søndag 15. november 2009

Her er vi.....kk uke 47.

.......Vi ble spurt av en bekjent av en venn om vi kunne tenke oss å stille opp for KK, sak :"Slik lever vi". Denne serien tar for seg ulike trender i samfunnet og en av de er å få 3 barn og sette familen foran karriere!! (Vi er jammen moderne). Uansett, vi sa ja, og har møtt reaksjoner fra "Så gøy,gleder meg til å se" til "At dere gidder,det ville jeg aldri gjort". Saken synes jeg var spennende og jeg føler veldig at vi passet til temaet. Synes reportasjen ble fin, og angrer ikke.
Her er vi!!

84 kommentarer:

Hilde Heimdal sa...

Oi sååå gøy daaa:)))

Er det bladet kommet ut nå???

hadde vært morro lest:)

h.espe sa...

Hei vennen!
Utrolig gøy Anette - jeg løper og kjøper bladet til uken!! Hi, hi - er jo litt "stas" å kjenne en ukebladkjendis da... ;o) Gleder meg til å lese reportasjen.

Håper alt står bra til. Her hos meg er det kremmerhusproduksjon på mårrakvisten!

Ha en herlig søndag!!

Stor klem fra Hildegunn

Elis@beth sa...

Så fine dere er!! Gleder meg til å se dette "live"!!!

Ha en super dag fine du!!

Klem!

camillaslykke sa...

Hei, Anette...
Såååå gøy:) åsså så koselig å se deg da.. he he. Jeg skal hvertfall få kjøpt dette bladet, og det blir spennende å lese.
Kos dere på denne deilie søndagen, her i sør skinner sola litt innimellom- DEILIG:)
Klem C

Fru Fjeldhammer sa...

Herlig bilde av dere! Når kommer bladet ut?

kos

Anonym sa...

Jeg abbonerer på KK og får jo bladet før helga i posten. Har akkurat sittet å lest om dere. For en skjønn familie:-)Har gurnn til å være stolte, dere. Kommer nok til å få mange koselige tilbakemeldinger.
Vi har også 3 barn (16.19 og 20) og synes det har vært topp med 3 barn. Ingenting er så viktig fpor meg, som familien min..

Tenker dere er spent på tilbakemeldinger

H elle K sa...

Så gøy. Ha en fin dag.
Klem kristin

Janne sa...

Ååå så moro, jeg skal løpe og kjøpe:) Leser KK hver mnd så da vil dere dukke opp her hos oss også.

Ha en fin søndag:)

Dans på roser... sa...

Såååå gøy!
Så fine dere er=)

God søndag med gutta dine,
Klem fra en annen guttemamma....=)

Tara sa...

kjøper KK hver mandag:) så da GLEDER jeg meg til i morgen!!!
skjønt familiebilde...

klem tara...

Lisas hjem og skatter sa...

SÅ fine dere er!!! - kjempegøy at dere skal være med!

Gleder meg til å lese bladet :o)

kos dere masse i dag :O) og gratulerer med .com :O)

stor søndagsklem fra Lisa

liven sa...

Så spennende da!!
Må kjøpe KK jeg på mandag!!

Ha en fin dag Anette:o)

Christine Louise sa...

Såååå fine dere er :)
Tøffinger..

Ha en flott søndag.

Klem

beate sa...

hei!
så moro da! kk står herved på handlelista!

ønsker deg en fin søndag
klem Beate

Maliva`s verden sa...

Så gøy, dette må jeg lese:o)Trodde først det var årets julekortbilde jeg, så fine dere alle sammen var på bildet:o)
God søndag til deg og dine..Klem fra Maliva

Anonym sa...

Så koselig :)
Jeg kjøper KK hver uke, så det hadde ikke gått meg hus forbi kan du tro :)
Gleder meg til å lese om dere.....

Ja det er en av jentene sm jeg er tante til som er sammen med Kevin på bildet.....tok de bildene i høst og syns de var så flotte at jeg ville vise de fram :)

Nå skal vi snart en tur ut......vi har ikke fått noe snø her i nord, men kaldt har d vært, så vi har speilblank is på vannet rett nedenfor huset vårt. Det frister veldig så det blir nok en tur dit :)

Ha en flott søndag :)

Lilli@Home sa...

Da er det bare å gå å kjøpe KK til uken. Alltid hyggelig å lese om hva familier rundt om i det norske land prioriterer og at dere har prioritert familie fremfor karriere er utrolig flott. Hilsen Lilli

Sommerlyst sa...

Næ... så kult da! Da må jeg jammen kjøpe KK neste gang!!

ps: Dere er en kjempefin familie!!

MODERN COUNTRY sa...

Hei Anette,

Så trivelig og se både deg og familien! Virkelig et nydelig bilde. KK er ikke et blad jeg kjøper men temaet det blir skrevet om er interessant. Håper dere bare får positive tilbakemeldinger. Vi er jo alle forskjellige og alle må selv få velge hvordan de vil leve. Så lenge vi er lykkelige!!

Ha en koselig Søndag, Klem Aina

Tyra sa...

Hallo!
Så gøy,da! Så lenge det kjennes rett for dere, er det jo bare morro, da. Om andre måtte ha andre synspunkter, får det jo bare være deres sak. Itte no' å bry sæ omm:0))
Gleder meg til å lese om dere, hvertfall!
Fortsatt god søndag til deg og dine!
Klem fra Cathrine

Vibeke sa...

Weeee! Så moro!!
Gleder meg til å lese.

Ha en super søndag!

Vibeke :o)

Tone sa...

For en skjønn familie du har!! Gleder meg masse til å lese :)

Ser ingen grunn til å angre på bli portrettert i et ukeblad!? Blir jo et morsomt minne å ta vare på og så må det jo være artig å se seg selv gjennom andres øyne og ord?

Haha - det å eksponere oss er jo vi interiørbloggere vant til allerede! Så hvorfor ikke teste flere medier ;)

Klem Lycheli

Crinoline sa...

Nydelig bilde av dere.Jeg gleder meg til tirsdag.Klem

mali-mo sa...

Så flotte dere er på bildet! Jeg skal jammen kjøpe kk!

Prioriteriner er jo en personlig sak, men for min del er jeg på linje med dere der, iallfall ut fra det jeg har lest her. Jeg velger å bli litt persnlig her, jeg har selv nettopp takket nei til drømmejobben, som innebar 100% stilling, masse overtid og reiser, knallkjekke og spennende utfordringer, lederansvar på en måte jeg liker...en jobb jeg har ønsket meg i 5 år..

MEN den innebar jo også fulle dager i barnehagen for snuppa (hun går nå 9.30-15)...tidlige morgener og seine ettermiddager, hastverksmiddager og stress...jeg synes jo jeg er utrolig priviligert som har kunnet velge så mye hjemmetid. Jeg vet godt at det ikke er en mulighet for alle, så jeg er heldig.

Selvsagt lider økonomien under dette, så husoppussingen må gå i et annet tempo, og utenlandsferier og shopping blir det mindre av ;)Men, som sagt, det er slk vi har valgt å prioritere, så jeg klager ikke ;)Og en drømmejobb kan jeg vel få en annen gang, kan jeg ikke?

Gleder meg til å lese bladet! Ha en flott søndag!

Villa Luftslottet sa...

For en fin fin famile da:) Da må mjeg avsted og handle KK tenker jeg;)

Grattis med eget domene:)

Heidi-anitha sa...

Neimenn - sååå koselig! Så pene dere er hele gjengen:0)

Dette bladet må jeg jeg kjøpe meg -vær stolt du, og vis frem din flotte familie. Nydelig, og så koselig at du takket ja til repotasjen. Gleder emg til å lese!

Klemmer

Camilla sa...

Så fint bilde, skjønne gutter du har!

Anemone sa...

Å, så gøy!!! Kjempefint bilde av dere! Gleder meg til å lese det.

Husdraumen/Anita sa...

Hohoi!
Det må eg lese:)

Finfint bilete av familien!

Maria ( Idekroken ) sa...

Å så moro!! For en flott familie. Vakre og blide mennesker ;)
Gleder meg til å se reportasjen. :)

Klemmer fra meg

Bette sa...

Så gøy,Anette!
Jeg pleier ikke å kjøpe KK,men dette bladet MÅ jeg ha!! Jeg føler jo jeg "kjenner" deg litt,så da blir det jo ekstra stas at du er i bladet:o)
Ha en deilig søndag!

God klem fra meg!

Torunn sa...

Herlig!
Jeg hverken leser eller kjper KK, men til uke skal jeg gjøre det. Deilig å lese om moderne mennesker .-)

Klem

Anonym sa...

Kjempefint bilde:)
Skal kjøpe bladet:)

Ha en fin dag
Klem Nina

Tonje sa...

Oj, så spennende... tror jammen jeg må ut og kjøpe KK! Artig å se bilde av deg og dine... Ha en fin søndag!

Anno 2009 Hjem og sånt sa...

Så spennende da. Det bladet må jeg bare kjøpe på tirsdag;). Hvis du har lyst til å lese om min familie, kan du kjøpe Norsk Ukeblad til uken det også, nr. 47... Det handler om økt livskvalitet etter trafikkulykke...

Gratulerer med eget domene :-D

Marilinn

Datt sa...

*Løper å kjøper KK* :D

Smiths venner, hoho, vi har nok hørt den før, spes min bror med 5 barn! ;)
Ellers har min søster 3 og min andre bror 3, også har min kjæres søster et par, 13 til sammen! Imponerende høylytt når alle er sammen! :P

Mitt hvite hus sa...

Så spennende og moro da.. er det i morgen bladet kommer ut??

Det må jeg lese..Klem Kerstin

Lillan sa...

så gøy og så modig gjort av dere:)) man skal ikke bry seg så mye om hva andre sier bare det føles riktig for en selv. Skikkelig fint bilde. jeg skal kjøpe bladet, selv om jeg normalt ikke gjør det:O) må jo lese :)

stor klem fra Lillan

Ann-Cathrin sa...

Jeg har møtt en kjendis!!!! Hihi;)Gleder meg til å lese, Så soennende:) Jeg er helt fraværende i bloggverden denne helgen. Satser på å få til et innlegg i kveld.. Jeg syr og syrog syr, og tenker litt på alt som skal strikkes inninmellom.. Jeg har fått så mye bestillinger, og frykter jeg har tatt meg litt vann over hodet!! Ha en fin dag Anette!

lavendel mio sa...

Hei!
Så gøy...da må vi løpe å kjøpe KK, kjekt å lese om "kjente".
Ønsker deg en nydelig uke,klem Hanne

moa sa...

Å, så gøy & spennende!
gleder meg til å lese KK...

..fortsatt fiiiin søndag!
moaklem

Minka sa...

Spennende, ser ut som en kjempe fin reportasje..
Klem Kristin

Nettelita sa...

Åhh som jeg gleder meg til å lese KK til uka kjære venn! :) Bildet her var jo kjempe fint! :) Håper dere hadde det gøy når de lagde reportasjen, og at du er fornøyd med resultatet! :)
Ha en nydelig søndag!
Klem klem

Christina sa...

Hihi.. Ja.. London ja!
Vi var det for å handle julegaver og se på phantom of the operah! Hihi..

Jeg vet at underetasjen til Selfridges er full av lekker interiør. Lett blanding av moderne og chabby. Det samme på Harrods. Ikke for dyrt heller! :)
Vi handlet mest klær og leker på denne turen. Men det ble med rødprikkete lys med hjem.
Du må også få med deg julemarkedene. :)

Kos deg masse!
Utrolig fint bilde av dere!!

Stor klem

Herfra Til Evigheten sa...

....Oj.... gleder meg til å lese om deg og dine!!!!

Ha en deilig søndagskveld!!

Sologbolig sa...

Så spennende .Det må eg kjøpe. Ha ein fin søndagskveld.

Anonym sa...

Gleder meg til å lese :)
Ha en fin søndagskveld.
Klæm

Margrethes hus og hage sa...

Så spennende! Det bladet må jeg nesten lese :)

Nå har jeg oppdatert blogglisten min med din nye adresse, så får jeg med meg det som skjer her hos deg :)

Ønsker deg en fin søndagskveld. Hilsen Margrethe

Vibeke sa...

for en flott gjeng, dette blir gøy å lese!:)

klemmer

Anonym sa...

Veldig veldig gøy! Gleder meg :)
BSofie, Beitostølen

Lisemoren sa...

Så artig, klart dere måtte være, det er jo morro å bli spurt. Folk har jo så mange rare kommentarer til andres gjøren og laden, og de reaksjonene dere har fått minnnet meg litt om de man kan få når man forteller at man blogger. Noen syns det er topp og andre ikke.

Nå skal jeg i hvertfall prøve å få tak i bladet og kose meg med både reportasjen om dere og resten av bladet.

Klem fra Lisemoren

Lisemoren sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Ida sa...

YOU GO GIRL!!!

"At dere gidder..." - haha.. jeg sier bare " Gidd å være så åpenlyst misunnelig da.." Komme med sånne kommentarer.. flott at dere er stolt likevel, for det har dere god grunn for å være. :-)

Skjønneste familien!

Ser at KK må produsere noen ekstra utgaver for neste uke.. her blir det rift i butikkhyllene ;-D

Ha en fin søndag! Her veksler det litt mellom frisk som en fisk - og veldig dårlig! Christoffer altså.. vi andre er tipptopp! :-)

Klem på deg!

Solveig sa...

For en flott gjeng!! Så kjekt å se deg:o)) Dere er sporty som stiller opp, og hvorfor ikke gjøre noe spesielt når man har sjansen?
Gjett om jeg skal få med meg denne repotasjen, da. Kjempegøy!
Ha en flott uke.
Klem fra Solveig

Auuud sa...

Så gøy!! Gleder meg til å lese artikkelen.. Ha en flott uke! :)

KRUSEDULL sa...

Oj, så gøy! Dette gleder jeg meg til:)

Drømmen om en eplehage sa...

Så artig da!!

Da må jeg jo kjøpe bladet i morgen da. Pleier bare å lese KK på assorterte venterom jeg... hihihi!

Kjempefint bilde av dere da. Årets julekort?

Viola sa...

Vilken härlig bild på familjen...får vi läsa mera om detta...ha en fin vecka som kommer, kramen

Tulip sa...

hehe, skal iallefall kjøpe det bladet nå, det er sikkert og visst!
KK kommer til å få et kjempeopplag denne utgaven!
Så fint bilde av der! Tøft og modig å stille opp. Det er sikkert både skummelt og rart å se seg selv i et ukeblad.
Klem

Bo med Lena sa...

Så moro da!! Da skal jeg passe på å få kjøpt KK. For et flott bilde av dere!

Ha en fin ny uke...som kjendis:) Klem lena

Noatunfrua sa...

Hei!
Gratulerer med eget domene OG presentasjon i KK! :) For en vakker familie du har!!

Ha en nydelig uke!
Klem!

Anonym sa...

Takk for koselig kommentar:)

Klem Nina

Jannicke sa...

Et flott bilde av dere!!
Jeg skal kjøpe KK, helt klart!!

Klem J.

lisje astrid's husblogg sa...

Oj:)Det gleder eg meg til å lese:)Kjempe spennande:)
Putene har eg kjøpt på Princess til kun 99 kr stk:)
Klem frå Astrid:)

Min stil sa...

Så morsomt. Skal kjøpe KK, jeg.
Ønsker deg en fin kveld videre.
Klæm fra Susanne

Joy sa...

Wow! Så kul - då måste jag såklart springa och köpa KK!
Kramar Joy

Gro sa...

Gratulerer, Anette med både reportasjen og domene - vet ikke om du hadde meg i bloglista di, men i tilfelle finner du nå veien tilbake.... Fine kremmerhus du hadde laget - jeg prøvde meg på noen her om dagen jeg også... Klem fra Gro

Min Still By Maia sa...

Så moro Anette!

Gleder meg til å se reportasjen. Så skjønne gutta dine er.

Mange klemmer fra Maia

Lise ♥ Hverdagsglimt og Kreativiteter sa...

Så gøy!! Så flotte dere var. Fin familie du har :)

klem

Lotta sa...

Hei hei i natten..Så utrolig artig Anette!Gleder meg til å lese:) Kjempe flott bilde med flotte gutter og du da pene dama:)


Takk for supert teppetips:)
Klem klem God natt..snart...

Besta sa...

Så flott, tror jammen jeg skal kjøpe bladet.
ha en god uke.
klem fra Marilyn

LIVS LYST sa...

Så artig! Det må da ha vært en artig opplevelse! Grattis sier nå jeg ;O)

Hilsen Liv

Fru Fryd sa...

Så spennende Anette, også så modig gjort!! Håper det er flere KK igjen i butikken:-)

God uke

CamillasVilla sa...

Nå tror jeg jammen jeg skal kjøpe meg KK, for det så ut som en kjempeflott artikkel!
Og en flott familie har du også!

God tirsdags kveld til deg :)

Camilla

Anonym sa...

Fine familien! :)

Anonym sa...

Hei Anette! Da har jeg lest artikkelen med dere. Så fint den var - både bildene og ordene. Det skal jeg ta godt vare. Klem

Anonym sa...

Tror jeg glemte å skrive hvem det var fra :-) Det er jeg som er anonym:-) Klem Vibeke

..Til Lykkes Hjem sa...

SÅ gøy, og SÅ Fin familie :)
Må løpe å kjøpe KK. Kjøper aldri blader, men nå må man jo nesten.

Ha en flott uke.
Klem*

Landstil sa...

Å så gøy!!!

For en flott familie dere er!

Når kommer dette da?

Klem

Blåbærpai sa...

hei! Fekk KK i posten idag, gratis reklame greier og der var du og din flotte familie!!
For ein fin gjeng! Og kloke ord på vegen!
Helsing ei fembarns gutemamma ;))
God helg!

Balke gård sa...

Å så gøy dette var, leste artikkelen da jeg abbonnerer på KK og vips, nå vet jeg at det var guttemamma,-så koselig!!! Kjempefint bilde og artikkel, god helg! Klem, Marianne

Vibeke / Mammas Hus sa...

Veldig fin reportasje av dere. :))

Ha en god dag!

Nina Kristin sa...

Jeg fikk også KK i posten, gratis, før helga. Men har ikke hatt tid til å sette meg ned med det før i kveld. Kjempefin artikkel!

~M~ sa...

Ha ha, så moro. Jeg så den artikkelen og tenkte hmmm kanskje det er guttemamma. Og jammen var det ikke det. Moro. Også så pen familie dere er! :)