søndag 2. november 2008

En hyllest til min utvalgte!

Mannen min og jeg har en ganske spesiell historie, og jeg er overbevist om at skjebnen har hatt en finger med i spillet! Jeg takker daglig for at det ble oss og jammen er det godt å vite at en er gift med den rette når hverdagen krever sitt! Mannen min er kjekk...(!), usedvanlig snill og han er en fantastisk pappa som setter oss foran i alle sammenhenger. Han bidrar mye på hjemmebane, er morsom, raus, gavmild, optimistisk, arbeidsom, intelligent, romantisk og han unner meg alt! Han er snill mot andre som betyr mye for meg, og det varmer! Kort sagt, drømmemannen min!
..............og da passer der igrunn å vise hjertene jeg har sydd idag!

27 kommentarer:

Therese sa...

God kveld :) For et koselig innlegg ❤ Ja, man kan si mye om disse mannfolka til tider, men herregud så herlige de er å ha i livet. Hvertfall stort sett det meste av tiden ;) Det høres ut som om du har funnet drømmemannen, og han drømmejenta si. Som hånd i hanske :)

Auuud sa...

Så koslig innlegg! :) Håper jentefesten var suksè i går. Ja, vi er jammen heldige som har funnet drømmemannen... :D klem fra ei som planlegger bryllup ;)

Henriette sa...

Så fint innlegg:) Det er jo ofte sånn at det er altfor sjelden ein fortel kva ektefelle(og andre) betyr for ein, men du verden kor viktig det er!! Eg har sett alt for mange gonger at det plutselig er for seint........

Kjempekoselige hjerter du har sydd:)

Klem Henriette

Solveig sa...

For en fantastisk mann du har da:)
Han fortjener et innlegg her på bloggen din ja synes jeg;)
Noen ganger så blir det bare full match mellom to mennesker! Og dere har virkelig funnet hverandre ja:)
Så godt å høre!

Kos dere med resten av søndagen:)

♥ Stines hverdag sa...

Hei, hei!
Så koselig innlegg :)

Så fine pakkelapper du har laget. Hvor har du kjøpt de glansbildene? Eller er de gamle...

Ha en fin søndagskveld!

Heidi-anitha sa...

Åååh, nå ble jeg varm i hjertet... Så godt å høre slike ord om noen som er glad i hverandre. Føle seg trygg, blir tatt vare på og respektert og en god god pappa og føle slik ekte kjærlighet.. ja- det er stort det...

Er glad jeg selv er "godt planta" og gift, he he, og kjærligheta ja, den blir vel bare sterkere, og mann vet vel mere å sette pris på hverandre og kjenne hverandre bedre etter man har fått barn også.

Hjertene dine var så søte.. de er nok erklært til din kjære mann.. men koselig du delte dem med oss her på bloggen:)

Ønsker deg og dine en fantastisk uke. Klemmer White vintage.
Heidi-anitha

Torilpia sa...

Heldige deg .. :o)
Tror nok mye av hans flotte kvaliteter også finnes i deg - jeg tror nemlig dette går begge veier jeg .. :o)

Søte hjerter!!

Ha ei fin ny uke - klem1

Elin G P sa...

Såååå koselig innlegg og flotte hjerter..eller så synes jeg du har en inspirerende blogg,skal titte innom der oftere =) bloggklem fra Elin

Vår lille hage sa...

Så klart du kan linke meg! Det skal jeg gjøre med deg også! Så utrolig kjekt å bli kjent med deg her i blogglandia!

Klem Simmas Hus

cam sa...

Så koselig å lese en koselig romantisk historie!
Det er utrolig godt å trygt å ha drømmemannen ved sin side!!

;);)

Tulip sa...

For en attest til mannen din! Håper han får lese dette!

Så flotte hjerter.

og du; merkelappene du har laget var flotte, selv om du synes de var enkelt laget.
Som reklamen sier: "det enkleste er ofte det beste!"

Lena sa...

*sukk* Oser kjærlighet av innlegget ditt!

...sikker på at han ikke har en enslig bror..??? Hihi.

Anonym sa...

Så flott. Passet veldig bra med de fine hjertene til et slikt fint innlegg. Heldig mann du har som har deg og vet å sette pris på han;) og heldig du er som har funnet drømmemannen;)
Klem fra meg.

Nettelita sa...

Så koselig skrevet! Han høres helt perfekt ut, så da fortjener han både hjerter, og ros! :)
Det er så god følelse når en bare vet at en er sammen med den rette! Lenge leve kjærligheten deres! :)
Klems

Fru Fryd sa...

Så utrolig flott og herlig innlegg:0)Kjekt at du deler dette med oss i Blogglandia. God søndag til dere begge.

Ps. Nydelige hjerter du har laget

♥ H@rmoni ♥ sa...

Supert med snill og generøs mann! Ikke glem å vis og si hvor takknemlig du er til han.

Flotte hjerter du har laget!
Ha en flott søndag!
:O)

Tove sa...

Oj, oj, oj så vakkert sagt.... Likte så godt setninga om at han er snill mot andre som betyr noko for deg - det er litt av ein eigenskap! Han har nok fortent hjertet ditt!!!!

HjemmeKoz sa...

Så koselig og snilt skevet av deg!
Morro for han å lese da...
Godt du har funnet drømmemannen du oxo. Det er en betyggende følelse!
Kjempe fine hjerter!

Ha en fin kveld!

Kort og Søm sa...

Så helidg du er som har funnet drømmemannen din!
Hjertene dine var kjempe fine :o)
Lurer på om jeg også må sy noen flere, med rødt julestoff!!
Ha en fin kveld :o)

Kort og Søm sa...

Kjempe hyggelig at du linker meg! Du ligger på "Favoritter" på maskinen min, sammen med andre inspirerende blogger :o)

tinemor sa...

Sydd hjerter i dag jeg å!
;-)
Ang stikkeren med tekst:
Jeg betalte 29.95 $ for selve stikkeren, og så kom shipping på 12 $ utenom.
:-)
Klem

Anita sa...

Så koselige ord om din mann!!! SLit han med helsa!! Ha en strålende uke! Klem!

Ida sa...

Åhhh... sååå kjempekoselig innlegg! Du har virkelig kysset den rette frosken kan det høres ut som :-) :-)

Kjempefine hjerter også! Skal i gang med noen julehjerter til uken, gleder meg!

Ha en kjempefin uke!

ps. utifra det du skriver om din mann - kan jeg ikke annet enn å tro at han er heldig som har deg også :-)

Klem

[ barn i heimen ] sa...

For et koselig innlegg! Viktig å ta vare på vår kjære - og ikke være redd for å være fornøyd:)

Bea sa...

så koselig innlegg. høres ut som du har funnet den rette. Jeg har også en flott mann som jeg elsker.
På bloggen min ligger det en awards å venter på deg. Vet du har mange, men de er så vel fortjent. Du har en flott blogg og virker som ei kjempe hyggelig dame.
Så tusen takk for alle de hyggelige kommentarene.

Solveig sa...

Takk for gode og varmende ord hos meg:)

Ønsker deg og dine ei super ny uke!

Anneli sa...

Det var fine ord <3
Akkurat sånn vil jag beskrive min kjære.. <3
Koselig blogg du har forresten (:
Ha en fin kveld!