søndag 9. november 2008

Gave fra lillesøster og så farsdag da!

Da jeg hadde bursdag i sommer, fikk jeg en kjempefin jakke fra søsteren min. Fordi jeg hadde valgt den ut selv, syntes søs at jeg måtte få noe mer...Hadde i grunn glemt at hun sa det,helt til jeg fikk disse på torsdag. "De er vel sånne som du liker, også satte jeg røde lys til jul oppi". Her er det en som kjenner meg! I går regnet det hele dagen, så da passet det å bake skillingsboller til farsdagen!
Det skal sies at vi prøvesmakte litt, men resten skal vi kose oss med i dag. Det er tegnet og perlet på høygir her i morges, og jeg har kjøpt den nye Bjørn Eidsvåg cd'n og et par bøker jeg har store forventninger til..:-) Så NÅ skal vi feire "farsbursdag" som minstemann sier!

23 kommentarer:

liven sa...

så flotte disse var da!!
Så heldig du var!!
Deilig hjemmebakst:o)
så så godt ut! Her blir det eplekake med is.......det er far i huset så glad i:o)

Ha en fin dag:o)

Unknown sa...

He he, det er deilig å vere effektiv innimellom og:0)
Nydelege lysestakar du har fått...
Kjekt å servere heimebakst!!
Her hos oss vert det sannsynnlegvis ein fisketur, det er jo far som bestemmer i dag;9) og så er det bestillt vaflar til seinare i dag...
Nyt dagen, klem Line

Tove sa...

Kor utruleg flott sida di har vorte! Det er kjekt å sette litt ekstra stas på far, og det er godt å høyre at ungane dine har vore i sving! Ikkje noko som er kjekkare enn heimelaga gåver! Eg ligg sjuk og svak så stakkars far lyt heidrast på eit anna tidspunkt.... Håper de alle får ein strålande søndag!

Fru Fryd sa...

Ååå, tennene løper i vann. Bollene så utrolig deilige ut. Kos dere, og god farsdag:0)

Ps. Jeg har linket siden din "inne hos meg", håper det er ok:0)

sortekatt sa...

Åh de så jo mega gode ut...friste-damen!Ha en fin "farsbursdag"hehe.klem:)

Fabrikken sa...

Hehe, det var en lur deal :)
Og de bollene så jo knallgode ut...mums! her baket far i huset kake selv i går, så den står klar for mannegjester og fotballkamp, hehe :)

Klem fra nr. 5

Tara sa...

så koselig...tenker gutta dine har gjort en fabelaktig jobb;)))

her i huset får pappa Pondus-boka:)

ha en fin farsdag:)))
klem tara

Christine Louise sa...

Åh så gode de bollene så ut =) Skulle gjerne smakt et par av de ja ;)
Ja, det er deilig med barnefri og noe alle foreldre trenger innimellom :)
Kos dere masse på farsdagen..
Her i Bergen pøsregner det, så vi holder oss inne og prøver å lese til eksamen ;)

Lena sa...

Åh - det så smaskens ut! Jammen har vi bakt her også - her er det pappaen MIN som blir satt pris på!
kos dere og ha en flott søndagskveld!

Gamlå sa...

Heisann

Så fine disse her var, og bollene dine ser bare så gode ut nam nam.

Så fint du har det i bloggen. Likte rammen din, hvordan har du fått det til?!

Hilsen Gamlå

Tonje sa...

Mmmm de skillingsbollene så deilige ut... blir rent sulten, jeg. Det kledet du har oppå bollene synes jeg var kjempesøtt.

Noralill sa...

Tusen takk for verdens herligste kommentar inne hjå meg!!

Koseleg blogg du har! Eg kjem nok innom att...

Ha ein fortsatt fin søndag!

Anonym sa...

Så koselig overraskelse fra Søster =) kjempefine var de.
Elsker gjærbakst mmmmmmmmm....
Ha en fin uke.
Klem fra Agathe

Ida sa...

Mmmmm.. de bollene så deilig ut - og jeg kan tenke meg at de smakte det samme! Supersøtt kjøkkenforkle :-) Også så snill søster da! Håper helgen har vært herlig :)

Klem

Solveig sa...

Så heldig du var!
Kjempe fine lysestaker:)

Mm,de skillingsbollene så veldig gode ut!! Som du frister meg;)

Håper dere har hatt en kjempe fin dag i dag! Hørtes ialefall ut som dere hadde det i går:)

Ønsker deg ei super uke!

Ann-Cathrin sa...

Flott gave:) Det så utrolig deilig ut med hjemmebakt!!

Hjemme hos Vibeke sa...

Så flink du er. Jeg elsker gjærbakst, men er bare så utrolig dårlig på det. Mannen i huster er mye bedre enn meg, men synes det ikke er så stas å bake. Jeg tror jeg skal ønske meg hjemmelagde kanelboller til morsdagen:)

Og de lysestakene du fikk i presang var flotte!

Ha en fin uke! Klem

Nettelita sa...

Håper dere har kosa dere i dag, og hatt en fin farsbursdag med deilige skillingsboller! :)
Vi har feiret vår første farsdag her i huset, så vi har hatt en super dag! :)
Håper dere får en fin uke..
Klems

borghild sa...

For noen herlige skillingsboller!!! Jeg elsker gjærbakst, så sånne er noe av det beste jeg får!:-)
Heldige pappan, sier nå jeg!!;-) Klem B:-)

Alle oss sa...

Hei :-)

Så snill søster, flotte var de! Mmm,så ut som en deilig farsbursdag-bakst :-)

Karna sa...

Ble bare en kjapp tur opp med en gave til min far igår, hadde planlagt lenge å hente med meg to av valpene hjem, så far får bli feiret en annen dag....

Bollene så kjempe gode ut, men her er det stopp på slike gode ting for øyeblikket...blir visst aldri ferdig med det prosjektet heller...he,he...

Torilpia sa...

Dere har jo fått gjort så mye de siste dagene .. bakst og julepynt/-kort i mengder :o)

Så snill søster du har da :o) Søte lysestaker/-holdere.

Ha ei flott ny uke - klem!!

Ingunn sa...

Hei og hopp!!!
Så ikke at jeg hadde fått en utfordring fra deg før nå!!!;)Har vært litt lite tid til blogging i det siste shø;)
Men jeg hiver meg på den ja. HAr fått den samme awarden av flere så jeg slår de sammen. Håper det går bra!
Fine bilder du viser. Synes juleverkstedet deres så koselig ut. Skulle gjerne ha vært der ja;)

Håper du har det bra!
Vi jabbes
KLem Ingunn