søndag 4. januar 2009

Jeg har oppdaget spraymaling!!!

.....ikke ofte jeg kan si :


VIPS....!! Hvilken fantastisk oppfinnelse!! Benken har flyttet fra mellomste prinsen sitt rom til kjøkkenet. Jeg er SÅ fornøyd!
Så noen flotte utmerkelser:
Jeg har fått disse 4 (!!!) av Vibeke i Duften av erteblomster

Et nytt bekjentskap for meg, en herlig blogg!! Tusen takk, Vibeke!!



Den første vil jeg gjerne gi videre til Kerstin med Mitt hvite hus , bloggen din er en av mine favoritter!!

Den andre (den grønne) går til deg Tove!! Tankar fra ein kvardag . Du er jo unik!!

Den tredje (den brune) vil jeg gjerne gi til White vintage , hjemmet ditt ser ut som en drøm og bloggen din er ren terapi!!
Den fjerde vil jeg gi til et nytt og spennende bekjentskap, Mias interiør. Noen blogger er sånn at du bare linker de med en gang!

I julen fikk jeg denne av Livet i Storemyra. Du deler så mye med oss, Line og det setter jeg pris på!! Vil gjerne gi den videre til en et annet nytt bekjentskap, nemlig Gamlå! Bloggen din ruler!! :-)


Tusen takk, dere kjære bloggvenner!! Alltid vanskelig å gi de videre, fordi det tross alt er mange som fortjener en utmerkelse!!
Klem fra Anette

37 kommentarer:

Hilde Heimdal sa...

Så flott den benken ble da!! :) Du er jammen kreativ du åsså da!! :)

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Så kjempeflott den benken vart :) Sparymaling kan gjere ting enkelt og kjapt :) Flott resultat :) Godklem :)

Maliva`s verden sa...

Ja det er utrolig hva spraymaling kan gjøre.Fint å spraye på kurv også:O)
Klem fra Maliva

Gamlå sa...

Ååååååååå tusen takk for den flotte awarden, og det et kjekt at du synes bloggen min ruler. leeeer.

Gratulere med alle awarder de er du velfortjent. Du har en stillig blogg og så legger du alltid så koselige kommentarer fra deg:).

Spraymaling det må prøves. Benken ble kjempe fin.

Ha en fin søndag.

klem fra Gamlå

Mia, New Room Interior sa...

Gratulerer med mange flotte awards, og Tusen, tusen takk for at du vil dele med meg-blir så glad!! Skal ta den med meg etterpå.. Benken ble kjempefin! Klem

PillePalle sa...

Så fint det ble! Kjempeflott!

Er ikke så flink med spraymaling jeg...har dessverre produsert mye "neser" jeg! Jeg synes je skulle bedre øvre enda litt! :)

Hilsen fra Pillepalle

Anonym sa...

Den benken ble virkelig flott... Kom godt til nytte på kjøkkenet :)

Jeg har brukt spraymaling en del i det siste og det er kjempeflott...og så går det jo så fort.

Har et lite prosjekt på gang med en boks hvit spraymaling og ei speilramme....så får vi se hvordan det blir :)

Klem....

sortekatt sa...

Så fin benken ble!!
Akuratt min smak;)
Klem Mona.

Tulip sa...

Gratulerer med så mange awards!

Så flott den benken ble! Du har vært modig spm har gått igang med et såpass stort prosjekt! jeg har en sprayflaske liggende, men er ikke helt sikker på hva som skal til pers først....:)

Mitt hvite hus sa...

Hei =)

Nå ble jeg glad skal du vite . Ligger her med influensa, måtte bare ta en liten titt. Så gir du meg denne flotte awarden. Tusen takk skal du ha.

Gratulerer til alle du har fått. de fortjener du virkelig.

Kjmepefin benken din ble. Spraymaling er supert det=)

Klem Kerstin

Christinas låvebutikk sa...

Hei!
Jeg ønsker også å male en benk..Spraymaling... Er det mye gris?? Den er i furu og det går ikke!!
Ble såå fin!!
Ha en fin kveld!

Anonym sa...

Så lur du er og den ble kjempesøt.
Nydelig lyslykt også.
Har akkurat vært i garagen å sprayet en stor keramikkengel fra gull til sølv. Det er så smart med den sprayen :)
Ha ei flott uke :)
Klem

Ann-Cathrin sa...

Så fin benken ble! Brukte du spraymaling på hele altså? Så greit! Jeg fikk shoppa i går..men ble litt lang i maska da jeg skulle betale. De tok nemlig ikke gavekort der, det synes jeg er helt håpløst når det gjelder på hele senteret. Men tydeligvis ikke i hobbybutikken da...så der stod jeg med oppklipte stoffer..men kjøpte det jo alikevel da, men var jo ikke det som var planen da! Ha en flott uke:)

Anita sa...

Så fint det ble og gardinene er veldig fine da! Poser er også moro å sy ikke sant! ha en flott ny uke! Klem!

Tre Kusiner sa...

Så genialt! Det blei kjempe fint. Stod du ute og spraya???!?? Såg veldig velukka ut:). Ingen erfaring med spraymaling, men virker strålandes.
Sikkert mindre gris enn den malinga....

Gunnhild

moa sa...

guttemamma = i slaget..du verden så fin den benken ble - helt herlig..og med skinnfellen og lykt,ojoj..du er duktig flicka, du anette!!
gratulerer med massevis av awarder også - velfortjente..
ha en fin søndagskveld, klemmer fra Moa

rod i hob sa...

Gratulera me så mange flotte AWARDS!!! Velfortjent!!

Utrulig fin benken din blei og!! Eg har kjøpt spraymaling -og e klar til å prøva... men så e de litt skummelt første gongen. MEN når eg fyssta e i gang, så blir de nok møje spraying :-)

Men du -blir de møje gris?? At du må ha på andre klær osv....??

Jill sa...

Du sprayer jo like flott som en ihuga tagger LOL :-)
Kjempefin benk!
Godt nyttår!
Og grattis med så flotte awarder

Christine Louise sa...

Så flott benken ble :) Har ennå ikke prøvd spraymaling. Men tenkte å kjøpe det og spraye noen rammer :) Gleder meg til det. hehe
Klem til deg..

Heidi-anitha sa...

Er det sant? AWARD TIL MEG.. DEDIKERT TIL MEG FOR MIN BLOGG? Ble en liten tåre i kroken her nå til ho mor..-også jeg som er så hverdagslig..

Det var veldig koselig gjort, og ordene du skriver går rett i sjela mi.. Tusen takk - Du er en sann engel du, bare sprer rundt deg med gode ord og kjærlighet til andre...Awardene du har fått, er så velfortjent, så du skal trykke hvert ord til ditt bryst...

Ønsker deg en vakker ny uke... Om få uker sitter vi her med hjemmelagde påske egg.. silkepapir, bilder og vintage bånd.. da er våren her.. Bare noen uker til ...:) Herlig, ikke sant...?

Stor klem til deg... Heidi-anitha. white vintage

Heidi-anitha sa...

Ble så opprømt over Awarden jeg så jeg glemte helt å kommentere hvor utrolig fin benken in ble!!!! Har ikke sett på maken- så vakkert du hadde gjort den med den spesiellt vakre lykten (ny?) Og det nydelige skinnet...

Flink er du... Seer mulighetene i mye, og mekker i sammen.. Vær stolt!

Klem White vintage

Bette sa...

Ja,sant det var herlig med sommerblder!!!
Så fin den benken din ble da! Det var jammen en god ide! Den stjeler jeg gjerne;o)

Bdicte sa...

Oj, jeg ser at spraymaling MÅ prøves:) Benken ble jo knallfin!
Har et par hyller fra min "mørkt tre/smijern" periode som jeg kunne pusset opp....

God kveld!

LYKKEBO sa...

Spray maling høres jo fantastisk ut!! Lov å spørre hvor man får tak i det?? Må være mye tid og spare på det, og det liker vi;) Grattis med flotte awarder!

Klem----*

Kate-Marita Pettersen sa...

Benken ble flott:)
Godt nyttår til deg:)
..og gratulerer med de flotte utmerkelsene:)
Klem:)

Bea sa...

Så fint det ble:o)


Klem fra Bea

Anette {foreldremanualen} sa...

Så stilig! Benken fikk en helt ny "mening" når du malte den hvit! :-D

Unknown sa...

Hurra for spraymaling seier berre eg!!
Oppdaga denne flotte oppfinnelsen i haust, og trur nok mannen i mitt liv eit augneblikk var "forkymra" for at han skulle lide same skjebne som mange av tinga våre...Hi hi...
Klem

MallaKla´ra sa...

heihei.. Kosleig blogg du har...Benken ble kjempe fin jo:o))
Jeg har gjort det med en gammel furu kommode som jeg hadde beiset litt først..Ble ikke helt det sammen resultatet... Alt må prøves...

Ha en fantastisk dag videre

Solveig sa...

Wow,så fin benken ble da:):)
Som et nytt møbel!
Gratulerer med så fine awarder

Tove sa...

Tuuuuusen takk, kjære du, for den nydlege utmerkinga! Dette sette eg utruleg stor pris på! No skal eg legge den ut på sida mi! Og takk for tipset om spraymaling! Eg kjem ikkje på slikt på eiga hand....

Kort og Søm sa...

Benken ble kjempe fin!! :o)
Hva slags spraymaling brukte du??

Hilsen Fredrikke :o)

lavendel mio sa...

Benken vart nydelig må jeg si.Er ikke dum den lakken,og så går det så fort:)

ha en nydelig uke:)

mette sa...

Så utrolig koselig den benken ble!!! Sånne kjappe resultater liker jeg ;) Kanskje jeg må kjøpe spraymaling jeg også. Er det lett å få det pent??

Min Verden sa...

Ja ikke sant. Godt nytt år til deg også :) Spraymaling? Tell me more.. Hva gjorde du i forkant. Vasket med salmiakk/rødsprit. Måtte du pusse imellom? Hmmm - veldig bra resultat. Hanne

Torunn sa...

Hehe....med et saueskinn og en kjekk mann unngår jeg frostskader .-)

Ha en fin kveld. Klem Torunn

Ps...flott benk!

My home is my Castle sa...

Så flott benken ble :))
Moro med spraymaling ;)

Klem,Kari