onsdag 26. juni 2013

Dinner for 5

I dag har vi fått hjem eldstemann som har bodd på Hankø Fjordhotell siden søndag. Han har deltatt på Dagfinn Enerlys Fotballcamp.
Han er strålende fornøyd og det er jeg og..., trives best når alle er "vel i hus"!
♥♥♥
Det er Så godt å ha en familie å dekke til, og lage mat til. Skal sies at jeg er godt vant med at mannen i huset lager middag i hverdagene...,men nå som jeg har ferie og tempoet er lavere, trår jeg gjerne til.
Stearinlys og peoner fra hagen, skal ikke så mye til for å dekke et hyggelig hverdagsbord.
På menyen sto en supergod pastarett med kyllingfilet, bacon, soltørkete tomater, chili, spinat og fløte.
Og til dessert; norske jordbær!
Sommerklem i regnet fra

7 kommentarer:

Bestefar's tresko sa...

Så koselig å dekke fint bord til ein "vanlig" familiemiddag. Tenker det er godt å ha alle samla. Eg har bare små unger enda, så har ikkje kjent på den følelsen når barna reiser på ferie/tur aleine. Men ein nyter det kanskje litt ekstra når alle er heime og samla igjen=)
Nyt ferietida og god sommer.
Klem frå meg=)

Hanna sa...

så fint dukat och gott det ser ut.
Kram
HAnna

mirjamsdrøm sa...

Ser ut som en herlig hverdagsmiddag! Viktig å gjøre litt ekstra ut av hverdagene også ;) Jeg er også bortskjemt med en mann som lager mat, men nå må jeg nok snart trå til selv, når byggeperioden er igang :) Koselig å titte innom deg! Nyt ferien du også, vi er heldige! Klem Mirjam

Toril sa...

Middag med familien er gull!
Beste tiden :) Jeg også er forresten heldig å være gift med en hobby-kokk...;) Noe som resulterer i at jeg aldri blir noe særlig flink på kjøkkenet...:P

Ønsker deg en GOD torsdag!

Tulip sa...

Mmmm, det så godt ut, nå ble jeg litt sulten!

Kos med litt hyggelige middager sammen i hverdagen!

Lotta sa...

Så herlig!

Kjempefint bad under her! Sånn badekar ønsker jeg meg!! LEKKERT!!!!

Fin kveld! Håper på knall sommer i Drøbak i år altså. Føler jeg har blitt snytt for det siden vi flyttet hit.. (Snart 4 år siden!!)

*Klemmer*

Unknown sa...

2016-4-9 leilei
cheap basketball shoes
louis vuitton borse
pandora jewelry
ed hardy uk
true religion jeans
nike free runs
rolex replica watches
under armour shoes
toms shoes
cartier watches
michael kors outlet online
armani jeans
coach factory outlet
michael kors outlet online
michael kors handbags
coach factory outlet
burberry uk
christian louboutin uk
converse shoes
reebok shoes
kate spade outlet
coach outlet clearance
ecco shoes
polo ralph lauren outlet
coach factory outlet
supra for sale
fitflops shoes
michael kors outlet
new balance shoes
michael kors outlet
ray ban sunglass,ray ban sunglasses,ray ban outlet,cheap ray bans,cheap ray ban sunglasses,cheap ray bans,ray bans
louboutin
cartier glasses
levis 501
air jordan shoes
adidas superstars
bottega veneta
michael kors bags
christian louboutin shoes
nike huarache