lørdag 2. oktober 2010

Julevimpler og juleplaner!

Da er julevimpler lagt ut for salg i "Den lille vimpelfabrikken".
 Det har vært noen svært travle uker og nå prøver jeg å finne roen med juleplaner, sying og familiekos. Har du ikke skaffet deg denne fantastiske inspirasjonsboken som Ellen har laget, anbefaler jeg den på det varmeste! Jeg har bestilt den på Norli, der sender de ut portofritt!! Oppdaget etterpå at Gyldendal har litt avslag på den, så skal du bare bestille en bok blir det hipp som happ.
Tar litt høstferie fra bloggen og koser meg med tre små og en stor kar!!
Klem fra

44 kommentarer:

beate sa...

så fine!
kos deg med familien!!

klem beate

Jorid + NOE Blog sa...

Så nydelig julevimpel! :-)

Håper du får en fin helg!
Klem

Ella sa...

Herlige vimpler, som alltid :)
Jeg gleder meg til å henge opp storesøsters lilla når vi er ferdige med rommet hennes, men først skal de brukes til bursdagsfesten.
Ha en fin lørdag, klem klem

Tove sa...

Hei hei
Flotte vimpler. Tror jammen jeg må skaffe meg denne boken. Ser nydelig ut.
Ha en fin høst ferie med dine kjære.
Klem Tove

Camilla sa...

Nydelige!
Hvor lang er en slik vimpelrekke?

Tenkte på å bestille en hos deg skjønner du =)

Klem, Camilla.

Barbros lille atelier sa...

Oj, så driftig du er! Nydelig julevimpel!

Ha en fin høstferie!

Klem

lavendel mio sa...

Nydelige vimpler du har laget!
Go høstferie til deg og dine, klem Hanne

Fro (Idyll på landet...) sa...

Så fine julevimpler du har laget! :)

Klem

Huset på terrassen sa...

Kjempefine julevimpler! Har bestilt allerede hos deg til gutte og jenterommet, kjempefornøyd så blir nok snart å best noen i rødt av deg! Ha en super helg :) Klem Linda

Anno 2009 Hjem og sånt sa...

Fin julevimpel. Den boken tror jeg at jeg skal se nærmere på. Takk for tips;).

Her tegner vi og endrer på hustegninger som bare det. Tomten vår har en del begrensninger, så det er jammen ikke enkelt. Men, satser på det blir bra til slutt og alle blir fornøyde;).

God høstferie og kos deg med små og store. Vi drar en tur på hytta midt i uken;).

klem fra Marilinn

Trollmora sa...

Kjempefine vinmpler!:)

moa sa...

hei anette
..og 1000 takk for koselige ord!
gratulerer med lillegutten sin bursdag og med tv-programmet dere skal være med i...
ja her skjer det saker og ting!
..nyt høstferien med guttegjengen din!
mange moaklemmer..

Simones Country Home sa...

Knallfine vimpler. Må kanskje kjøpe en av de ja. ;o)

Så spennende med at de skal filme huset deres da. ;o)

Ha en fortsatt super helg.

Klem Simone

(eddas) sa...

Kos deg..vel fortjent Anette..
eddaKlemmer

Datt sa...

Søte julevimplene! :D Også den boka da, *sukk*, så fiiiin! :)

Elis@beth sa...

Flotte vimpler-blir nok bestilling fra meg i år også!

Kos deg vennen♥

Tino sa...

Så flotte vimpler! Jeg har også bestilt boken, og venter i spenning, koselig med litt ny juleinspirasjon.

Ha en fin høstferie, kos dere masse!
Klem T

Lappeline ♥ sa...

Nydelig fine ...boken kjøpte jeg i går måtte bare.
Ha en fin høst ferie
Klem fra lappeline

Melissa sa...

Heisann...
Ble så inspirert av vimplene dine, så kjøpte meg stoff i dag for å prøve å sy selv...
Er ikke så god i det faget, men kan jo alltids prøve.
Takk for titten ;D

Ha en fin lørdagskveld

Melissa

Hannes favoritter sa...

Så fine vimpler!!! Jeg fikk akutt beslutningsvegring, men kommer nok til å maile deg bestilling snart! Har nemlig bestemt meg for julevimpler i stedet for julegardiner i år. Du er så utrolig flink!

Håper lørdagskvelden blir fin!

Klem fra Hanne

Romantiske Stinemor sa...

Du er en driftig dame, føler det er lenge til jul enda hihi:-) Kos deg i høstferien...klem Stinemor...

Loccitane sa...

Flink som alltid :-)
Den ble kjempe fin.
God høstferie Anette.
Klem Line

Epleskrell sa...

Skjønneste Anette!

Kos deg med litt høstferie og fine familien din!

Klemklem

♥ Netta ♥ sa...

Så nydelige julevimpler du har laget, ingen tvil om at det er hektisk hos dere med juleforberedelser allerede i september! Den boken så kjempefin ut, spørs om jeg ikke må skaffe meg den :-)

Kos dere MASSE i høstferien!

Klem
Anett

Line fra huset på landet sa...

Så koselig julevimpel Anette!! Du er flink du. Her fikk du virkelig brukt noen fine stoffer.
Jeg ser meg nødt til å gå til innkjøp av den boken jeg også.. den frister for meget..hehe.
Kos deg i høstferien:) Spennende med film forresten;)
Klemmer fra Line

Karen sa...

Kos deg med høstferie :)

*klemmer*

Lillis verden sa...

God høstferie. Jeg er mildt sagt imponert over hvor tidlig du er i gang med juelagingen! Stå på.
Lilli

Fru & Frøken C sa...

Kjempeflotte jule-vimpler. Ha en god høstferie.
Frøken C

Kort og Søm sa...

Så fin julevimpel!
Kos deg med fin bok, og høstferie.
Klem Fredrikke :O)

Fru Fryd sa...

God høstferie Anette og kos deg masse med guttene. Nå skal jeg titte innom Vimpelfabrikken;0)

fryd&forandring sa...

Så flink du er! Veldig fristende å bestille den boka.. Ha en fin helg!

hobbyvimsa sa...

Nydelige jule vimpler,nyt høstferien sammen med familen!!Klem Linda:)

Mitt hvite hus sa...

Nydelige vimpler... og så ser jeg at du også har fått boken..flott ikke sant ?

god søndag

klemmer

h.espe sa...

Så flotte julevimpler du har laget - kommer nok å gå unna i bloggbutikken din de der :o)

Da er jeg hjemme etter en flott hyttetur til Valdres. Dessverre var ikke været det beste, men fint nok til at det ble en lang tur i fjellet i går, med grilling og kaffekoking ute i det fri - herlig!! Mens vi grillet, kom jommen litt snø dalende ned fra himmelen også, så nå venter snart kong vinter i fjellheimen...

Ha en fin søndagskveld!

Goklem fra Hildegunn

Alven sa...

Hei :-)

Kjempefine julevimpler :-) Håper du har hatt en fin helg :-)

Ønsker deg en flott ny uke :-)


Klem

Siren sa...

For noen vakre julevimpler, skikkelige skjønne! :) Kanskje jeg burde få tak i den boken jeg også, den ser jo så flott ut! Ønsker deg en superfin mandag! :)

Unknown sa...

hei Anette
Så fint at du har fått boken, og tusen takk for at skriver så hyggelig om den på bloggen din. Jeg håper den kan være til inspirasjon og glede.
klem...Ellen

Fru Usken sa...

Åååå glede meg t jul:)) <3
Go høstferie!!
klem:)

www.elineogbaby.blogg.no sa...

De ble kjempefine! Tror vi skal skaffe sånne til jul her :-)
Ha en fin dag <3

Marianne sa...

Har lige været inden på "Den lille vimpelfabrik". Hvor er de bare smukke alle dine vimpler. Du må da have haft vildt travlt.
Knus MARIANNE

Min Still By Maia sa...

Hei kjære Anette!

Nyydelig vimpelpynt til jul. Du er så flink :)

Har nettopp bestil juleboken jeg også. Gleder meg til den kommer.

Kos deg masse i høstferien med familien :)

Mange varme høstklemmer til deg

salige lavendel sa...

Elsker stoffer med rødt og hvitt =)

Frk.Vatland sa...

Hei så fin blogg du har:) Jeg traff deg på homparty hos hege for noen uker siden og ante ikke at du var så flink og kreativ! Veldig spennde og inspirerende blogg:)
Jeg er helt ny på bloggverden så koselig om du vil følge meg og gi meg tips:)
Ikke så mange følgere enda....

Ha en kjempefin høstferie videre og kos deg med juleplaner!

Klem fra Brit Olaug

Barbros lille verden sa...

Å, de vimplene dine er så nydelige altså :)
Håper du koser deg med høstferie!
klem fra Barbro