onsdag 13. oktober 2010

Nydelig adventskalender, til meg!!

Mange kjenner sikkert Huldas herlige og inspirerende blogg.Forrige uke ble hennes vakre hjem kåret til Norges 3.vakreste hjem av bladet Boligpluss. I hele fjor høst  "siklet" jeg på de fine adventskalenderne Hulda lager,men da jeg endelig fikk somlet meg til å bestille var jeg for sent ute. Så i våres sendte jeg mail til Hulda for å sikre meg et eksemplar.
 Kalenderen består av 26 sider, hver håndlaget og dekorert med vakre bilder og ulike julevers og salmer.
 Se mer på Huldas homemade!
(Bildene er lånt av Hulda,med tillatelse!)
Da gleder jeg meg til pakke i posten!

37 kommentarer:

Hulda sa...

Takk for god reklame!

Audhild sa...

Så flott & nostalgisk!
Gratulerer med kåringa til Hulda!!

Tove sa...

Hei hei
Hulda er kjempe flink, nydelig kalender.
Ha en fin dag
Klem Tove

Henriette sa...

Så nydelig!!! Trur nesten eg må hiva meg rundt å bestilla ein. Vart rett og slett litt misunneleg...

Så spanande med hytta Masse lykke til.

Klem

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Heldige deg! Den var bra LEKKER!!! :)

Klem til deg fra meg! :)

Hege sa...

Utrolig fin:-)
Hulda er kjempeflink!
Ha en fin dag snuppa,
klem Hege.

Katrine K sa...

Den ser helt nydelig ut!

lavendel mio sa...

Så nydelig kalender!
Denne kommer til sin rett hos deg ser jeg...har kosa meg med formiddagskaffen og sett deg på follotv , så lekkert innslag,og for et vakkert hjem dere har, kjekt å bli enda mere "kjent" med deg:)
Ha en fin onsdag, klem Hanne

lavendel mio sa...

Så nydelig kalender!
Denne kommer til sin rett hos deg ser jeg...har kosa meg med formiddagskaffen og sett deg på follotv , så lekkert innslag,og for et vakkert hjem dere har, kjekt å bli enda mere "kjent" med deg:)
Ha en fin onsdag, klem Hanne

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Så nydelig, en slik adventskalender kunne jeg helt klart tenkt meg også. ♥ Adventstiden er jo så koselig. ♥ Skal ta en titt innom Hulda nå. :)

Ha en fin dag videre Anette ! ♥

Stor klem ♥

h.espe sa...

Adventskalenderen til Hulda er helt nydelig, og denne kommer du til å få glede av i en årrekke, for ikke å si - til evig tid... :o)

Ha en superduper god uke videre vennen!

Klem fra Hildegunn

Størstepia sa...

Nydelig kalender!
Godt det er flere her inne som er i julemodus allerede:-)
Julemarsipanen og pepperkakene har kommet i butikken allerede, og Plantasjen er sikkert fullt utrustet til jul, joho:-)
Gleder meg til 1. desember:-)

God onsdag til deg!
Klem fra størstepia

hobbyvimsa sa...

heisann!!denne såg bare nydelig å nostalgisk ut,da er julen reddet..Ha en flott dag videre,Klem linda:)

Therese sa...

Godt at du fikk tak i et eksemplar i år da også så morro at dere bygger hytte. Det er vår store drøm også og både brosjyrer, planer og tomt var straks på plass men så fikk vi visst litt andre ting å bruke penger på i tiden som kommer *lol* Men en vakker dag ;)

Jeg har en liten utfordring gående på bloggen min som jeg håper du vil være med på :)

Ha en fin dag søte du.

Thelma Louise sa...

Oj denne var flott..Hulda er jo dyktig.:-) men denne har ikke jeg fått med meg.:-)
Men og litt akk..vi er snart der alt.:-) lur du som klarte å tenke på det så tidlig.:-)
skrabbis.:-)

Beth sa...

Jeg leste om disse vakre kalenderene hun lager, de er helt skjønne..., heldige deg!

Mia, New Room Interior sa...

Den var fantastisk flott, kanskje jeg og må sikre meg en før det blir for sent! :-) Ha en fin dag! Klem

Tino sa...

Så nostalgisk og nydelig!
Må være et tips til julegave til seg selv dette ;)

Ha en fin høstkveld!
Klem T

fryd&forandring sa...

Så lurt å være tidlig ute.. den så jo helt nydelig ut! En evighetsjulekalender?
Ha en fin dag!

Livet på Bakkerud Gård sa...

Så flott kalender!! Sukkertøy for øyet som bare må nytes lenge og vel:o)

Ha en fin uke!

Klem

Anonym sa...

Kjempefin kalender. Klem Mette.

Epleskrell sa...

Hei!

Åj, den var superfin! Heldiggris!
Synes det er godt at det er flere som har litt jul i tankene allerede! :)
Tankene mine har kvernet rundt julepynt og hva slags pynt jeg vil ha i år. All julepynten har mystisk forsvunnet i flyttingen, så jeg fortviler sterkt for tiden. Den kan da ikke bli borte sånn uten videre?
:)

Ha en fin kveld.

KLemklem

Min stil sa...

Heldige deg. Vakker kalender som man vil ha glede av i mange år.
:) Susanne

Min stil sa...

Heldige deg. Vakker kalender som man vil ha glede av i mange år.
:) Susanne

Tove `blogg verden sa...

Så koselig kalende!!! Hulda er flink : )
Klem Tove

Besta sa...

Så nydelig, de har jeg ikke sett før:)
Ha en fin kveld.

klem fra marilyn

Jorid + NOE Blog sa...

Nydelig! :-)

Ha en fin kveld!
Klem Jorid

(eddas) sa...

Ja..da kan du glede deg da:):)Nydelig laget....
eddaKlemmer

Barbros lille verden sa...

Å, så flott!! Det er så mange flinke folk der ute altså :)
klem fra Barbro

Line fra huset på landet sa...

Så koselig den så ut!
Klem,Line

Camillas Romantiske hjem sa...

Helt nydelig kalender!! Ha en super dag! klem

Riet sa...

This is so wonderful Anette.

Hugs Riet.x

Viola sa...

Vilka vackra saker hon gör...brukar besöka henne emellanåt, en härlig solig dag har vi men med mycket blåste, storklem VIOLA

Unknown sa...

ååh, så flott og koselig kalender! Må inn å kikke hos Hulda en tur nå;)

Solveig sa...

Sååå nydelig! Helt enig, Hulda er flink på så mange fronter:o)
Ønsker deg en flott helg når så langt kommer.
Klem fra Solveig

Datt sa...

Åh, så stas, koselig kalender! Nå kan vel desember bare komme! :)

Unknown sa...

www0730

ugg boots
oakley sunglasses wholesale
canada goose outlet
valentino shoes
nike soldes femme
red bottom
michael kors
ray ban eyeglasses
moncler jackets
nike shoes