onsdag 20. oktober 2010

Det måtte jo gå slik...og STYGGE vimpler!!

Enkelte ting er vanskelig å unngå...når du vokser opp med en to brødre som hyller Liverpool og trener flere ganger i uken, pluss har en far som er tidligere spiller og nå trener/lagleder for brødrene...Så nå har Tinius også begynt med fotball!! Her er den ivrige lille fotballstjernen på sin første fotballtrening. Sjelden så vi en stoltere gutt, endelig HAN som skal på trening!!
 Også har jeg lagt ut svært så fæle Halloweenvimpler i "Den lille vimpelfabrikken." For har du barn som feirer på den ene eller andre måten, kan kanskje en slik vimpel supplere resten av den stygge oransje pynten fra Nille?? Må bestilles i løpet av helgen om jeg skal rekke å få de ut før 31.oktober.
Ellers er det bare å konstantere at dagene løper fra meg om dagen og at jeg dessverre ikke rekker å legge igjen så mange spor...

27 kommentarer:

Unknown sa...

Sånn er det og bli født inn i en fotballfamilie ja:)
Her spiller begge mine og, og fatter`n er trener!
Mens mamma er dugnadsansvarlig og fast heier, hihi, hele familien er med altså ♥

Kule vimpler du har laget da, men enig i at det er fæle farger denne dagen:)

Ha en finfin Onsdag!

Klem Line

h.espe sa...

Oki, det er notert!!

Hi, hi - ja dette var "stygge" vimpler Anette!!! Herlig, og de kommer til å rase unna som alle de andre vimpelrekkene dine... ;o)

Kos deg med en aktiv dag vennen!

Klem på klem fra meg

Frk.Vatland sa...

Hei:) så fin Tinius er, kjempe stolt i den fine DFI drakten, gleder meg til min Elias kommer igang med ett eller annet neste år:)
Morsome vimpler , bedre enn alt det andre fæle nille har:) Vi vet ikke om vi skal vente 1 år til med feiring, for Elias er ganske mørkredd....noen erfaring?

Ha en kos dag Anette:)

Klem fra Brit Olaug

hobbyvimsa sa...

Heisann!!Skjønn og stolt gutt,var nok godt for han at det var hans tur nå:)Godt det er idretts glede,blir spennende å se hva min lille pjokk velger å drive med.jeg har selv spilt håndball og fotball i 14 år,og håper han velger noe av dette,så har jeg litt peiling!!!og kan lære han noen triks he he!!vimplene dine kommer nok til å gå som varmt hvetebrød!!Lykke til med salget..Vi venter noen år med feiring her i huset..Ha en flott og kreativ dag!klem Linda;)

Mosbøjenta sa...

Fikk kjempeflotte vimpler i posten i går, de falt i smak både hos prinsessen og mammaen♥
Tusen takk Anette! Dette kommer til å passe perfect til tapeten og interiøret ellers på prinsesserommet!
Det var en knalltøff gutt som begynte på trening:) Jeg har bare jenter, de 2 største har hestedilla, så her går det i hest!
Ønsker deg en koselig dag♥

Pink lady sa...

Heisann!!

Stygge vimpler? Her snakker vi om å tilpasse seg markedet.. ;) hihi

Her feires det ingen Halloween, men det ser ut til at jeg må trå til med litt kostymesøm til helgen for niesen til kjæresten min.. Men det er bare morro!

Klem Pink lady

Thelma Louise sa...

heha..ja det måtte jo bare gå sånn...ikke rart han er stolt.:-) og vimpelen er fæle..enig.:-) men ikke når de er på sin rette plass..da er de jo bare så tøffe..:-) heng i stroppen..en fin dag til deg.:-)

Ida sa...

Hei vennen!

Phu, her ramler jeg inn :-) Lenge siden jeg har lagt igjen ett lite hei, så her er jeg!

Grattis med enda ett lovende talent, jeg gleder meg så til guttene mine er i gang :) Jeg er forberedt på både loddbøker, dugnad og vaffelselging på søndagene.. men sånn er det vel ;-D

SÅÅÅÅ gøy å se filmen av deg. SÅ flink du er. Jeg hadde vært så skjelven og nervøs at de nok hadde valgt å la være å bruke det.. du var jo så skjønn! Ikke bare var det utrolg kjekt å 'se' deg og høre hvordan du snakket, men det var jo SÅ fint hos dere. Det visste jeg jo egentlig da - men det blir noe helt annet når man filmer det. Da kan du ikke kun zoome inn på bloggehjørnene.. hehe :-)

Ellers går dagene altfor fort her hjemme. Har fri denne uken, siden jeg skal jobbe hele helgen. Så nå får jeg dra frem symaskinen og sveie over noen bestillinger!

Lots of love!

Klem fra Ida

Kort og Søm sa...

Tipper denne vimplen faller i smak hos de minste..*ler*..
og så morro å se deg på nett tv!
Ha en fin onsdag,
klem Fredrikke :O)

fryd&forandring sa...

He, he, ikke rart en liten tass blir en smule miljøpåvirket! Lykke til med haloween-vimplene!
Klem

Hege sa...

Fine gutten - og ja , kjenner til at fotball er "smittsomt..!:-D
Vimpel-rekken er jo fin til sitt bruk da:-D
Pust rolig..,
- håper du får noen roligere dager etterhvert:-)
Klem, Hege.

Pia sa...

Akkurat som oss! Yngstemann er veldig stolt på fotballbanen nå, og vil bli fotballproff! Han trenger nok litt mer øvelse, ser jeg, men men...
Kule halloween-vimpler - når det er halloween, blir det jo ofte fælt;)

Karen sa...

Hehe - det var et stemningsfult innlegg gitt :)
Mannen min har angst for at vi skal få barn som finner interesse for fotball, for vi virkelig *hater* et begge to...

Nina B. sa...

HEi Anette!
Nå var det en stund siden jeg har vært innom ser jeg.
Du og du for en lekker hytte dere har på gang! blir nok kanonbra ☺

Men du, synes du ikke burde referere til disse vimplene som stygge, heller skumle ;)

Klem fra ninaB

Min Still By Maia sa...

Herlig innlegg ;) Ja, det er ikke alltid de små liker det samme som oss!

Fy søren, så lekker hytta deres blir. For en drøm...Moro å få følge med i prosessen.

Hva ble det til med kjøleskapet? Alltid vært min drøm også.

MAIAklemmer

Melissa sa...

Heisann

Da har jeg endelig fått av litt tid til å se på filmen av hjemmet ditt, og dere har det jo bare helt fantastisk!!!

Prøver meg på vimpellaging selv nå, men finner ikke så mye tid, for maskina bråker sånn, og leiligheten er ikke så stor, så da vekker jeg opp minsten...

Men blir vel en dag.

Ha en flott onsdag

Melissa

Mia, New Room Interior sa...

Oransje er ikke akkurat yndlingsfargen min heller, men du er god til å lage vimpler!! :-) Ha en super kveld! :-) Klem

Line fra huset på landet sa...

Puhh..men er det ikke sånn da? dagene flyyr avgårde...Synes fredagene kommer tettere og tettere jeg;) Jo, jo..deilig med fredager og alle hjemme altså, men ikke bare gøy når man egentlig føler at hele uka koker ned til et minimum.
Oransje er en skikkelig stygg farge. Men det må jo til under Halloween. Vi har faktisk ikke noen tradisjon når det kommer til å feire den vi da. Så jeg kommer nok til å la den passere helt glatt.. :)
Ha en fin og kreativ uke videre Anette.
Klemmer fra Line

Anonym sa...

Ja, sån er det bare...kan tenke meg til at han var en stolt liten gutt på bana :) Skal si du lager vimpler til alle forskjellige anledninger, tøffe saker:)
Ha en fin, fin kveld.
Klæmma

Anno 2009 Hjem og sånt sa...

Klabbert lillebror må spille fotball han også, Skulle vel bare mangle det hihi. Her i huset er det far som er aller mest opptatt av fotball (og sport generellt), men sønnen min henger seg på og heier på de lagene pappa ikke heier på;).

Synes vimplene var fine jeg da. Sett bort ifra den skrikende oransjefargen;). Alt til sin tid vettu, og vimplene skal jo bare henge oppe den ene dagen, eller....;).

Dagene flyr ja, ikke alltid lett å få tid til de små tingene bestandig;). Det roer seg vel etter hvert, får man håpe;).

Ha en fin torsdag.
Klem fra Marilinn

Epleskrell sa...

Hei vakre!
Det blir nok fotballen som kommer og tar Ivers her i huset tilslutt også.. Min store skrekk egentlig, og det hadde jo vært gøy om han kunne falle for noe annet enn fotball.. men som jeg har slått meg til ro med, så lenge han blir et aktivt barn, så skal jeg ikke klage ;) (men allikevel.. mumlemumle)

I dag fikk jeg vimplene og de er så utrolig fine! Full ekstase i heimen og prøvehenging over hele stua :)

Klem

Jorid + NOE Blog sa...

Er sikker på at du får fullt med bestillinger ;)

Hei på deg!:)
Jeg er på en liten runde hos mine følgere av Noe på Hjertet for å fortelle at jeg har flyttet fra blogspot til wordpress. Det medfølger at bloggen ikke vil bli oppdatert i blogglisten om du ikke gjør følgende: Slett bloggen fra listen og legg til www.joridkvam.com igjen i den ruten hvor det står 'legg til via nettadresse' :-) Da kommer siste poster opp!

Håper du fortsatt vil være med å følge? Jeg har nå en giveaway der du kan vinne et års gratis medlemskap i Norsk Luftambulanse, blir med her: http://www.joridkvam.com/?p=2139

Ha en fin kveld!
Klem Jorid

Jeanette sa...

Heisann Anette og god fredag og snart god helg!
Her i Bergen snør vi ned......pjuh!
Godt vi bor i sentrum og ikke er avhengig av bil... :-)
Smeg skapet er 187! Stort men flott:-)
Vi har ikke så stort kjøkken heller men det passer flott inn:-)
gå inn på www.rikall.no der kan du se alle modellene :-) Lykke til!

Hannes favoritter sa...

Så morsomt at han har begynt med fotball og at han koser seg! Ser ut som han er flink!

Det var noen flotte "stygge" vimpler! Du er flink!

God helg til deg og dine!

Klem fra Hanne

Kaoskontroll sa...

Hehe... ja, vakre var de ikke, men det er jo slik det skal være da! ;)

Fotball er jo ikke det verste de kan interessere seg for! Jeg spilte selv da jeg var yngre og sørget stille da min eldstemann ikke ville spille fotball. Jeg hadde gledet meg SÅ til å stå på sidelinjen og heie. Han løp heller han, og jeg så ham ved start og i mål. ;) Yngstemann spiller derimot fotball med stor iver, så ENDELIG er jeg fotballmamma! :))

Ønsker deg en flott helg! Klem

Jeanette sa...

Mitt (vårt,he he) er i farven creme..

Unknown sa...

www0730



coach outlet
basket nike femme
polo ralph lauren
ralph lauren uk
ultra boost 3.0
longchamp handbags
ugg boots on sale 70% off
nike shoes
prada shoes
canada goose outlet