søndag 29. november 2009

Stolt!!

Ja, for det er nesten ikke til å tro..at jeg har klart å lage denne puta!! I fjor vant jeg dette nydelige monogrammet hos Crinoline. Ble veldig glad, så vakkert og tenk for en jobb som ligger bak. Har tenkt lenge på hva jeg skulle bruke det til.
Så i dag har jeg sydd bestemorspute for første gang!! Oppskriften på rund pute fikk jeg hos Tino. Så klippet jeg monogrammet i passe størrelse, strøk på vliseline bak og sydde blonde rundt. Til slutt tråklet jeg det på puta. Selve puta er laget av et gammelt hvitt laken jeg har arvet etter min oldemor. Gjenbruk!! En vakker julepute og jeg er KJEMPESTOLT og FORNØYD!!
Jeg feirer 100 solgte vimpler og har en liten trekning her. Bli med!!
Ha en fin 1.søndag i advent!!
Klemmer fra

60 kommentarer:

No.15 sa...

Nydelig!!

Crinoline sa...

Søte deg.Puten ble nydelig og så er det veldig hyggelig å se monogrammet igjen.Klem fra nattens dronning som bør legge seg.

Altes Haus mit Seele sa...

vakker!
klem,
barbara

beate sa...

Wow! jeg er imponert! Den er kjempelekker!

ønsker deg en fin 1 søndag i advent
klem Beate

lisje astrid's husblogg sa...

Ojsan!Såå flink du er!Puta er fantastisk fin!
Ønsker deg ein nydelig dag:)Klem frå Astrid:)

Josefine sa...

Den kan du være stolt av ja...så nydelig:)) Kos deg i dag...stor klem

Beate, A Brighter Day sa...

Oi! Nå ble jeg skikkelig imponert :) Og betatt - for ei vakker pute! Veldig bra jobba, må jeg si :) Ha en fin søndag du også.

KLem

Liv sa...

Helt skjønn! Og så gøy at det er gjenbruk, da betyr den ekstra mye :-) Du har all grunn til å være stolt, ja!

Anonym sa...

All grunn til å vere stolt ja:)Nydelig pute:)

Ha en fin dag
Klem Nina

Hverdagen vår sa...

Så flott den var, Anette, og tar med meg ideen over til meg, har jo selv vunnet ett flott monogram hos herlige Crinoline og jeg har også en A, siden det var min datter som skulle ha monogramet-

Vært mye innom deg, men dårlig til å kommenter, det skyldes det at hjemmenettet er brutt sammen så jeg har mobilnett og det er så tregt at jeg får helt fnatt...

Håper du får en fin advenstsøndag-

Klemmer i fra Eli

Fotballmamma sa...

guri malla 100 vimpler..Flinkis!
også så fin pute. fiiin søndag til deg!

Barbros lille atelier sa...

Å, for en vakker pute! Og nydelig monogram! Så flink du er!

Klem Barbro

Romantiske Stinemor sa...

Å den ble nydelig, litt av en jobb, men den ble jo så vakker:-) Den kan du være både stolt og fornøyd med:-)
klem Stine...

Maria ( Idekroken ) sa...

Puta ble superfin Anette :) Du er virkelig flink :)
Og monogrammet var også vakkert.

Ha en deilig søndag.
Klemmer fra meg

h.espe sa...

Du har virkelig all grunn til å være stolt av deg selv - puten ble helt nyyyydelig!! Har sett på liknende puter selv, men ikke turt å gå igang. Sååå flink du er Anette!!!!!

Ja da er det første lyset tent i staken min. Så koselig å ha fått frem litt jul, skaper så fin stemning :o) Jeg og min søster har i mange år laget adventskalender til hverandre, så nå skal jeg snart til å pakke inn alle de 24 pakkene. Blir som et barn i disse førjulstider, så - iiiii - gleder meg til min egen.... :o)

Ha en strålende flott adventssøndag!

Goklem fra Hildegunn

Jannes lille sted sa...

Så nydelig en pute! Ble jo kjempefin. Skjønner godt at du er stolt av den ja!

Ha en fin 1 søndag i advent
Klem Janne Merethe

Kort og Søm sa...

Du har allgrunn til å være stolt!! Veldig fin pute!
Klem Fredrikke :o)

Noatunfrua sa...

Skjønner godt du er stolt! Utrolig flott og vakker!

Ha en deilig adventssøndag!
Klem :)

Epleskrell sa...

Nydelig pute! Blir alltid like imponert over deg jeg!
(ja jeg er fortsatt like feit ennå!)
Gratulerer med 100 solgte vimpler også, jeg skal bestille en av deg over jul tenkte jeg ;)

Ønsker deg en fin adventssøndag!

Klem

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så flink du er!! Den ble kjempefin. :)


Har et par putetrekk som skal klippes kortere og sys sammen igjen. Det har tatt snart et år. *fnise*

Bette sa...

Kjempefin julepute!!! Du har all grunn til å være stolt,ja:o)
Ha en fin 1.søndag i advent!

♥ Bette

Mitt hvite hus sa...

Kjempeskjønn pute ..flinke deg... dette ble virkelig bra...


Klem Kerstin

Fru Fryd sa...

Nydelig og vakkert, og en pute fyllt med minner på en spesiell og "ny" måte.

God søndag.

Klem

Pia sa...

Skjønner godt at du er stolt, ja! Så flink du har vært!
En flott adventssøndag til deg også!

Min stil sa...

Wow. All grunn til å være stolt. Den var knallfin.
Jeg vil gjerne være med på trekkningen din.
Klæm fra Susanne

moa sa...

klart du må være stolt!!!!
den ble jo superfin, anette!
jeg er imponert i lange baner..
flinkingen!

fiiin 1.advent
moaklem

Linda sa...

Hei Anette!Kjempelekker pute og nydelig monogram.Må kanskje se litt
på den oppskriften....
Ha en fin adventsøndag!
Klem Linda :))

Sologbolig sa...

Puta ble jo kjempefin ! Ha ein fin søndagskveld.

Auuud sa...

Den ble nydelig!!

Jeanette Jess1 sa...

Den ble helt nydelig!!!

Du kan jo satse på en karriere som putemaker fra nå ;o))

Håper du har hatt en fantastisk 1.søndag i advent ;o)

Anonym sa...

Den var jo kjempeflott og du har god grunn til å være stolt! Den ser vanskelig ut!! Ha en fin uke inn i desember.... Hilsen Tine

Gro sa...

Hei, Anette! Så nyyydelig puten din ble! Monogram er sååå vakkert - misunnelig på det broderiet - heldige du! Ha en fin kveld - klem fra Gro!

Sommerlyst sa...

Ja den kan du være stolt over! Ett flott stykke arbeid!

Du..så flott artikkel om dere i KK! Vet du, utgaven dere var med i dumpet helt gratis ned i postkassen min (de håper vel jeg skal abonnere igjen)....Synes det var litt morsomt - akkurat det bladet dere var med i. ;)

Dere er en utrolg fin familie - og jeg koste meg med artikkelen!!

Klem!!

Lisas hjem og skatter sa...

Så utrolig flink du er Anette :) OG for en jobb det må ha vært!!! alltid koselig når du legger igjen en hilsen på bloggen min! :)

Og en ting til: gratulerer med salget!!! :) du er bare superflink!

stor adventsklem fra Lisa Cecilie

Anonym sa...

Kjapt innom snuppa- hjeeelp så flink du er , bare nyydelig!!
Natta-klem,Hege:-)

ANETTESHUS.COM sa...

Klart du er stolt og kjempe-fornøyd!?! Puta er jo sååå flott!! Du er flink, Anette:) Kunne ønske jeg kunne sy også;)

Ønsker deg en fin start på en ny uke!

Klem Anette:)

Maliva`s verden sa...

Grattis....Det ligger en overraskelse inne hos meg:o)Hyggelig at det ble deg 1.premien gikk til...Klem fra Maliva

Ida sa...

Som de sier: BIG FAT WOW (haha.. - diggbart uttrykk! Lurer på om det kan læres til en 4-åring...?)

Så utrolig flink du har vært. Men du - har du ikke Tildas landsted boken? Der er jo oppskrift på rundpute.. hmmm.. og når vi er inne på saken, hvordan blir puten bak egentlig? jeg har aldri forstått hvorfor det må være en åpning bak - jeg skjønner jo dersom man skal ta av å vakse trekket, men det er jo ikke noe fint - har du en lur løsning? ;-D

Den var uansett kjempefin - monogrammet kom virkelig til sin rett, og utrolig kjekt å bruke gamle laken. Vi liker jo gjenbruk!!!

Sydde meg en rundtpute i går jeg også - en prikkete en som står i stil med lift'en. Brukte en heklelapp som kom med en gave forlitt siden til fronten.. litt gjenbruk det også da.. haha! Skal vise senere!

Nå får jeg hive på meg klær før William våkner igjen..*Big Fat Gjesp*

Ha en fin dag på jobb, kjære!
Smaskis

jannes hobbykrok sa...

For en flott pute du har laget deg!
Takk for hyggelig kommentar i bloggen min,veldig stas for en fersk og litt nerdete blogger;o)
Janne

verdens heldigste mamma sa...

OAO!!! Flott!!!
Du er jo KJEMPE flink Anette!!! :) :)

Ha en fin advents tid!! :)

Nettelita sa...

Du er helt maskin, som vi sier her! :) Den var jo bare såååå lekker! *Sikle,sikle*... Den hadde glidd rett inn her i sofaen min og! :) Men så har vi jo også ganske lik smak så vidt jeg vet..
Nå har du all grunn til å være stolt av deg selv, for det ser ikke akkurat enkelt ut å sy en slik rundpute! :)
Ha en flotters dag!
Klem

A home far away sa...

Hoppas att du har haft en fin dag!
Kram Gunilla i Singapore

thea.e sa...

Så flink du er anettte! Den ble jo nydelig. Ønsker deg en god uke!:O)

Karen sa...

Åh, den var nydelig :)

Brit Strikkenerd sa...

Du har all grunn til å være veldig fornøyd!! Veldig vakkert resultat :)

Lotta sa...

Ønsker deg en kjempefin kveld og den puta var trippel WOW! God klem

Therese fra huset med de rare i sa...

Å så nydelig den ble!!! Virkelig vakker! Mye annet flott du viser nedover her også:)

Anne sa...

Så flink du er! Verkeleg ei nyyydeleg pute:)
Klem

Viola sa...

Självklart ska du vara stolt över denna underbara skapelse, så vackert, vad du är flink med dina händer, kram

Elis@beth sa...

NYYYYYDELIG!!!!!!!!! Herrefred du er flink altså!!

Kjempeklem til deg min skjønne!!

Ida sa...

God morgen søta! GJEEEESP, endelig klarte jeg å våkne litt. Har satt i 40 minutter i håp om at jeg ikke skulle falle i koma... det var nære på! yeah yeah, nå er begge kida våken, mannen på vei til jobb, kalenderen åpnet og julen i gang!

GLAD DESEMBER!

suss

Mayas Verden sa...

Kjempeflink er du og all grunn til å være stolt!!Er så imponert av alle dere som er så flinke med syferdigheter.
Husker jeg var innnmari stolt av mine liftgardiner i fjor til jul.Men jeg er overhode ingen syerske :)

Ha en fin adventstid med dine nære og kjære:)

Jill sa...

Nydelig pute Annette!!!
Ja tenk hvilket arbeid somligger bak et sånt monogram...
Riktig god 1.desember fra meg :-)

liven sa...

Hei anette!!
Så flink du er da!!!
Denne puten ble kjempefin!!
Det var forresten den som ligger bak også!

Ha en fin uke :o)

Ida sa...

Anette !!!!!!!!

Har hatt det litt travel i morgentimene i dag - og leste så vidt at noe skulle komme flaksende ned i postkassen min i løpet av dagen. Da jeg kom hjem fra tur i dag - skinte det en pakke mot meg. Jeg prøvde intenst å ikke ødelegge papiret før jeg hadde tatt bilder.. hihi.. for den var jo sååå herlig pakket inn - og jammen klarte jeg det ikke :)

DU, du er bare så utrolig snill..!! Den nydeligste vimpelrekken jeg har sett. Helt perfekt håndarbeid. Og 'brand'sene dine er superfine. Tror jeg må bestille noen selv ! From the buttom of my heart - STORT TUSEN TAKK! Dette var veldig veldig generøst og snillt. Jeg er jo en liten japaner av natur (når det kommer til gaver iallefall!) - jeg får jo så lyst å gjengjelde! Jeg får se hva jeg klarer å komme på ;-D JADA, jeg vet du ikke forventer noe ;-D

Var desverre for treg å ta bilder i dag - men når dagslyset velter over meg så skal jeg takke med store smil på bloggen!

Igjen, DU ER BEST! Store gigantiske hjertelige og gode klemmer fra strålende fornøyd Ida over fjellene :)

ps. Nå kan jeg snyte meg i prikker.. hihihihi. .måtte le! So me, og sååå herlig! Jeg vet ikke om jeg klarer å bruke dem da - må iallefall bruke dem flere ganger.. haha! :)Tusen takk! :)

*SMIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIL*

Anonym sa...

qqzlifvekvgbqgcrcglk, natural ways increase testosterone , phyfnrx.

Anonym sa...

gnmckyyreojmcnshqwms, Alright incredible blog get ripped nutrition , htsqnzt.

Anonym sa...

zthliealklfqzjplahqq, manny pacquiao vs sugar shane mosley blogesaurus , jnuaoin.

yanmaneee sa...

kd 11
golden goose
curry 6
adidas superstars
nike air vapormax
nike shoes
nike air max 2019
lebron 16
nfl store
adidas yeezy boost

yanmaneee sa...

supreme
goyard
supreme clothing
hermes handbags
kd shoes
jordan shoes
golden goose outlet
lebron 15
kyrie 6 shoes
nike foamposite