onsdag 11. november 2009

Bor du sammen med en liten pirat??

Ikke alle barn godtar mors ønske om lyseblå og rosa rom...på bestilling har jeg derfor sydd to litt tøffere vimpler til gutterom. Kan jo også brukes til sjørøverbursdag??? Har stoff nok til ca. 4 vimpelrekker til, så send en mail om du kan tenke deg en slik.
Selv har jeg kjøpt verdens vakreste papirvimpler fra Mona.
Gjett om de skal opp til jul!!
Mona sendte også med vakre pakkelapper....blir helt salig av sånt vakkert arbeid jeg.
Ønsker alle en fin onsdag!!
(Har fått spørsmål om gardinene mine,de er av merket Jeanne D'arc living og kjøpt på Dorothea på Vinterbro.)

47 kommentarer:

Elis@beth sa...

Så kule de var da!!

Ha en flott dag!!

Klem!

Emmas utsikt sa...

De var flotte vimpler! Og tenk å få en, ja hva heter det på norsk? På svensk heter det mangel. Så i Sverige manglar vi laken. ;) Blir vel litt feil på norsk tenker jeg?

Ha en fabelaktig dag,
Emma

Heidi-anitha sa...

Piraten kommer nok frem etterhvert kanskje? :0) Du er så flink med disse vimplene:0)

Mona er flink med disse tagsene og alt det andre hun lager. Så at Lobelia hadde fått inn noe hun hadde laget - helt nydelige "kort/bilder" av en madonna. Må jo ta tid også kan jeg tenke meg... men så flott det blir!


Har du fri i dag kanskje? Hadde vært godt for deg:0) Har du smugpyntet til Jul enda da?

Har begynt å pusle med litt her, mmm- er jo så koselig når julemusikken kommer på:0)

Kos deg i dag.

Stor klem!

Jill sa...

Så bra!!!!
Min lillegutt liker jo absolutt ikke lyseblått like godt som han liker svrt ;-)
Ville helst hatt hele rommet sitt svart!
Ha en fin dag :-)

verdens heldigste mamma sa...

Så tøffe pirat vimpler!! :)

Og lekkre de andre du hadde kjøpt også.

Må le litt, det er tydelig at vi er fornøyd med Ann Cathrin alle sammen !! :)

Takk for kommentaren hos meg, du har helt rett, vi kooooser oss og nyter hver dag!! Vakkre barna ..

Datt sa...

Hehe, små pirater setter krav de også! :P

Så skjønn den med god jul på også, skjønner godt at du gleder deg til å få opp den!!

Nettelita sa...

Å nei, kommer han ikke alltid til å godta mine duse, lyseblå "baby" farger??! :) Hehe..
Jaja, det kommer jo en tid for alt! Og da er det godt du tar tak, slik at mor kan få flotte detaljer på gutterommet, selv hos en liten pirat! :) De var jo kjempe tøffe, og slår garantert an i en piratbursdag ja!
De papirvimplene var kjempefine! Må inn å snoke på den siden.. Takk for tips!
Klem til deg på en kald og grå dag! :)

Mitt hvite hus sa...

Så fine vimpler du har laget... mine har nok vokst fra dette Hihi...
Skjønne tags du fikk fra Mona...og vimpelen hennes.... så vakkert arbeid..
Klem kerstin

Lill-Therese sa...

Hei..
Jeg bor sammen med en pirat og kunne veldig gjerne tenkt meg pirat vimpler..=) Send meg gjerne en mail på lilli__87@hotmail.com eller svar på bloggen min..

Jannicke sa...

Kjempefine,
både piratene og de mer julete!!

Klem J.

Min stil sa...

Så kule piratvimpler. Skulle ha bestilt de hvis jeg hadde en gutt. De julevimplene har jeg også bestillt. kjempefine.
Klæm Susanne

Barbros lille atelier sa...

Stilige vimpler du har laget! De finner nok snart veien til en liten pirat, tenker jeg:-)

De merkelappene fra Mona var bare helskjønne!!

Ha en fortsatt fin dag, og tusen takk for koselig kommentar på bloggen min!

Klem

Solveig sa...

Du viser alltid så masse fint!! Nydelige gardiner under her og pakkelappene var bare skjønne. Så flotte vimpler du har laget. Har veldig sansen for å bruke andre farger enn lyseblått og rosa.
Ha en flott dag.
Klem fra Solveig

Liv sa...

Er det mulig å være så kreativ da? Jeg blir så imponert! Du er kjempeflink!

Ønsker deg en kjempefin dag! :-)

Jenny sa...

Hej Anette!
Åh vilken cool piratvimpel:)

Klem Jenny

Tone sa...

Så morsom vimpelvariant!!! Du er jammen flink :) Papirvimplene var nydelige - skjønner at du er godt fornøyd med å ha de i hus!

Klem Lycheli

Anette {foreldremanualen} sa...

Så fine!! Takk for tips.

Anonym sa...

Vimplene er kjempeflotte, men min kjære sønn ga klar beskjed om at det var han blitt for stor til da jeg spurte han om vi skulle sy noen til han :)
Tenk....snart 8 år og allerede så voksen ;)
Nei d skal ikke være greit :)

Ha en flott kveld....

Klem :)

Fjordlykke sa...

Knalltøffe piratvimpler!
Du er så kreativ!

Ha en fin fin kveld!
Klem:)

Anita sa...

Selvfølgelig skal du få den igjen!! Legg opp 84 msk på tjukke pinner. Strikk 16 omganger, og fell de 20 midterste maskene på neste omgang. så legger du opp igjen de 20 på neste og strikker ut 4 nøster. TOV! Hvis du ikke vil ha håndtak, dropper du selvfølgelig fellingen! SÅ nå kan du bare sette igang å strikke :0)) Lykke til og spør gjerne igjen!! SÅåå flotte vimpler du har kjøpt da, skikkelig vimpel dame du, og flott rulle også! Nå koser jeg meg med te og strikking og blogging. Har startet ett ganske stort prosjekt idag, kommer nok bilder før jul engang! Kos dere dere også!

verdens heldigste mamma sa...

Koselige ord fra deg det!

Jo, det er ett nytt klesmerke. Ei dame i sarpsborg som syr selv. Du kan gå inn på attekattenoa.blog.no Hun lager mye fint syns jeg. Ull og lin tøy mest. Man kan få hvilken farge man vil og hun syr direkte til deg da. Kan få likt til både en selv og barna. Så nå blir det nye flees kjoler på Ronja og meg :) ( da kunne hun til og med sy med amme åpning, det hadde jo ikke jeg tenkt på ) Gå inn på sia og se hva du syns ;)
Klem.

Ida sa...

MY DARLING!

Hihi.. hva er det du ymter frempå??? ;-D

Så kule vimpler.. har du tid å sy på spesielbestilling også? Wow.. også nå rett før jul.. du har vel ikke løyet på deg svineinfluensa på jobben vel... ha ha ha.. nøff :-)

Har en vanvittig stabukk her i dag.. i natt var William VÅKEN fra 03.30 - 06.00... så nå MÅ det bli slutt på ammingen på natta! Fra i kveld skal jeg klare det.. har akkurat vært igjennom første runde med protest.. det er helt forferdelig! Det føles jo IKKE riktig å bare la han ligge å gråte, enda jeg sitter med hånden nede i sengen hans og synger sange r(ojoj.. kanskje det er derfor han gråter.. hørt om Olga Marie Mikalsen... ? ;-D) Kanskje du samtidig kan ringe barnevernet ? :)

Nydelige papirvimpler.. hjemmet ditt..kremt.. deres, blir bare mer og mer gjennomført.. jeg er helt imponert!

SUSS

Therese fra huset med de rare i sa...

Så herlige!! Ypperlige til en piratbursdag!!

Nydelige julevimpler også!! Jeg har prøvd meg på å lage noen selv, men ble langt i fra så flotte:P

Mia, New Room Interior sa...

Tøffe vimpler! :-) Og nydelige merkelapper!! HA en fin kveld! Klem-Mia

Epleskrell sa...

Flotte vimpler. Passer godt til små pirater ;)
Nydelige pakkelapper!

Håper du har hatt en fin dag :0)

Klem klem

Ann-Cathrin sa...

De var tøffe! Må jo være helt topp til et gutterom. Du får sy noen Hannah Montana og Hello Kitty så fanger du opp jentene og;) Jeg lurer på å sy Hannah Montana vimpler til Odas 6 årsdag i januar, men hun har ikke helt bestemt seg om det blir tema ennå;) Ha en fin kveld!

Ida sa...

Syr til jeg spyr.. jeg ler meg ihjel! Jeg kan vel si at jeg forstår deg - etter å ha sendt ut over 180 hjerter land og strand.. holde styr på betalinger, adresser, mailer.. og gud vet hva!

Jeje.. venter deg en lønn i himmelen sier pappaen min.. eg vet no ikkje helt eg.. !

Kos deg! Klem

Christine Louise sa...

Skikkelig tøffe altså :)
Flink er du :)

Klem

ANETTESHUS.COM sa...

Takk for hyggelig hilsen:)

Kjempe-tøffe sjørøvervimpler, Anette:) Så flink du er!!

Klem Anette:)

Therese sa...

Vimpelrekka du kjøpte deg (og laget for den del) var kjempe fin, også passet den rett inn på stua di. Nå skal jeg innom Mona og se jeg også :)

Lotta sa...

Hei hei!
Så stilig med piaratvimpler! Og nydelige vimpler du har fått i posten! Jeg lurte på om jeg kunne legge inn en liten vimpelbestilling jeg. Nicholas har USA tema på rommet sitt og skulle gjerne hatt en "USA" vimpel. Har du noe stoff med stjerner eller noe ala det amerikanske flagget? Kan ta det etter jul altså;)

Klem til deg:)

Crinoline sa...

Nei,ingen små pirater her i huset,men vimplene var fine.Da tenker jeg både på den du har laget og papirvimplene.Klem

Margrethes hus og hage sa...

Stilige piratvimpler :)
Og for noen skjønne papirvimpler. Skikkelig nostalgiske og fine. Pakkelappene var også flotte.

Så mye fint :)

Ønsker deg en fin kveld. Hilsen Margrethe

Josefine sa...

Å det var flotte vimpler i papir!
Falt pladask for de sjørøver flaggene:) Go'nattklem fra meg

Jeanette Jess1 sa...

Hadde jeg sett disse for 4 år siden ville de nok vært bestilt nå ;o))
men nå har piratene flyttet ut, og her bor det bare store gutter som leker med lego eller spiller tv spill, og ser helst at mamma ikke bryr seg så mye med hvordan det ser ut på rommet ;o))
Flotte ting du lager ;o))

Lotta sa...

Supert! Sov godt kjære du... Klemmer

Drømmen om en eplehage sa...

Kjempekult med sort og hvitt!

Derfor jeg sydde noen også litt røffere sort/hvitt vimplet også. Få utløp for litt kulhet. Hihi!
Storebror tinget på da, så han fikk sikret seg en rekke hvertfall.

Så heldig du var som fikk deg klesrulle da. Stilig!

Nattahilsen fra ei med krampe i sy-tåa.
Klem Tove

Miriam Lilliana Sundsrud Jensen sa...

Så fine de var! Kjempelekre og praktisk til gutter som ikke liker pastell. Hehe:) Tantebarnet mitt har en liten forkjærlighet for 'Kakke Tatan' (Kaptein Sabeltann), så det her hadde jo vært midt i blinken!
Flink du er!

Klem fra meg

Lisas hjem og skatter sa...

utrolig fine var de Anette :) kanskje jeg må prøve meg på å lage like selv.. arkene hun hadde brukt var jo rett og slett nydelige!

ha en fin dag i guttehjemmet :)

klem/Lisa

Janne sa...

De var kjempefine, flink du er:)

Viola sa...

Oj oj oj ...så mycket fint, blir precis sjuk, ha en fin kväll, klem

solveig sa...

hei, hva tar du for sånne gutte-vimpler? de var kjempe-kule ;)

Lene sa...

Hei hei

De vimplene skulle jeg gjerne hatt - men finner ikke noe mailadr.
Er et noen sjans for å bestille og få de før neste lørdag???? Og hva skal du evt ha?
mail; lene_mayer@hotmail.com

John sa...

ed hardy uk
hollister
hollister co
michael kors outlet online
mcm outlet
michael kors outlet
fitflops sale clearance
chaussure louboutin
canada goose jackets
mont blanc
nike huarache
basketball shoes
jordan pas cher
ralph lauren uk
fake oakley sunglasses
tommy hilfiger outlet
adidas superstars
cheap versace
gucci
christian louboutin
cheap jordans
abercrombie
adidas shoes uk
kevin durant shoes
sac longchamp
canada goose outlet
jordan shoes
mulberry handbags
nike free runs
prada
ugg boots clearance
ralph lauren
cheap uggs
2015924yuanyuan

Unknown sa...

cheng0925
coach outlet, http://www.coachoutletstores.com.co/
michael kors outlet, http://michaelkors.outletonlinestores.us.com/
kobe shoes, http://www.kobeshoes.us/
coach outlet online, http://www.coachoutletonline-store.us.com/
lacoste polo shirts, http://www.lacostepoloshirts.cc/
oakley sunglasses, http://www.wholesaleoakleysunglasses.us.com/
michael kors wallet, http://www.michaelkorswallet.net/
ed hardy clothing, http://www.edhardy.us.com/
ray ban sunglasses, http://www.raybansunglass.com.au/
ray ban sunglasses, http://www.ray-bansunglasses.eu.com/
north face jackets, http://www.thenorthfaces.in.net/
ralph lauren outlet, http://www.ralphlaurenoutlet.in.net/
michael kors outlet, http://www.michaelkorsoutletonlinestores.us.com/
beats headphones, http://www.beats-headphones.in.net/
cheap nfl jerseys, http://www.cheapnfljerseys.org/
yoga pants, http://www.yogapants.us.com/
lebron james shoes, http://www.lebronjames.us.com/
the north face outlet, http://www.northface-outlet.cc/
louis vuitton, http://www.louisvuitton.in.net/
cheap mlb jerseys, http://www.cheapmlbjerseys.us.com/
coach handbags, http://www.coachhandbagsoutletonline.us.com/
christian louboutin online, http://www.christianlouboutinonline.us.com/

Unknown sa...

zzzzz2018.6.6
new orleans saints jerseys
hugo boss outlet
nike chaussure
moncler outlet
pandora outlet
oakley sunglasses
yeezy boost 350
basket nike
michael kors uk
ray ban sunglasses

Unknown sa...

www1016
coach outlet
canada goose
pandora outlet
nike air max
adidas yeezy
kate spade outlet
christian louboutin shoes
canada goose outlet
ed hardy uk
nike outlet