onsdag 3. juli 2013

Gjett hvor vi har vært....,

i Legoland!
Vi var noen dager på Jylland forrige uke, bodde i idylliske Ebeltoft. Vi var i Djurs Sommerland, Århus (Den Gamle By, shopping og lunsj), Legoland og Ebeltoft. Bodde helt nydelig ved vannet, men det var dessverre så isende kald vind at vi ikke fikk benyttet oss særlig av den fine terrassen og sjøen.
Sist vi var i Legoland, lå Tinius trygt i magen min. Vi hadde derfor så lyst til at han også skulle få oppleve stedet før han ble for stor.
Tross lite sommervær, Danmark er et herlig land å være på ferie i!

5 kommentarer:

Audhild sa...

Ser og hørtes koselig ut :)
Danmark er et fint land!
Vi håper på å ta turen dit neste år :)

God Torsdag!
KLEM Audhild

Anonym sa...

Høres kjempe koselig ut:)
Danmark er et herlig land hvor jeg trives selv veldig godt i:)
Klem Merete

Anonym sa...

Høyres heilt supert ut,lenge siden eg har vært der så har nok forandra seg masse;)
Slike parker er så kjekke å dra til!
Ønsker deg ein fin dag!
Klem fra Lillian

My Dream sa...

så gøy!! jeg vant faktisk biletter og opphold og reise til legoland i en konkurranse hos Nille.... så vi drar dit i august.. åh, så jeg gleder meg!!

kun jeg og gutta... lillemor skal vere hos mamma... så da skal vi karuselle og kose oss....

Nyt sommeren <3

Klems Diana.

♥ Netta ♥ sa...

Danmark er et herlig land å feriere i. Vi har vært et par ganger i Legoland, men minstemann har dessverre ikke fått oppleve Legoland. Vi har lovet han en tur, men det blir nok ikke før til neste år. Synd med vinden, men jeg regnet med at dere koste dere likevel!

Ønsker deg en herlig sommer!

Klem
Netta