mandag 3. november 2008

Ikke så glad i å male...

...men som jeg har fortalt har jeg en knakandes kjekk ektefelle! Han kom over et gammelt bord og en stol som skulle kastes, så jammen var det bra at han kjenner kona si godt! Skulle jo tatt før-bilder, men...Stolen ble malt og har fått englevinger på seg, Slang den fine duken over også!
Utrolig irriterende, bildene kom i feil rekkefølge her, men uansett..litt nærbilder av det jeg har på bordet! De nysydde hjertene flyttet inn i osteklokken i går! Her er det så nymalt at skuffen ikke er satt helt inn engang!


Fornøyd!!


Gleden sprer seg i hele meg, har fått en utmerkelse av http://www.beas-verden.blogspot.com/ ! Og kanskje allermest glad ble jeg over de gode ordene hun skriver til meg! Hun er fersk som meg, titt innom henne, hun har en veldig koselig blog! Takk,Bea!!

Ellers har jeg og lillebror hatt en rolig ettermiddag. Lot jobb være jobb (må betale i kveld...) og hentet han klokken to. Vi har perlet, drukket kakao og hørt på lydbok med mormor og de åtteungene. Snart ramler skoleguttene inn, så jeg får begynne og lage middag! Kos dere i novembermørket!

22 kommentarer:

Kort og Søm sa...

For en koselig krok :o)

Ida sa...

Kjempesøt krok! Tilda på veggen, og tallerkenhyllen .. me like :) Skal si mannen din er oppmerksom..hihi.. min mann er veldig "DENNE BARE KASTER JEG!".. han eier ikke verken følelse for affeksjon eller "makeover". (bortsett fra når det kommer til bildeler.. hva skal man med TO eksosanlegg egenlig - og vel å merke - EN bil??)
Utrolig flott stol og bord.. tror faktisk jeg hadde noe lignende tidligere - (på barnerommet) - lurer på om det gikk til fretex.. litt tirst når man faktisk ser hvor fint det blir med litt hvitmaling! :)

Takk igjen for suuuuuper koselig hilsen hos meg - og du; du vet at det ikke er verre enn å spørre meg dersom du trenger hjelp til kjøp og forsendelse av ett lyshus ;-) Så vet du det !! :)

Ha en fiiiiiin kveld!
Klem fra Ida

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Takk fot helsing på bloggen :) Så fin blogg du har! :) Den stolen og det bordet vart kjempefint!! Så heldig du er! :) Ha ein kjempefin kveld! Godklem :)

Henriette sa...

3. desember!!!!!! Og eg som ikkje har fått opp julekalender ein gong!!!!

Kjempefine møblar. Eg vert stadig overraska over kor stor forskjel litt maling gjer. Eg likar å male, og har ein del prosjekter ståande på vent. Har lovt meg sjølv å koma i orden på kontoret først men.....

Kroken din vart kjempekoseleg, og tallerkenhylla di er framleis utruleg fin:)

Ha ein fin kveld.
Klem Henriette

Anonym sa...

For en kjempekoselig krok du har fått deg.....synes du er flink å innrede og fikse ting jeg :)

Og du er vel en av de heldige som har fått en mann som "ser" tingene som du ser de og bringer hjem ting til deg som han vet du kommer til å bli glad for.
Hvor finner man en mann som det der da????? :) :)
Nei jeg skal vel kanskje ikke være så storforlangende....kanskje jeg bare skal nøye meg med å finne meg en mann :)

Håper du har en fortsatt fin kveld :)

Lena sa...

Wow - hvor HAR du funnet mannen??? Stolen og bordet ble flott - en skikkelig hobbykrok! Ønsker meg en slik...

Solveig sa...

For noen flotte bilder fra hjemmet ditt:)
Den kroken ville jeg hatt selv;)
Kjempe snill og flink mannen din ja, godt du har en som hjelper deg!

Ja du sier noe der, jeg skal være glad han ialefall henger opp klærne da;) hehe! Ikke like lett å være mann heller nei..

Lena sa...

Haha - jeg synes jeg ser meg rote rundt inne på et eller annet låve-loft, på jakt etter skjulte skatter. Eller en prins...
*fnis*

Jeanette sa...

Den kroken var kjempekosleg!^^,
hjertene var skjønne..og englevingene var tøffe på stolen.jeg skal lage adventskalender m slike englevinger:))
Ha ei kjekke veke!

Heidi-anitha sa...

Så koselid du skriver... og så heldig du er som har fått deg så fien møbler.. Passer inn hvor som helst, også til deg som er glad i å sy og ordne...:)

Høres ut som du har koset deg med lydbok og kakao, og ikke minst gutten din:) Hærlig å ha slike øyeblikk- bare dere 2 i hele verden liksom:)

God natt... og husk musefelle:)

Tulip sa...

Åå høres ut som dere har kost dere skikkelig, du og lillebror!

Fint bord. Lekkert!

Hjemme hos Vibeke sa...

Riktig flott ble det. Så heldig du er som har en mann som tenker i de baner. Her hjemme må jeg smugle inn loppis-funnene mine. Tror jeg har blit ganske god på det faktisk.

Klem:)

Torilpia sa...

Så fin stol og fint bord .. kjekt med en mann som kjenner dine "behov" hehe

Virker som om dere koste dere skikkelig i dag .. jeg hadde en sånn dag med treåringen min på fredag .. skjønt vi brukte mye av dagen på å bake vi da .. :o)

Ha ei fin uke - klem!!

Rekkehuset sa...

Så fint bordet og stolen ble! Veldig koselig å lese din beskrivelse av mannen din i forrige innlegg - han høres ut som en flott mann :-) Skjønner godt at du har sydd hjerter til han!

[ barn i heimen ] sa...

Vær superfornøyd med han mannen din!!! Han kjenner kona si - og hva hun setter pris på...

Det ble veldig fint! En søt krok rett og slett!

liven sa...

Så koselig hos deg!!
Noen liker å male ....andre liker å sy!! Sånn er det bare:o)
Kjempefine hjerter du har sydd.o)

Ha en fin kveld:o)

Bo med Lena sa...

Ja, jeg får inn 3 eller 4 forskjellige flotte hus i zink. Snakket akkurat med leverandøren idag og det tar nok enda 14 dager før jeg får de...akk. De venter nemlig på varene i Danmark også (leverandøren altså). Men den som venter på noe godt...:)

Meld deg på nyhetsbrevet (hvis du ikke har gjort det) så får du beskjed når de kommer inn.

H elle K sa...

For en koselig krok, godt mannen kjenner kona si ja. Det ble veldig fint. Kos deg videre. Kristin

Ida sa...

Heisann :) Ja, ikke sant :-) Litt snikreklame for flotte blogger innimellom gjør seg :-) Også var det jo blant annet der jeg fikk inspirasjonen til å sette i gang :-) For å slippe å måtte sy igjen "vrengeåpningen" så kjøper jeg faktisk en remse med bånd hvor det sto gjentatte ganger "god jul" på. Klippet den opp i mindre stykker og sydde over "vrengehullene" som jeg lagde midt på hjertene :-) Litt dilldall med den syingen - men det er fordi jeg er en skikkelig kløne når det kommer til "håndsying" :-)

Har vært å "snopt" litt mer på panduro i ettermiddag :-)

Klem

Solveig sa...

Hehe! Nei du har rett i det.. Litt av en apotek tur ja;) Men jeg har heldigvis frikort da:) Hatt det siden februar så det ble ikke for dyrt heller! Men egentlig skulle jeg ikke brukt noe.. hehe!
Håper du har hatt en fin tv kveld:)
Ønsker deg en fin onsdag!

Ragnhild sa...

Hei hei,
Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den hylla? Leiter etter sånn til jenta mi sitt som - vil bruke det som bok hylle. =) Håper på svar.

Riktig godt nyttår.

roathoan sa...

have a peek at these guysGo Here my companymy response this contentbasics