søndag 4. desember 2011

Et lite julelandskap i vinduet!

I det ene stuevinduet er det hvitt og zink som gjelder. De fine hvite trærne kjøpte jeg i Sverige i fjor, og zinkhusene er vel et par år gamle. Fra Krambua i Drøbak og Sofies villa.
House Doctor dyrene fikk jeg tak i takket være dere hjelpsomme der ute..., disse er fra Zanz/ Design Mix.
Sølvdyrene har jeg kjøpt på Jernia!
Noen som ser symbolikken i disse fem dyrene...??
♥♥♥
Så tenner vi to lys i kveld, to lys for håp og glede!
Fiiin søndag til alle!

23 kommentarer:

Hulda sa...

Så koselig! Flott å se de fine bildene under her også. Likte veldig godt de røde nyansene på kjøkkenet, og i flueskapet. :)

Familien i Fjellborg sa...

God 2. søndag i advent.

Så flott dette var - house docktor dyrene er jo bare såå rålekre da. For meg så symboliserte dette din flotte familie , synger kanskje de små håpefulle i sølvguttene også kanskje....
Ønsker deg en flott advent søndag
klem anita s

Joy sa...

Åååå... så läckert! Zink och vitt passar så gott tillsammans och de djuren var bara superfina!

Önskar dig en underbar 2. advent. Här i skiner solen och vi laddar upp till middagsbesök. Kram Joy

Maliva`s verden sa...

Hei vennen. Nå har jeg kost meg her inne hos deg en stund...så nydelig du har pyntet det til jul Anette.
Gøy å se hvor flott hytta deres har blitt også;o) Ønsker deg og dine en fortsatt fin førjulstid. Klem fra mæææ

Heddas gode grunner sa...

Så koselig å finne fram julepynt og bytte ut litt ting her og der :) Vinduskarmen din ble veldig koselig! Og jeg liker det røde på kjøkkenet ditt veldig godt :)
Ha en fin adventsøndag!
klem fra Hedda

Hilde sa...

Sinkhus i vindue er så hyggelig - gir spennende reflekser når lysene er tent også. Skjønn reinsdyrfamilie du har.
Hilde

Beth sa...

Så koselig med julelandskap i vinduskarmen?

Ønsker dere en fin 2.advent!

ThelmaT.no sa...

koselig..:))

hehe snø hos deg også jo..))

hvor min snø kom fra ? melis fra rema.....haha..

les..))

god søndag..)

Klem

Unknown sa...

Så koselig i vinduskarmen din Anette;) Herlig stemning ♥
Er så fine de reinsdyrene fra House Doctor, ønsker meg de jeg og;)

Ha en fin fin dag!

Klem Line

Og jepp, jeg har blitt flink til og si nei til bestillinger;) I fjor lagde jeg bare flere og flere etter at det egentlig var stopp, hehe;)

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Veldig fint julevindu :)
Skaper virkelig stemning disse lyshusene. Er veldig glad i mine jeg også, så litt julepynt rundt dem blir det til jul :)

Ha en fin søndag!

Fjordlykke sa...

Nydelig og stemningsfullt i vinduskarmen din! Jeg prøver desperat å lage litt stemning her også, men med vilter vofsebaby i hus blir det begrenset med pynt i år:)
Ønsker deg en fin 2. søndag i advent!
Klem:)

Huset på landet sa...

STILIG! Dere har et fantastisk hjem, Anette. Det er en glede å besøke bloggen din :-))

Ønsker deg en super 2. advent.

Line

Anonym sa...

Så fint, Anette! Du har det veldig koselig! Takk for sist! Klem, L;-)

Karen sa...

Liker - liker! Fin kombinasjon. Og så er det så koselig med lyshus :)
Fint julekjøkken på innlegget under her også...

Ha en strålende kveld videre....
*klemmer*

mirjamsdrøm sa...

Kjempekoselig vinduskarm! En fin familie der ;)
Klem

Rosehagen sa...

Kjempekoselig;)

Klem fra Ann-M.

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Kjempe koselig, Anette! Flotte bilder!
Såå koselig i ditt julekjøkkenet!

Ha en fin kveld!
Klemmer til deg!

No.15 sa...

Så flott det var! :)

Junk De Lux sa...

Så masse kos i karmen! Nydelige dyr...har ikke sett dem før:)

Takk for at du snakker så pent om elsklingene mine Les;stolene:) kjøpte dem i september hvis jeg husker riktig men prøver å motstå fristelsen til å blogge dem hver dag...det er vanskelig;)

God jul i nydelige stua di ,vakre Anette <3

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Utrolig koselig vindu du har.
Likte også julepyntet kjøkken.
Ha en fin søndag
klem

Simones Country Home sa...

Hei på deg Anette. :o)

Fint det ble da, skikkelig stemning i vinduet, mangler bare snøen nå. hihi

Klem Simone ;o)))

liven sa...

Så koselig i vinduskarmen!

Ha en fin ny uke Anette :o)

Hege sa...

Tusen takk for kjempekos hilsen - sender noen gode tanker tilbake:-D
Er fast innom deg/dere , men må spare det kreative til en senere anledning,snufs...
- jobben tar det meste for å si det sånn!
Ha en fin, fin førjulstid A(og kos deg med dine nærmeste),
klem Hege.