fredag 19. mars 2010

Et under i vår stue....vitner om at våren er på vei!!



G

48 kommentarer:

moa sa...

mmmm....
vakkert - vakkert ♥
&
en riktig god helg, anette ♥
klemmeklem..

Besta sa...

Nydelig <3
klem fra marilyn

Simple Lovely sa...

herlig herlig herlig!!

God helg ♥

H elle K sa...

Mm, veldig vakkert anette. Er det ikke herlig, det går absolutt mot lysere og varmere tider. Ha en stråleende helg.
klem Kristin

Kort og Søm sa...

Ja, det var fine bilder! :o)
Her har det regnet i nesten hele dag...så snøen smelter!
God helg,
klem Fredrikke :o)

Hannes favoritter sa...

Nydelige bilder!!
Er så klar for vår nå!!!

God helg til deg også Anette!

Klem fra Hanne

Altes Haus mit Seele sa...

hi anette,
It's so nice that the spring finally arrives ... beautiful pictures;)
love,
barbara

Altes Haus mit Seele sa...

anette!
thanks! I am speechless! Thanks for the nice "advertising"!
the chandelier is such beautiful!!!!
love,
barbara

Altes Haus mit Seele sa...

This is a great compliment for me! I love the Scandinavian liefstyle and kompliment get from you makes me very proud!!
i love you ;))))

Christina sa...

Gult er kult og gjerne med prikker!!! :) God helg til deg også...

Kram

beate sa...

skjønne blomster

god helg til deg

klem beate

Margrethes hus og hage sa...

Så nydelig. Narcisser er vakre og dufter godt :)

Det kan godt hende det er din blogg jeg har fått inspirasjon til ang. oppvaskbørsten og kurven, for jeg har sett det på en blogg, og hadde bildet i hodet mitt om hvordan det skulle se ut :)

Ønsker deg en fin helg. Hilsen Margrethe

Sologbolig sa...

Så fiiint ! ja, no har eg trua på våren, mange varmegrader og regn får snøen til å forsvinna fort. Deilig fredagskveld med rødvin og biff. Kjenner skulrene senkar seg. Ha ei fin helg du også, senk skuldrene og kos deg med familien din !

Lisemoren sa...

Nydelig. Så godt å se vårtegn.

God helg

Klem fra Lisemoren

Margrethes hus og hage sa...

Du, det tok jeg ikke ille opp, om det var det du trodde :) God smak, javisst ;p

Ha en finfin kveld :)

Lisas hjem og skatter sa...

herlig!!!! ♥ takk for vårfølelsen du sendte min vei :)

stor god helg-klem til deg ♥

Fru Fly * Heidi sa...

Nydelige bilder og herlige vårtegn! Ha en flott helg! Klem Heidi

Fru Luna sa...

Ja vi ønsker våren velkommen :)

God helg!

Klem Linda

Unknown sa...

Herlig ♥
God helg, Anette:0)
Klem

Ragnhild S sa...

Flotte bilder, Anette!
Ut med snøen, inn med våren!!

Datt sa...

Love it! Gi meg MERE vår! :D

Camilla`s Castle sa...

Lekre bilder:)
God helg!:)
Klemmer fra Camilla

Minka sa...

Så lekre, dette minner meg på at jeg ikken har fått handlet en eneste narciss enda, og jeg pleier å ha mange..klems..

(eddas) sa...

Åhhh de er så søte de der:)
ha en fin lørdag...
eddaKlemmer til deg:)

Solveig sa...

Åååå så nydelige bilder!! Elsker disse blomstene, og så dufter de aldeles herlig! Visst er våren i anmarsj:o))
Ha en flott helg, min venn!
Klem fra Solveig

Jannicke sa...

De er nydelige disse blomstene!
Og så har de et fantastisk flott navn..
Husker det ikke i forbifarten, men JillPastill blogget om dette i dag.
Klem og god helg!!

Therese sa...

Åååå så herlig mor. Vakkert og jeg blir så glad, så glad. GOD HELG SKJØNNE DAME. STOR KLEM

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Herlig vårstemning ! ♥

Kos dere i helgen Anette, nå må jeg se om jeg finner sengen her. ;)

Natti natt, sov godt ! ♥

Goklem

Prinsesse Elin sa...

FANATISKE BILDER! Ønsker deg en herlig og vårlig helg. Klem fra Elin ♥

Mitt hvite hus sa...

Nydelig Anette... herlige vårtegn...Me like..

god helg..
klem Kerstin

Tulip sa...

Ja, er det ikke herlig med små vårtegn?
Nydelige bilder...me like!!;)

Klem

Janne sa...

Vårfølelse;) Nå vil jeg dra rett til en blomstebutikk kjenner jeg, hihi:)

God helg,
Klemmer fra meg;)

Agnes Maria sa...

Åh, såååå vackert! Verkligen ljuvliga bilder.
Ha en fin lördag.
Kram Åsa

FlorasFrue sa...

De er så nydelige :)
Jeg hadde også disse hjemme, nå står de litt visne på benken fordi jeg tenker å sette de ned i jorda og håpe å få nyte de mer neste vår :)
Ha en fin helg!

Love Peace Pionies sa...

ahh.. nydelig!
våren kan bare komme:)
god helg
klem

Fro (Idyll på landet...) sa...

Så fine! Det er så deilig at det går mot vår og lysere tider!

Ja, det er deilig å få i stand spisestua så vi kan begynne å bruke den. Venter på å få opp litt på veggene...men det må planlegges nøye...hihi...

Håper du koser deg i helga!
Klem

Hanna sa...

Vackert.
Ha en bra helg.
Kram
Hanna

Fru Fryd sa...

Herlig, også så gledelig budskap bildet bringer oss alle som venter spent på våren:-)

Unknown sa...

hei Anette :)
Denne uka har vært et tivoli, litt reising, en gnagerfødsel og en gnagerdød...
- men et stort stort lyspunkt har det vært!! Pakke i posten :)) De var så nydelige, smatt de på med en gang og de passet perfekt! Akkurat så tåkeblå som jeg liker. Tusen tusen takk :) også for nydelig pakke med små overaskelser i!

Veldig fint at du likte pakken fra meg også! Fant ut at øredobbene var ment for deg - så de måtte bare være med :)

Ha en deilig helg!
Klem Hilde Iren :)

Lotta sa...

Herlig!!!!Kos dere masse i helga:) Klemmer

Crinoline sa...

Så nydelig,Anette.Det er deilig at våren er like om hjørnet.Fortsatt god helg.Klem

Tonje sa...

Åhhhh, så herlig!!:o))

Her svinner vinteren mere og mere hen, og våren vitner om at den snart er i anmarsj!

Og alle hjerter gleder seg!:))

Ha en herlig lørdagskveld med deilige utsprugne blomster i stuen.

Klem fra Tonje

Josefine sa...

Ja nå kommer våren for fullt... så herlig med alle vårløkene! Ønsker deg en superfin helg, stor klem

liven sa...

Nydelig Anette!!!
Og endelig begynner det å minne om vår ute :o)

ha en fortsatt fin helg :o)

Mayas Verden sa...

herlige vår bilder:) har fått opp vimplene og er sååå fornøyd:)

Ha en herlig helg videre:)

sandra sa...

herlig!! nydelige vim pler du lager:):)

Anne sa...

Ei slik lilje fekk eg av min kjære i går og dei luktar så herleg! Veit du kva dei heiter?:P Eg er ein plantedummie, det er berre å innrømme det;)
Ha ein herleg søndag, skjønne!
Klem Anne:)

salige lavendel sa...

Nydelige undere i stuen din :)