torsdag 7. juli 2011

Hortensia (igjen....)

♥Like fin hele året♥
Klem fra

12 kommentarer:

Godt Isolert/Victoria sa...

Hortensia er så fint! :)

Ha en fin dag!

Anna sa...

Dem er så fin!
Å den største kulen du har på bildet...jeg har maken, en krukke. Hvor har du kjøpt kulen, kunne tenkt meg å ha flere ting i det mønstret?

Klem Anna

Margrethes hus og hage sa...

Hortensia er flott :) Eing i det! Like koselig inne som ute :)

Hilsen Margrethe

Hulda sa...

Sommerlig og fin blomst. :) Så nydelige bilder fra turen deres i Drøbak. Flotte, de gamle husene.

Beth sa...

Jeg liker også godt å ha Hortensia både ute og inne. En blomst man kan glede seg lenge over...

Christina sa...

Bare innom for å ønske deg og superguttene en deilig sommer - håper du har det bra;)))

Sommerklem fra Christina

Anno 2009 sa...

Hortensia er blant mine favorittblomster. Utrolig flott blomst altså. Men, må innrømme at peoner seiler opp og deler plassen sammen med Hortensiaen;)

Fortsatt god sommer Anette;).

Sommerklem fra Marilinn

Frida sa...

Så vacker Hortensia! Jag tog in Hortensia från trädgården i dag.
Kram Frida

Titt-inn! sa...

Hortensia er en elegant blomst syns jeg,og da spesielt den hvite. Jo,jeg også liker Hortensia godt. :-)

Simple Lovely sa...

Så fint! Er kjempe glad i hortenisa, drømmer om en stor hortensia busk i hagen, men jeg får aldri mine til å trives:( Dine trives godt ser jeg:)

Håper du blir like fornøyd med KA´en som vi er,
Ha en riktig god helg!

Klem Julie

M sa...

Svinser innom med en sommerklem, lenge siden sist! Klem, M

Hanna sa...

Så fin Hortensia och vilka underbart vackra klot bredvid.
kram
Hanna