fredag 6. november 2009

Each day I pray for this....



Disse kloke ord er kjøpt her.

42 kommentarer:

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Ja, jeg også:)) Flott skilt :)) klem og god helg Anette

Lotta sa...

God kveld! Så herlig skilt med flotte ord! Ha en fin kveld:)
Klem fra Lottis

Crinoline sa...

Nydelig skilt med flott tekst. Jeg finner ikke igjen siden med snøen,men googlet snow effect.Fikk opp mange sider og måtte lete gjennom en del.Klem

Henriette sa...

Nyyyydeleg skilt, som sporenstreks hamna på ønskelista;)

Kos deg i helga.
Klem:0)

Mitt hvite hus sa...

så skjønt skilt..ser du har nedtelling til jul..kjekt å vite..

Kos deg..Klem Kerstin

Min Still By Maia sa...

Et nydelig skilt med fine ord!

Mange fredagsklemmer til deg og dine fra Maia

Christine Louise sa...

Jeg elsker det ordtaket :)

god helg snuppa :)

Barbros lille atelier sa...

Nydelig skilt med kloke og vakre ord:-)

Ha en riktig god helg!!

moa sa...

Vakre ord....

& goooood helg til deg og dine!
Moaklemmer.

Datt sa...

Sååå søtt skilt!!

Linda sa...

Fint skilt ja, jeg har et slikt jeg også med et annet bilde på.
Jeg gikk på ungdomsskolen sammen med Veronica.
Fint det ble i hyllen din!

Ha en flott helg!
Klem Linda

Jannicke sa...

Har helt make skilt ;o)
Fine ord ;o)
Klem J.

Janne sa...

Flott flott skilt;)

Ja det er godt med god stemmning i heimen:)

Ønsker den en fin kveld videre.

K-Janne

Unknown sa...

Nydelig, du....
Jeg har et tilsvarende i blekkutgave... henger i gangen og setter stemninga.. :o)
Ønsker deg en deilig kveld!
Klem

Mitt lille hjem sa...

Flotte bilder du viser :)

God helg til deg!

Christine

Maliva`s verden sa...

Vakkert....også må jeg si det er så koselig å ha hilst på deg sånn på ordentlig.Du er en stor inspirator for meg og mange andre her i blogglandia. God helg til deg fra Maliva

Lillan sa...

Nydelig!!

tusen takk for så flotte ord;)

bra du ble fornøyd med juletildaen:))) ingenting som er bedre. Er like nervøs hver gang jeg sender fra meg en tilda:))

Klem fra Lillan

Anonym sa...

Nydelig skilt:)

Ha ei fin helg
Klem Nina

Ann-Cathrin sa...

herlige ord:) Og det er jo det viktigste av alt! Ha en fin helg Anette!

Prinsesse Elin sa...

God morgen min venn
Lenge siden jeg har tatt turen innom ( nesten en uke og det er lenge til å være meg) Jeg har også bestilt skilt fra opphavet til skiltet ditt og er så fornøyd. Jeg tenker jeg skal bestille et par til jeg. Ønsker deg en herlig lørdag. Masse klemmer fra Elin:)

Josefine sa...

Go morgen !

Her var det blitt jul!
Koselige bilder...skjønt skilt:)
Og fin ny header....

Ønsker deg en flott helg, klemmer fra meg

Liv sa...

Nydelige skilt, med ord som treffer!

Tusen takk for tips :-)

Jeg ønsker deg en fin helg!

Solveig sa...

Så fint skilt du har kjøpt!! Herlige ord med mening:o)
Ønsker deg en fin helg.
Klem fra Solveig

Jill sa...

Svinger innom for å ønske deg en RIKTIG GOD lørdag!!!!

Bette sa...

Koselig skilt!
Ha en strålende helg,Anette:o)

God klem fra bette!

Blåbærpai sa...

hei guttemamma! Tusen takk for hyggelig og varmande kommentar!
God helg!
Flott skilt forresten

Tino sa...

Så nydelig, vakre ord! Så fin hyllen din er.

God helg!
Klem Tino :)

Lovise sa...

Takk for at du var med på konkurransen min.

Epleskrell sa...

Så flott!
Takk for fin kommentar. Elsker julen jeg også, og gleder meg til å finne frem julepynten.

(Og jeg er ikke noe spesielt sterkere enn andre altså ;0) )

Anette Willemine sa...

Gode ord er tingen!
Ha en deilig helg!
Klem fra Anette Willemine

Therese fra huset med de rare i sa...

Nydelig skilt!!!! Virkelig flott!!

Er enig at bloggingen skal være gøy.. Noenganger føles det som man må gi littt tilbake til alle de søte kommentarene bare. og kjedelig når man ikek har mulighet til det:)

Ha en fortsatt fin helg!!!

Tone Yvonne sa...

Så nydelig skilt!!

Koselig med slike ord rundt seg :O)

Ha en fortsatt god helg!!

klem:O)

Loccitane sa...

Hei, Anette.

Husker du lurte på om vi hadde glassføler på Home & Cottage.
Tenkte derfor at eg skulle tipse deg om at Emmas verden har, kanskje hun kan sende en til deg....

Ønsker deg en strålende lørdagskveld.

Klem fra Line

Therese sa...

HERLIGE ORD FRUE og et helt fantastisk skilt. Ønsker deg og dine en god helg. STOR KLEM

Anonym sa...

Fine ord. Tallerkenhyllen er flott i sin helhet.

Ha en flot helg, Anette! Klemmer.

Anonym sa...

Kloke ord og nydelig skilt Anette!
Ny header?
Goood helg snuppa:-)
Suss på begge "kjaker", klem Hege(på lååånt pc...!)

h.espe sa...

Hei på deg!
Da endelig klarer jeg å få meg inn og kommentere hos deg. Har store problemer med nettet, og å få kommentert på bloggene - men endelig...

Hi, hi spørst om DU klarer å vente med innpakkingen av julegaver, du som alt er begynt på gløggen... :o)

Fortsatt strålende helg til deg!

Stor klem fra Hildegunn

Margrethes hus og hage sa...

Herlige ord :)

Ønsker deg en fin helg videre, kos deg med dine håndarbeidssysler, det blir sikkert kjempefine vmpler :)

Hilsen Margrethe

Elis@beth sa...

Herrlig-helt enig med deg! Ha en flott kveld! Klem i massevis!

Magdalena sa...

...vakre viktige små ord..
go` klem¨¨¨'''*

Lisas hjem og skatter sa...

Herlig! :) jeg er helt hekta på slike skilt med vakre tekster!

så utrolig koselig det har blitt her inne hos deg :)

ha en super helg videre!!! - nyt søndagen :)

klem

lavendel mio sa...

Hei!
Nydelig skilt men flott tekst!
Et slikt skilt skulle hengt i alle hjem:)
Ha en fin søndag,klem Hanne