søndag 11. januar 2009

UTmerkelser og UTfordring...

Skulle aldri ha fleipet om tv'n vår, da ble jeg jammen utfordret av Kari, my home is my castle, jeg og...en 52tommers artig sak...med fotball på for anledningen.
Lavendelheimen var så god og ga meg denne tidligere i kveld, TUSEN takk, så glad for det!! Den vil jeg gi videre til Line i Livet i Storemyra

Men det stopper ikke der...verdens beste Agathe
synes at JEG er en kreativ blogger, ååååhhhh så glad jeg blir!!

Regler for denne awarden:1. Vinneren kan kopiere denne logoen til hans/hennes side2. Lag en link til han/henne du fikk awarden fra.3. Nominer minst 7 andre blogger.4. Lag linker til disse bloggene på bloggen din.5. Legg igjen beskjed på bloggene til de nominerte.
Det er en haug med kreative bloggere der ute, så igjen lider jeg valgets kval...men i dag blir det følgene som får både utmerkelse og utfordring om å vise tv'n sin..:
(Men vil bare si at du ikke må ta utfordringen og om du vil gi utmerkelsen videre eller ikke er helt frivillig!!)
Alle kreative bloggere som fortjener utmerkelsen!! (unnskyld for utfordringen..:-)
ØNSKER ALLE EN FIN UKE!! kLEM FRA Anette

30 kommentarer:

moa sa...

hihi - sånn er det å slenge med leppa, tjihi.....jaja 42 eller 52 -
store beist er det uansett...åååå fotballkamp, hvem spiller?

klem moa

Ida sa...

FNIIIIIS! Tusen takk for award :) Det er alltid like kjekt å bli husket på - enda så mange blogger som finnes der ute! Det føles veldig spesielt ja!

Ang tv.. hihi.. vi har tre! Den ene er en 12" tv som foreløpig står i boden.. ble nesten litt fristet til å vise den! Men det blir vel med den som henger i stuen - ikke ulik din sak- og som du sier: heller ikke mitt valg av innkjøp! Jaja.. jeg har datamaskinen iallefall..hihi!

Klemmer

Tara sa...

tuuuusen takk for superflott utmerkelse!!! den var knallfin...men jeg føler meg ikke akkurat så kreativ for tiden...he-he...
tv'en, ja!!! vi har også 3 stk...kanskje jeg viser alle sammen???;) en utfordring er alltid gøy:)))
takk-takk-takk!!!
stor klem fra tara...og godnatt;)))

Josefine sa...

Hei..gratulerer med award! Kjekt å se at det finnes store beist i andre stuer også..hi.hi ønsker deg en superfin uke:) Klem Josefine

My home is my Castle sa...

Tv`n var slettes ikke stygg den :)

Sååå flink du har vært som tok utfordringen hihi ;)
Ser det er mange som har tatt den og det er jo kjempegøy :))

Ha en fin uke
Klem,Kari

Anne sa...

DEN utfordringen fikk nå jeg også, men mye motivasjon skal til kjenner jeg, er jo det styggeste hjørnet i hele mitt "castle" jo
:-)) skitt au, er ikke så selvhøytidelig jeg da,så den kommer nok om ikke lenge.

Ha en fin fin mandag.

Mitt hvite hus sa...

He he ja ja alle har vel en tv i huset sitt. noen er så heldig å kan gjemme den vekk.O=)

Gartulerer med alle awardene, som du virkelig fortjener.O=)


Ønsker deg en fin uke
Klem Kerstin

Anonym sa...

God morgen :)
Tji,hi, ja, den tv´en, tror det er det store samtaleemnet i alle hjem, hvilket tv bord, hvor stort , m.m...

Filmen var kjempebra, var verdt besøket.
Joda, fikk kanna til 399,- og var storfornøyd :) for jeg syntes de er litt dyre.

Ha en flott dag.
Klemmer.

Unknown sa...

Tusen hjerteleg takk, Anette, no vart eg kjempeglad:0)
Gratulerer med utmerkelsane sjølv, du fortjenar dei verkeleg...
TVen er veil eit evig diskusjonstema ja, vi har ein 42 tommars, og for å sei det sånn så hadde eg ikkje stemmeret;0)
Ynskjer deg ein flott mandag, klem

Erika sa...

Er det sant? En award til meg? Hurra! Det blir min første. Tusen tusen takk! Det gjør meg veldig glad. Fin var den også! Juuuhuuuuu!

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Gratulere med utmerkelser! :) Ja, det er koslig med jubeleum :) Håper du får ein herlig dag! godklem :)

Gunhild sa...

Dette var ordentlig koselig! Også en Kreativ award da, den satte jeg pris på :D Tusen takk! Og takk for knallbra utfordring- dere kommer til å bli skremt av klenodiet mitt hehe...
ha en super mandag!

Unknown sa...

Takk for hyggelig kommentar om boken Sjarmerende Gjenbruk.
Klem...Ellen

Anita sa...

Sååå stor tv! Det hadde ikke kommet i hus her! JKøpte ny til jul og da gikk diskusjonen på omdet skulle være 37 eller 42! Jeg fikk viljen min og det ble 37! Ha en flott ettermiddag!

Viola sa...

Jag har oxå fått denna utmaning från Kari, ganska rolig faktiskt att visa det där som ingen vill visa...grattis till dina utmärkelser och ha en bra vecka, kram

lavendel mio sa...

He..he..Dette var morsomt:)

Har nektet å ta slikt i hus...men før jul måtte jeg melde pass.Husfaren kom heim med 42" og jeg holdt på å gå i taket.Det skal ned i kjellerstuen når den blir ferdig sa han...men nå må jeg innrømme at det er ikke så verst så se frustrerte frue på 42"..hi hi.

Ha en flott kveld:)

Det Lille Hvite Huset sa...

Gratulere med utmerkelser! :) 52 tommer og fotball i tillegg har stått høyt på ønskelista her hos min mann... ha en fortsatt fin uke. klem :)

Kari sa...

Hei, en overaskelse venter på deg på bloggen min:))

BøeFjeldberg sa...

Deilig med en stor flat tv på veggen. Skulle gjerne hatt den selv;)

Fann bloggen din gjennom Ida-Put It In A Box. Tror kaanskje jeg har vært innom deg før, men vet ikke om jeg har lagt fra meg spor.. Flott blogg uanset!! Gratulerer med utmerkelser, de forjener du nok;)

Lurte på hvor du har fått tak i den flotte syskrine ditt du har vist frem noen innlegg nedenfor her?? Var veldig flott!!;)

Ønsker deg en flott uke videre;)

tinemor sa...

Gratulere med awardene!
Vel fortjent.
Vet du at du ligger blandt de 100 mest besøkte blogger i Danmark?
Sjekk ut
http://www.twingly.com/top100?lang=da
Klem

tinemor sa...

Det var rart...
Prøv å gå inn på denne siden da, og så setter du den fra norsk til dansk på en sånn "rute/endrer" inne på selve siden.

http://www.twingly.com/top100?lang=no

Får du ikke til det heller, sender jeg deg hele siden på en e-mail.......

tinemor sa...

Nå markerte jeg på kommentarene mine, på selve adressen og høyreklikket, "gå til adresse", og da kom jeg inn, -på begge.....

tinemor sa...

Du er nr 85!

Herskapelig shabby sa...

Og det stopper ikke her, ligger en Award til deg inne hos meg :) klem

Tulip sa...

Jøss her "straumar det på" med utmerkelser ser jeg! Gratulerer, kjære du!

ja TV er ikke vakkert syn uansett str. synes nå jeg. Men har flere eks. i huset likevel:)

Kos deg i kveld!

Gamlå sa...

Gratulere så masse med Awarder. De er du velfortjent:). En herlig blogg har du!!

Ha en fin kveld

klem fra Gamlå

Jill sa...

Fotballkamp, not my favoritt :-)
Grattis med awarder!
Ha en fin kveld :-)

Unknown sa...

michael kors handbags
ghd uk
air jordan 11
longchamp handbags
nfl jerseys
asics,asics israel,asics shoes,asics running shoes,asics israel,asics gel,asics running,asics gel nimbus,asics gel kayano
cheap jordan shoes
supra shoes
michael kors handbags
air max 2014
links of london jewellery
oakley sunglasses
michael kors outlet online
ugg boots sale
canada goose jackets
canada goose outlet
ugg boots
oakley sunglasses wholesale
michael kors outlet online
lacoste shirts
1030minko

raybanoutlet001 sa...

nike huarache
http://www.oakleystoreonline.us.org
nike zoom kobe
oakley sunglasses wholesale
tiffany online
tiffany and co uk
adidas tubular
ralph lauren online
fitflops
nike zoom
http://www.nikedunks.us.org
nike air zoom
fitflops sale clearance
adidas nmd for sale
christian louboutin shoes
cheap air jordans
http://www.cheapbasketballshoes.us.com
michael kors outlet
links of london

Unknown sa...

tiffany outlet
polo outlet
cheap uggs
swarovski outlet
beats by dre
adidas nmd
valentino shoes
coach outlet online
iphone case
mbt shoes
nike air max uk
michael kors outlet
ugg boots sale
polo ralph lauren
herve leger outlet
louis vuitton pas cher
nike roshe
replica watches
fitflops shoes
ugg outlet
fitflop sale
beats headphones
louis vuitton
toms outlet
rolex watches for sale
fitflops sale
ferragamo shoes
tory burch outlet
fitflops uk
air max 90
burberry outlet
ray ban sunglasses
michael kors outlet
ray ban sunglasses
adidas wings shoes
nike free running
0818jianxiang