torsdag 4. desember 2008

Utmerkelser.....

Kom hjem etter 12 timers arbeidsdag og hva er vel da bedre enn å oppdage at noen har gitt meg denne......Har fått den tidligere i uken av http://www.gryslilleunivers.blogspot.com/ og i dag av http://www.moastidrom.blogspot.com/ og www.hforhjem.blogspot.com You all made my day...!!!
Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET- nærhet i rom, tid og forhold!"Disse bloggerne er usedvanlig sjarmerende og søte,og formålet er å finne og å være venner.De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse.Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet,vil enda flere vennskap ha forplantet seg.Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse!Gi denne utmerkelsen til åtte bloggere,som igjen må velge seg åtte nye.Inkluder denne teksten på utmerkelsen deres.

Skal da gi den videre til 8 stk bloggere jeg setter pris på, det var ikke så lett synes jeg.....Det er så mange flotte og inspirerende blogger der ute og så mange go'e damer....men de som får i denne omgang er:

  • Therese med fjellrosa-livet under stjernene
  • Henriette med bloggen to hus tett i tett
  • Ida med Put it in a box
  • Agathe med agathe si side
  • Lena med Hvit linje
  • Christine Louise med Christines interiør
  • Solveig med Solveig-min verden.
  • The world of Sandes

11 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Det er jammen hyggelig med awarder!
Så fine sink husene i forrige innlegg var, kjempe søte faktisk :o)
Ha en fin kveld!!

Anonym sa...

Hei på deg, guttemamma.
Så snill du er, tusen, tusen takk. Setter stor, stor pris på det og blir like glad, hver gang når jeg får awarder.
Mange klemmer fra meg.

Liv Elin sa...

her vart det jammen koselig julestemmning! Mange flotte innlegg og bilder siden jeg var innom sist ! :)

Så kjekt med award - gratulerer !

Klem fra meg i Husrom & Hjerterom

Auuud sa...

Gratulerer med enda flere awarder! Nydelig bord du har laget, kjekt å få følge med bordet ditt etter tid på året =) Mamma fikk forresten boken "den siste hustru" av ingeborg Hanssen. Hun skriver utrolig godt. Hun har lest den forrige boken og elsket den. Jeg har bladd litt i denne og syns den virker utrolig festlig samtidig et tilbakeblitt på hvordan hverdagslivet til hjemmeværende hustruer var tidligere. Jeg skal absolutt kose meg med den boken hjemme i jula :) Kos deg videre i adventstiden, jeg nyter hvert sekund :)

Therese sa...

ooohhh, jeyji. Den awarden er så fin ❤ Tusen tusen takk, det var koselig. Blir rent rørt over all oppmerksomheten jeg får på bloggen om dagen. Jeg tar det virkelig til meg skal du vite. Skal legge den ut på bloggen i morgen.

Igjen tusen tusen takk, og sov godt ✯

Tara sa...

gratulerer så mye...koselig å bli satt pris på:)))
klem...

Lena sa...

Grattis med awarden, du! Og tuuusen takk for at du gir den videre til meg! Den varmer mitt hjerte her midt i julestria!
Klem!

Astrid sa...

Gratulerer med velfortent pris!
Du har ein kjempefin blogg som alltid er koseleg å kike innom:)
Må berre kommentere det fine julepynta bordet ditt, og den stjerna i korga var no både original og stemningsfull!
Ha ein fin dag:)

Bitteliten sa...

så koselig blogg du har! Gøy å bli belønnet med awards også!

Tulip sa...

Koselig med awards. Gratulerer:)

12 timers arbeidsdag? Hørtes slitsomt ut. Håper du får hvilt deg i helga!

Solveig sa...

Hei:)
Tusen tusen takk så koslig!!
Blir så glad!
Skal få lagt den ut i morgen:)

Håper alt er bra med deg;)
Og ønsker deg en super 2 søndag i advent!