onsdag 28. desember 2011

Peiskos

Her er det godt å kose seg etter skitur...

17 kommentarer:

Hilde sa...

Ser så hyggelig ut - og peisen er jo et smykke i seg selv... Skulle ønske hytta vår lå høyt nok, men der er ingen snø, så vi koser oss hjemme i stedet. Nyt de føste juledagene på hytta :-)
Hilde

Happy Mamma sa...

fantastisk fint! Idyllisk!! Jeg har forresten give away på bloggen min om du vil være med:)

Tove sa...

Det tror jeg på...
Klem Tove

amo sin blogg sa...

Nydeleg peis og mur rundt !
Og fin julepynta heim ser eg under.

Her var det skitur 1. juledag, og takk for det,
for om kvelden kom orkanen !!
Mange tre ligg velta over løypene og snøen minkar i regnet.

Det har eigentleg vore ei avslappa jul utan straum og mobilnett, men no er iallfall straum og internett inne.
Gode romjulsdagar fortsatt.
klem frå Anne-Mari

Camillas Romantiske hjem sa...

Herlig stemningsfullt bilde!! Skikkelig julekos:) Håper dere har hatt en avslappende, koselig julefeiring! Klem:)

Mitt liv på Storhaug sa...

Så utrulig koslig! Og heldig dykk som har tilgang til snø! Kjøkkenet ditt i forrige innlegg var også kjempekoslig! Blir så inspirert av deg, du får det så fint=))

Nyt resten av romjula! =)

Unknown sa...

Så koselig;)
Og så herlig med skitur!!
Her finnes ikke snø...

Ha fine roimjulsdager;)

Klem Line

Marlene sa...

Åh. Så koslig. Skikkelig julepeis. <3

Liza sa...

Kos dere på hytta og med snøen:)
Her har det ikke kommet noe ennå.
Romjuls klem
Liza

Christina sa...

Så deilig og nyt fine dager sammen;)
Klem♥

Frida sa...

Så fint och mysigt!
Kram Frida

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Fantastisk flott på hytta di, vennen!
Kan skjønne at dere koser dere der!
Herlig!

Ha en nydelig kveld og fortsatt God Jul!
Klem fra meg!

Livy sa...

Ahhhhh!! Der skulle jeg gjerne ha vært☺

Ha en fiiiin kveld! Klem fra Livy

Jeanette sa...

Ah!!! fantastisk:-) nydelig peis også:-)

Rosehagen sa...

Gledelig Jul.
Koselige julepyntet hyttepeis du viser;)
Her er det litt hverdag i dag, mannen på jobb, barna på lesesalen og jeg vasker litt hus før det blir innrykk med gjester i ettermiddag.

Nyt julefreden
Romjulsklem;)

(eddas) sa...

Det tviler jeg ikke et sekund på:)
ha det fortsatt fint
klemklem

lavendel mio sa...

Herlig peiskos!!
Drømmer om hyttekos vi også...tomten er i boks:)
Ønsker deg en fortsatt fin jul, klem Hanne