onsdag 3. mars 2010

Inspirert!!

Det er det jeg er!! Tusen takk til Maia og Sølvi for en herlig kveld i går! I forbindelse med lanseringen av Inspirasjonsguiden var jeg invitert til lanseringsfest på Kolonihagen. Og for et sted...anbefales på det sterkeste. Vakkert interiør og deilig økologisk mat. Stedet må oppleves!! Jeg hadde en herlig kveld og spesielt hyggelig var det å møte flere koselige interiørbloggere.
Inspirasjonsguiden ble selvsagt kjøpt og er en herlig liten sak du kan ha i vesken når du er på Oslo-tur, eller du besøker Bærumsverk eller Drøbak! Guiden kan kjøpes i alle butikkene som er presentert i guiden og du får i tillegg rabatter eller en liten gave i på de samme stedene. Om du ikke bor i nærheten kan guiden bestilles her!
Jeg ønsker Maia og Sølvi lykke til og til alle andre som titter innom:
Ha en herlig dag!!
Klemmer fra

41 kommentarer:

(eddas) sa...

Det hørtes veldig hyggelig ut:)
Gleder meg til og få sett den:)
Ha en fin dag Anette...
eddaKlemmer:)

Elis@beth sa...

Herrlig!!! Hørtes perfekt ut!!

Kos deg i dag!

Her sner det kattunger...huff!

Klem ♥

Anonym sa...

Gleder meg til å få sett den!
Hørtes ut som en veldig koselig kveld, kos deg i sooola idag!:-)
Klem,Hege.

Missfryd sa...

Hei Anette,

Tusen takk for i går, veldig hyggelig å bli litt bedre kjent med deg. Det var en hyggelig kveld på et fantastisk sted med et inspirerende innhold:-)
Ha en fortsatt fin uke.
Jeg beskjeden...??? :-)
Klem Ingrid

Anonym sa...

Smart med en sånn guide! Høres ut som du har hatt det hyggelig!

Ha en fin dag, håper sola skinner like fint hos deg som hos meg!

Ragnhild sa...

Dette bladet skal jeg skaffe meg:))
Utrolig flott blogg du har:))
Slenger meg med som følger ..her kommer jeg tilbake:)
Takk for titten:)
Klem

H elle K sa...

Herlig, gleder meg til åse den.
Ha en fin dag.
Klem Kristin

Sologbolig sa...

Så gøy å være på lanseringsfest. Eg fikk Inspirasjonsguiden i posten i går. Kjempebra bok. Hendig format, mye bra info og ikkje minst kart. var i Bergen i går på shopping i snøkav. Det er 15mil + ferje herfra og dit, så det var slitsomt å kjøre heim igjen, menmen .....shoppingen var bra !! hehe! Ha ein flott dag.

Mitt hvite hus sa...

Så moro å få være med på denne kvelden da... en stor dag .. så at dere var på et fantastisk flott sted..


Må bestille denne boken jeg..

klem Kerstin

Mitt hvite hus sa...

nå er den bestilt.O=)

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Ja, dette hørtes hyggelig ut, og inspirasjonsguiden MÅ jeg jo bare få tak i! Ja, det er så deilig nå som det er litt grønt i vinduskarmene, og vi begynner å TRO på at det skal bli vår igjen!

Ha en fin dag!

Klem Cathrine :-)

Min Still By Maia sa...

Hei kjære Anette!

Det var så hyggelig at du var med oss i går. Og tusen takk for de skjønne tulipanene.

Du svarte på innlegget mitt før det var helt ferdig. Hadde noe tull med publiseringen.

Takk for dette innlegget!

Jeg visste ikke at Mamma magasinet kom ut med oss i dag! Takk skal du ha for at du sa ifra!!!

Ha en fin dag

Mange klemmer :)

Simones Country Home sa...

Heia.Har tittet i den alt, veldig bra! ;o)

Ha en flott dag.
Klem Simone

Fru Fly * Heidi sa...

SÅ koselig! Den guiden ser spennende ut, må få tak i en sånn! Kjekt å møte andre bloggere også! Og du? FOR en racer du er med hekleteppet!!! Jaja, så er du ikke ferdig med alt annet, men helt vanvittig hvor fort du laget det, helt nydelig!♥ Ha en fin dag! Klem Heidi

Anita sa...

Den kjolen blir super fin, sikkert perfekt med tilbehøret du beskriver :0)) Og teppet blir jo også så fint da, befriende og bli ferdig med prosjekter! Skituren var strålende, ikke så lang, men Jeg ble svett :0)) Kos deg fortsatt Anette!

Bette sa...

Takk for det!
Ja,mamma har det veldig fint:) Hun har alltid vært opptatt av interiør,og har vel vært innom de fleste stilarter oppigjennom tidene.... Husker jeg var ganske lei oppussing og malingslukt når jeg bodde hjemme;o)

Så gøy med lanseringsfest da!! Kan tenke meg du koste deg:)

Ha en fortsatt fin vinterferie!
God klem fra meg:)

Tonje sa...

Så koselig!!:o)))

Inspirasjonsguiden hørtes ut som noe jeg må ha!!:o)) Takk for tips.

Håper alt er vel med deg.. Her er det sol, fuglekvitring, sneen drypper fra taket.. Ordentlig påskestemning!!!

Ønsker god tirsdag til en flott dame.

Kos Tonje

Herr og Fru Nordnes sa...

Ah! Spennende! Gleder meg til å se!

KlemE

Ha en fina dag ;)

Tino sa...

Høres ut som en kjempekoselig kveld.
Gleder meg også til å se den.

Ha en fin dag videre!
Klem T

Epleskrell sa...

Flott!

Ha en deilig Onsdag i solen :) (det er i alle fall sol her)

Klem fra tjukken og meg <3

Herfra Til Evigheten sa...

Ja, det høres ut som noe jeg kan like!!!!!

Idag har det vært en deilig dag i Sandefjord! Solen skinner og det har vært 7 deilige plussgrader på terrassen min!!!!

Ha en fin kveld!
Klem fra Anita.... i soon-to-be-again Sommerfjord!

Torunn sa...

Dette hørtes festlig ut ja!

:-)

Klem

Solveig sa...

Det høres kjempekos ut! Jeg skulle så gjerne ha vært der! Ble invitert, men kom ikke fra denne gangen- Hadde vært så kjekt å møte dere alle sammen. Har møtt så mange kjekke mennesker i dette fora. Visst skal jeg kjøpe denne guiden! :o)))
Ha en koselig kveld.
Klem fra Solveig

lavendel mio sa...

Du har hatt en flott kveld forstår jeg:)Ikke dumt med en slik guide, den må jeg se:)
Ha en fin kveld,klem Hanne

Epleskrell sa...

Men du... masse vann til hortensia, sier både du og dama i blomsterbutikken... men hva i hekken er egentlig masse vann? Er det "svømme-i-vann" eller "fuktig-jord-hele-døgnet"? Jeg har nemlig ingen forutsetninger for å kunne bruke "masse vann"-kommentaren sånn helt uten videre ;))

(også har jeg nå bestilt meg tilda bokser... konemor aner fred og ingen fare)

Altes Haus mit Seele sa...

hello anette,
the pictures are so beautiful!
now may come the spring!
love,
barbara

Fotballmamma sa...

He he..kjenner meg såå godt igjen i innlegget under! :)

camillaslykke sa...

Hei, Anette!
Perfekt med en slik guide!!! :)
Og du, Tofruer har desverre ikke nettbutikk. De har mye fint.. Hvis det er noe spseielt du ønsker, kan de sikkert være behjelpelig med handel for deg.. :)
Klem C

Josefine sa...

Heisan..

Så spennende...

Høres ut som dere har hatt en hyggelig kveld:) klem

Lene sa...

Det hørtes utrolig hyggelig ut med en slik innvitasjon. Tenker dere hadde en fin kveld og kom hjem med masse inspirasjon!

klem,Lene

Lotta sa...

Å ja det var moro Anette!Vel fortjent! Den er kjempefin. Så den i stad da jeg var på Dorothea. Og Drøbak er jo flott representert da:)

Ønsker deg en fortsatt fin kveld..
Jeg skal pugge replikker til "Prinsessa som ingen kunne målbinde"..Hihi

Klem klem

moa sa...

...hørtes ut som en superkoselig kveld!
gleder meg og se i boken!

nattaklem

Lotta sa...

Hihi nei du da.. Var vel heller Thomas. Han skal liksom alltid være så morsom..Haha..*Flau* Ja etterpå kom jeg jo på masse jeg skulle spørre deg om..hihi. Du får si ifra om du har anl utover en gang å ta en lunch eller no:) Jeg ble så satt ut..er liksom ikke vant med å få blomster vet du:) Veldig koselig!

Så dumt med de sengene dine da. Jeg kjøpte min for 400 kr. Så ganske rimelig. De sendte med fullt utstyr også.Men det tror jeg jeg skal rense før bruk..haha.

Klemmer til kose du:)

ANETTESHUS.COM sa...

Jeg skulle ha vært der, skjønner jeg;) ... nå jeg gleder jeg meg til å få guiden i posten!!

Ha en fortsatt fin uke, vennen!!

Klem klem
Anette:)

liven sa...

Så kjekt å få være med på dette da!!
Denne guiden skal jeg ha....så slipper man å gå rundt på måfå i Oslo by!!

Ha en flott dag Anette

A K sa...

Så fint at noen har laget en slik inspirasjonsguide! det burde det vært flere plasser ;)

Høres ut som om dere hadde en fin kveld :)

:) Ann K

Skogland sa...

Jo, i ligemåde Anette! Hyggelig å få hilse på noen av dere :) Beklager at jeg var litt treg med å ta kontakt..men har bestandig vært super-beskjeden forstår du ;)
Ønsker deg en strålende dag! klem fra meg

Lykkemamma sa...

Dine innlegg inspirerer meg :o)

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Mannen min kjøpte med seg inspirasjonsguiden hjem til meg i går. Masse nydelige steder jeg skal titte innom etterhvert. Både her i Oslo og i Drøbak. Og Dorothea er jeg innom stadig vekk ! ♥ Innmari gøy at bloggen din er i denne, og det fortjener du ! :)

Ha en herlig kveld ! ♥

Klem Anette

Mia sa...

Elsker det første bildet ditt av tazetter/påskeliljer(?) Inspirasjonsguiden hørtes spennende ut, og er noe jeg kunne tenkt meg neste gang jeg skal til å uforske Oslo og omengs butikker.

M sa...

Så heldig du er som fikk være med på dette!
Klem,M