søndag 7. mars 2010

TAKE TIME

WHILE TIME IS,FOR TIME WILL FLY AWAY.....

51 kommentarer:

Jorid + NOE Blog sa...

Enig med deg!
Ta vare på tiden, det har virkelig jeg lært etter at Thea kom til verden ♥

Ha en fin søndag!
Klem Jorid

Tino sa...

Så søt klokke, og helt sikkert at tiden flyr. Min eldste er 17 år i dag, ikke rart man begynner å føle se "godt voksen".
God Søndag!
Klem T

Pink lady sa...

Supersøt klokke!!

Tiden flyr- i alle fall om morgenen. Det konstaterte akkurat vinterferiegjesten vår! ;)

Klem Pink Lady

A K sa...

Jeg blir ofte litt lei meg over at tiden ikke strekker til. Den fylles ofte av mye man må og lite av det man vil. Men så er det heldigvis mye lykke i det enkle man ikke trenger "tid til" som å leke med barna, lage middagen sammen med dem, sette seg ned med begge to på fanget når det er barnetv osv ;)

Ha en fin søndag :)

Klem Ann K

Josefine sa...

Å for en søt liten klokke:))

Ja tiden flyr, håper det fort blir vår! Ønsker deg en fin søndag, stor klem

Øystein sa...

Jada det var en lang flytur.
12 timer.
men vi hadde sete helt foran alle de andre. så vi barne kunne sove på gulvet.
henny hadde en seng som vi hang på veggen.takk for kommentaren.:)

Bette sa...

Akkurat nå vil jeg bare at tiden skal gå fort,så vi kan få soool og varme ♥

Ha en herlig søndag!
Klem ♥

lisje astrid's husblogg sa...

Hei♥
Såååå fin klokke da!
Tusen takk for kos helsig,
god søndag til deg og♥
Klem frå Astrid♥

Barbros lille atelier sa...

Så sant som det er sagt.Tiden flyr...

Ha en fin søndag!

Klem

Anitas hus sa...

Det er sant. Vi er vel ikke like flinke til det lenger. Livet bare haster avgårde, mens vi glemmer å leve det;)

Nydelig klokke og idag skal jeg ta meg tid til å nyte at vi endelig har litt vår:D
Ha en flott søndag du også!
Klem, Anita:O)

Heidi-anitha sa...

Kjære Anette!


Må bsre innom deg for å gi deg en klem..
Dagene og tiden går - det er helt sikkert! Man må passe på hvaman har og virkelig sette pris på det - virkelig en tankevekker!

Håper du har det godt. Du har vel hatt vinterferie og kost deg masse å ski med barna kan jeg tenke meg, sunnheten selv:0). Jeg har endelig fått nett i min nye bolig - og om smått begynner livet igjen.

Ønsker deg en nydelig fridag. Kos deg på alle måter. Glad i deg.

Klemmer Heidi-anitha

Anonym sa...

Lev i nuet......for tiden flyr av sted og av og til sitter man og lurer på hvor tiden blir av.

Jippi, i kveld begynner Himmelblå.
Klæm fra me.

Hulda sa...

Koselig klokke du har fått tak i. :)

Jannicke sa...

..viktig,
tiden raser fortere og fortere. Ihvertfall er det slik det føles..

Klem og FIN søndag :o)

Kristins Hus sa...

takk å takk å takk... :-D
Så nydelig en klokke!!
K

Hverdagen vår sa...

Enig, Anette, det er kjempeviktig-
Håper du og dine har hatt en fin helg og får en fortsatt fin søndag-
Vi er i valpemodus og mye og huske på med liten frøken i hus.
Men, vi bare koser oss og koser oss alle sammen og frøkna på 10 har fått en liten "dilter"

Klem fra Eli

No.15 sa...

Nydelig bilde og viktige ord!

Ønsker deg en flott søndag, min venn. :)

KLEM

A-H sa...

I går klistet jeg på veggord på et bord her hos meg!
"Take time, while time is, for time will away"

Viktig å huske på:)

lavendel mio sa...

Lekker klokke!
Helt sikkert ,tiden flyr...men hvor blir det av våren:)
Go søndag guttemamma, klem Hanne

Karen sa...

Jepp - så sant så sant...

Anonym sa...

Oppdaget netopp bloggen din gjennom "Lottas himmelrom" og må bare si at jeg synes den er kjempekoselig. Har lagt meg til som følger, for her vil jeg stikke innom flere ganger:) klem fra Ingrid

Herr og Fru Nordnes sa...

nice klokke :))) loppisn idag var raket! fant meg en potte til en tier og en jakke! Skulle ikke trodd d var samme sted jeg var idag som igår! Folk har gått mannavhuse i bergen denne helgen hehe

ha en fin ettermiddag

klemfravest ;)

Stine sa...

Så søt klokke :) Elsker bildene dine under :) Lekkert!

Klemmer fra Stine

Mitt hvite hus sa...

Herlig klokke du har... og ja tida den flyr... både uke dager og helger.. og vi lngter etter vår..men den kommer den...

Klem Kerstin

@afjo72 sa...

Sant, sant :) Håper du har hatt en fin helg - og ønsker deg en super ny uke!! :o))

Skogland sa...

Hei på deg :)

jeg blogger rett fra mobil. Prøvde for første gang i dag da vi var på tur. Og da opprettet mobilen en egen blogg, men da jeg gikk inn på pc'n etterpå fikk jeg stillt inn så det kommer rett til "Skogland" i stedet.
Jeg har faktisk aldri sett på Himmelblå før! Kanskje på tide nå!? hihi.. Ha en fin-fin kveld :) klem fra meg

Bea sa...

Så enig så enig.

Tiden går så altfor fort...

Og riktig tipet:o)
Årets sommerferie går til Kina/Beijing.

Vi reiser nedover med 2 eller 3 kofferter, og kommer hjem med 4. ;o)
hihi det blir nok spennende ja:o)

klem

Auuud sa...

Nydelig klokke! :) Nyt søndagskvelden, og kos deg med himmelblå! Skikkelig fin avslutning på en helg... :)

moa sa...

søt klokke...
og apropos klokka....
om 10 minutter starter himmelblå!
jippi...
kos deg!

moaklem

Maliva`s verden sa...

Guri....nå blir jeg flau her jeg sitter. For en gjeng...jeg ække sånn altså..hi-hi.

Linda sa...

Hei Anette!
Skjønn klokke,må være vårens store nyhet her i blogglandia.
Men di tikker vel fælt eller?
Kanskje denne nye går stille?
Ha en fin søndagskveld!
Klem Linda :))

Christinas låvebutikk sa...

Så sant! Syns tiden flyver fra meg!
Takk for det, men det går bra med meg!!
Akkurat de 2 ukene alene kan gå fort! Haha!!
Ha ei fin ny uke;))

Anonym sa...

Har sent to ganger nå - men kan jo være det er min også..?
Har ikke tekniker`n hjemme nå, men har sendt deg mail..?
Skal uuansett få han til å se på mailen min!:-)
Er jeg ikke heldig :-)
OG såå deili der ute når det er stille på kvelden, tralalla:-)
Redd det tar noen uker å få det ferdig med logistikken her i huset, men det er jo MITT når det er ferdig!!
Si fra om jeg ikke når deg , og ha en fin ukestart snups:-)
Klem,Hege.

Nooria sa...

Jeg likte også Tin-Tof når butikken var i Drøak. Jeg savner den på mine Drøbaksturer nå.

Takk for koselig besøk i loggen min!

Anette Willemine sa...

Tid er komplisert.
Prøv å finn en klokke, med visere som ikke går rundt.
Og hvorfor går klokka rundt, men ikke tiden?

Ønsker deg en god start på uken, Anette!

Klem sendes over fjorden fra
Anette Willemine

Ida sa...

Hei smekkerlekker :)

Ja, det er sååå viktig å ta vare på øyeblikkene! Tiden har de siste årene fulgt teknologien, og sikkert oppdaget en superbillig motor på finn.no. Dermed la han årene ut for salg, og investerte i motoren i stedetfor.. jeg likte årene jeg!

Syntes ikke det er lenge siden testen lyste positiv mot meg, og det var lille Christoffer som gjemte seg i magen. Nå plutselig vandrer det en stykk stor gutt rundt, og en litt mindre. Det er rart, det der.. jeg kommer til å begynne å grine når han blir skolegutt.. og enda verre konfirmant.. flaks jeg har lært meg å hekle...!

Smask til deg

Anonym sa...

Hei, Guttemamma;-) Takk for sist! Fin klokke og viktig ord å huske på. Av og til trøster jeg meg med de gamle indianernes måte å se tiden på - "tiden kommer"!

Ha en flott uke!

Klem fra L;-)

Fro (Idyll på landet...) sa...

Så fin klokke! Og nydelige bilder i det forrige innlegget! :)

Klem

h.espe sa...

Hei på deg!
Høres ut som dere har hatt en perfekt dag - skitur og god niste i sekken hørtes deilig ut!!!
Godt å føle at solen er begynt å varme - hadde "friske roser" i kinnene i dag jeg :o)

Ha en flott kommende uke kjære du!

Stor klem fra Hildegunn

Solveig sa...

Ingen dum tanke å holde fast ved...:o) Prøver å ta vare på hver dag jeg og sammen med bl. a. koselige bloggere er livet slett ikke så verst:o))))))
For en herlig kosekrok du har under her:o))) Velfortjent award - som jeg skulle ha sagt det selv:o)
Ha en flott uke, min venn!
Klem fra Solveig

Lotta sa...

Flotte ord:) Eg har også den klokka..Love it. Kjøpt`n nede hos "venninna mi" her:) Hihi.

Reportasjen handlet om frisørpriser i Ski, Oppegård og Ås. Jeanettes på Vinterbro kom ut billigst med ca 360 for Nic og Noah og Adam og Eva på Ski 800,- for begge som da var dyrest!
Her i Drøbak vet jeg ikke.
Moro å være med da:) Så heldig du er som har egen frisør. Sparer nok en del på det ja med 4 stk...

Thomas har klippa Nic et par ganger. Jeg våknet opp 17 mai etter nattejobbing og T hadde klippa sånn hanekamsveis på han..Ikke den beste 17 mai vi har hatt haha..ler:)

Ellers så er jeg tett i hodet ja..Og nesa... Skal lage meg litt deilig te før jeg skal hoppe til køys. Fri i morgen..Herlig!
Nattaklem til DEG og fin mandag min venn:)

Jill sa...

Tiden flyr, jeg har vært en uke på fjellet og du har pøst ut det ene lekre innlegget etter det andre!
Jeg måtte sende sms til Ida fordi jeg hadde sånn bloggabstinens, savnet både alle sammen og deg og henne især!
Jeg blir rett og slett glad av å lese om strikkeprosjektene dine som bare ligger!!!
For da kan mine ligge litt lengre :-)
Klem ♥

Viola sa...

Nog skulle man föröka ta tillvara dagarna men med mycket att göra är det inte lätt, hoppas solen oxå lyst på dig idag, kram

liven sa...

Skjønn klokke.....og tiden...ja den flyr!!

Ha en fin uke Anette :o)

Missfryd sa...

DET er det ikke alltid så lett å gjøre, men viktig å tenkte på så ofte som mulig.
Flott klokke!
Ha en herlig uke:-)
Klem Ingrid

Hjerterom sa...

Hei :)
Ja,en må ta vare på tiden!
Vi lever i et sekund av gangen,å det sekundet er akkurat NÅ :)

Søt klokke da :)
Kjempefin favoritt krok !

Ha en fortsatt kos tirsdag.

Klem Siw

Alven sa...

Enig :-) Nyt hvert gode øyeblikk :-)

Ha en strålende god tirsdag :-)


Klem

Lynetmor sa...

Hei, denne gangen bestilte jeg greengate fra Tingeling interiør. Ha en fin dag :-)

Simple Lovely sa...

Ja, hvor er det tiden blir av??? (Tiden kan bare gå liiiitt fortere mot sommeren for min del);)
Men, det er rart det der... Da jeg var 18 synes jeg tiden gikk så sakte.
Men det blir vel mer ting som skal gjøres, unger som skal passes, husarbeid som må gjøres og jobb som får tiden til å flyr....

Søt liten klokke, og den kirkestaven din er jeg misunnelig på!!

Klem Julie

Epleskrell sa...

Lurt å ta vare på tiden. Jeg nyter hvert øyeblikk med tjukken og konemor og setter virkelig pris på alt jeg har rundt meg, Tid er noe av det...
Noen ganger må man være flink til å glemme alt uviktig å sette av tid til det som er viktig ;)

klem og klem fra tjukken og mammatjukk :)

Stina sa...

Härligt inlägg som säger mycket.:-) Kram Stina