
Mona Lisa i http://www.monaslykkebo.blogspot.com/ har gitt meg denne utrolig koselige utmerkelsen. Er den ikke utrolig søt?? Jeg har akkurat oppdaget siden din, Mona Lisa og må innom hver dag!! http://www.hvitlinje.blogspot.com/ fortjener denne!! Er så imponert av scrappingen din, og du klarer alltid å finne frem så mye spennende bilder fra nettet som inspirerer og gir gode ideer! Morsom er du og! :-)

Tusen takk for alle tre, dere aner ikke hvor glad jeg blir!!! Ha en flott onsdag!

21 kommentarer:

Anonym sa...

Hei på deg.
Nei, nå ble jeg utrolig glad. Jeg ble så glad at jeg måtte ha høytlesing på jobben for et par jeg hadde pause med, om det du hadde skrevet om meg, det var utrolig koselig skrevet.
Tuuuusen takk for awarden, snille deg.

Enig med deg at adventen skal være ei koselig og ikke stressende tid.

Ha en fin kveld.
Klem fra ei "hoppanes" glad bloggjente ;)

rod i hob sa...

Så fint innlegg :-)
Blir du ferdig me alt til første desember?? Då blir eg imponert! Eg kose meg kjempemasse med julagavehandel -e faktisk nesten ferdig eg... Men eg vett kje om eg e fornøyd eller ikkje -ingen grunn te å gå i butikka i desember då eller??!! He he!
Ha en super kveld!!

sortekatt sa...

Så mange fine gavepapir!ja faktisk alle falt i smak,hehe.Jeg har kjøpt 3 julegaver...har endel igjen...Ha en finfin kveld:)

Dans på roser... sa...

Gratulerer med utmerkelser! =)

Takk for koselig hilsen i bloggen.

Kos deg masse med forberedelsene! Og med marsipanen=)

Kathrin.

Torilpia sa...

Gratulerer med awarder .. :o)
De fortjener du!!

Har ei kurv full av gavepapir her jeg også .. bruker litt nå og da .. så det er greit å ha det tilgjengelig. Ser det har blitt mer julemøstret papir oppi der nå ... gleder meg :o)

Ha en flott onsdag - klem!

Made by KKann sa...

Hei!

Koselig å titte innom deg!
Ååå..skjønner godt at du blir glad av de flotte rullene med så flott papir - hos meg går det i grått, grønt og lilla i år!! Smil!

Ha en fin fin onsdagskveld!

Smil fra KKann

liven sa...

Kjempefint papir....blir kjekt å bruke dette til innpakning:O)

Grattis med awarder:O)

Ha en fin kveld:O)

Nettelita sa...

Grattis med fine utmerkelser! :) De er deg vel fortjent..
Jeg skal ut å søke ny jobb ja.. Er ansatt på Ullevål, men flyttet fra Oslo til Skien 1 mnd før jeg fødte..Så derfor har jeg vært ute med noen åpne søknader i dag! Huff, tida hjemme har gått alt for fort! Og hadde vi hatt økonomi til det ville jeg gjerne vært hjemme litt lenger enn februar! Selv om en annen del av meg gleder seg til å komme tilbake til "normalen" igjen.. :)
Klem

Auuud sa...

Åhh! Min første utmerkelse! :) Tusen takk! Nå skjønner jeg hva du mente med at mannen din smilte når du fikk din første award, står en bak her å smiler lurt også :P Godt å høre at det ikke bare er meg som har planer om å være ferdig med mest mulig før desember :) Jeg har et par gaver igjen, og satser stort på å bli ferdig med de på fredag :) Ha en flott kveld, og igjen: tusen takk! :) klem

Liv Elin sa...

Så mange flott awarder du har fått - så moro , og de er tydeligvis vel fortjente ! :)

Helt enig i at det ikke skal være bare stress og kav i adventstiden - kos og rolige kvelder bør jo hovedfokuset...

Ellers var jeg lenge selv guttemamma , før jentene kom - og synes det var og er like gjevt og stort som å ha jenter !
Husker mange faktisk sa ," jaja synd ikke jenta kom nå da! "da vi fikk gutt nr 2! Ble både litt provosert og såret av slike kommentarer - for jeg kunne da ikke skjønne hva som skulle være så mye større å få en jente ......
Idag , med to jenter til sitter jeg med den samme følelsen - jeg er like glad i guttene mine som jeg er i jentene!

En hilsen i novemberkvelden til både deg og guttaboys! ;)
Husrom & Hjerterom

Marihøna sa...

hihi, jeg blir også glad av å se på julepapiret jeg har kjøpt. Gleder meg til å lage fine pakker. En skikkelig julejente jeg :)

Albertines verden sa...

Hei. Er bare innom for å ønske deg en fortsatt fin uke!

by Siv sa...

Heihei og god kveld i stugu!
Jeg har også en deadline 1 desember, nærmer seg styggfort men har foreløpig kontroll. Vi får se om vi klarer det hurra.
Skulle egentlig pakke inn mange gaver i dag, men brrr holder meg her under teppet :)
Ha en finfin kveld
*Siv*

moa sa...

grattis med awarder - de er velfortjente!!
..du har en veldig koselig blogg, og alltid en hyggelig kommentar..
(og så digger du jo kjærlighetsjakta...)hihi..
klem fra moa

Anonym sa...

Ja det er spennende med teller...hadde egentlig ikke tenkt å få meg en sånn siden målet med bloggen min i utgansgspunktet ikke var å få mange lesere...men for at familien min sørpå skulle kunne se litt hva vi gjør her nordpå.
Men har jo fått kontakt med masse hyggelige bloggdamer...som deg f.eks :)
Og da kan det jo være gøy å se hvor mange som kommer innom :)

Heidi-anitha sa...

Ja.. Nå er det lke før småpakkene skal pakkes inn... Og jeg som bare har kjøpt 6 ting enda... hjelp....

Så koselig med Award.... det fortjener du!

Klem White vintage

Ingunn sa...

Så mange awarder du har fått!!De er deg vellfotjent!;)

Søt den kurven du har papiret i også. Jeg har også julepapiret i orden. Jeg har lagret det i en gammel firkantet vase på kjøkkenet. Enkelt og dekorativt!

Håper du får en fin dag. Her er det snø. Så da kommer julestemningen her hos meg!;)

Klem Ingunn

Solveig sa...

Hei:)
Så fine utmerkelser du har fått da:)
Men det er jo ikke rart!
Kjempe fint gave papir;)

Ønsker deg en super dag:)

Unknown sa...

2015-10-31leilei
michael kors
cheap oakley sunglasses
new balance shoes
nike tn pas cher
nike uk
michael kors handbags
cheap basketball shoes
uggs on sale
adidas gazelle
louis vuitton outlet stores
mizuno running shoes
tommy hilfiger outlet
michael kors outlet
coach outlet online
toms outlet
coach factory
louis vuitton
louis vuitton outlet
michael kors bags
ray bans
air jordan 8
canada goose uk
nike force 1
nike store uk
sac longchamp pliage
michael kors handbags
michael kors outlet
jordan 3 white cenment
chaussure louboutin
gucci handbags
longchamp outlet
longchamp pas cher
retro jordans 13
montblanc pens
adidas superstars

raybanoutlet001 sa...

fitflops clearance
tiffany and co outlet
air jordan shoes
discount sunglasses
nike air zoom pegasus 32
michael kors handbags
nike huarache sale
http://www.uggoutlet.uk
cheap jerseys from china
jordans for cheap
air jordans,cheap air jordans,air jordan shoes,air jordan 11,air jordan 13,air jordan 6,air jordan 4
adidas stan smith
michael kors handbags sale
tiffany and co jewellery
adidas nmd
chrome hearts online
cheap oakley sunglasses
ray ban uk,cheap ray ban sunglasses

Unknown sa...

cheap ray ban sunglasses
cheap jordans
adidas yeezy
canada goose jackets
michael kors outlet
nike cortez
yeezy 350 boost
coach outlet
yeezy boost 350
burberry sale
2061921caiyan