søndag 21. oktober 2012

Om å være i julerute....


Ingen hemmelighet at jeg liker å ha ting klart i god tid, og når det kommer til advent og jul overgår jeg meg selv...!
I dag har jeg pakket 22 kalenderpakker, det betyr at jeg mangler to...hi hi. Mannen min og jeg gir til hverandre i adventshelgene, så jeg mangler en av fire til han og. Frem til 1. desember skal alle pakkene få ligge i denne fine julegavesekken fra Maileg.
Og apropos å gi...håper bøssebærerne over det ganske land er tatt godt i mot i dag!

24 kommentarer:

♥ Netta ♥ sa...

Så fint at det ikke bare er jeg som har juleinnlegg i kveld Anette. Jeg er faktisk godt i gang med forberedelsene til jul jeg også. Så og si alle gavene er i boks, julekalenderne er straks klare og nå er også årets tillegg til juleservicet i hus :-) Kjempefin julesekk, Maileg har så mye fint.

Ha en herlig søndag!

Klem
Netta

Hulda sa...

Da er du driftig og flink! :) Jeg sparer slikt til november, og desember. :)

Audhild sa...

Du er flink! Det er herlig å ha ting på G :)
Er faktisk ikke så langt unna at kalendergavene er i boks her heller, mangler bare noen få!
Første året med pakke-kalender for minstemann i huset, så det blir spennende!
Gleder meg til å glede de litt ekstra hver dag i desember :)

God ny uke!
KLEM

Marianne Dragon Waagan sa...

Å så flink du er, godt å være vel i gang:) Jeg har ennå ikke begynt på mine 48 pakker, men til uka starter innkjøpene.

Ønsker deg en fin ny uke:)
Klem Marianne

Linn sa...

Flinke deg:):) det er lurt og være ute i god tid;) har begynt julegave handelen jeg også;) pakket inn en ikveld faktisk;) så du er ikke alene:)
Ja, bøssebærere var her også;) føles godt og kunne bidra litt:) gjort en god gjerning i dag også;)
Ønsker deg en flott kveld videre:)
Klem fra Linn:)

Tre Engler sa...

Så herlig Julekalender du lager:)
Kjempe koselig sekk og for noen nydelige pakker:)
Kjempe flink du er:)
Tusen takk for kjempe koselig kommentar inne hos meg:) den satte jeg stor pris p:)
Sov godt
Klem Merete

Pia sa...

Ha ha, ja, du har vel alt klart;) Det har ikke jeg...(Men har begynt å tenke, altså:)
Ha ei fin ny arbeidsuke!

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Flinka.. :-) Imponerende :-)

Lotta sa...

Wow! Imponert!!! Flink du! Tenker det er nok å ordne med både med jobb og alt i nov/desember også. Hoho. Kjenner presset nå jeg.... Puh..

Men du.. Vet du om Drøbak blomsterbinderi åpner et sted igjen? Har ingen fin fiiiine blomster lenger jeg jo!

Klemmer til deg:)

Kort og Søm sa...

Adventskalendere er veldig hyggelig, jeg har begynt på barna sine :O)

Ja, det er klart jeg kan lage notatbøker til deg, i A5 str.
Vil du har for- og baksidene laminerte?

klem

amo sin blogg sa...

Hm, litt tidleg syns no eg, men det er klart ein må begynne i god tid når ein skal lage til mange pakkar til 1. des :)
Fin sekk du har til pakkane.
Takk for koseleg kommentar hos meg.
Eg trur at her på kysten er mildare enn på austlandet, iallfall blomstrar det lenge enno her viss ikkje stormen tek dei.

God ny veke til deg !
Anne-Mari

Stella sa...

Really nice !
Hugs,Stella

A-H sa...

Wow, jammen er du flink! Gleder meg til å begynne jeg også!!

Klem

Har en drøm... sa...

Oioi, så flink du er da!!
I år har vi bestemt at nå er det slutt på pakkekalender, de er tross alt 13 og 15, hehe:)
Men en liten ting hver helg, og flax kalender, det skal de få:)

Og så kos og ha de i den fine sekken ♥

Notre-de-maison/ Gry sa...

Herlighet så flink du er! Her har jeg ordnet kalendergavene til ungene, men de får èn stor ting hver helt i desember i stedet for en vanlig kalender. Dette har vi aldri prøvd før, men vi så hvor lite de lekte med kalendergavene i fjor, og fant ut at de faktisk kunne få noe de ønsket seg mer ved å gjøre det på denne måten. Blir spennende å se hvordan dette blir. Ha en fin dag, klem

Janne sa...

Så flink du er! Jeg samler inn julekalendergavene i disse dager, så jeg er i rute:))

Så leit at du ikke kommer, men kanskje det byr seg en ny anledning...!:))

Ønsker deg en kjempefin uke, håper den blir fin!
Klem Janne:)

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Ja, du er virkelig flink! Jeg skal pakke inn 4 x 12 kalendergaver til barnebarna, men så langt har jeg ikke kommet! Bygårdsmannen har også julekalender, og der minnet du meg om at den må jeg gjøre noen småting med...! Man blir aldri for gammel til adventskalender!!!

Med ønske om en fin dag og klem
Cathrine :-)

Minko Chen sa...

michael kors handbags
ghd uk
air jordan 11
longchamp handbags
nfl jerseys
asics,asics israel,asics shoes,asics running shoes,asics israel,asics gel,asics running,asics gel nimbus,asics gel kayano
cheap jordan shoes
supra shoes
michael kors handbags
air max 2014
links of london jewellery
oakley sunglasses
michael kors outlet online
ugg boots sale
canada goose jackets
canada goose outlet
ugg boots
oakley sunglasses wholesale
michael kors outlet online
lacoste shirts
1030minko

dong dong23 sa...

adidas shoes
jordan shoes
fitflops
michael kors outlet
beats headphones
michael kors outlet
ray ban
longchamp outlet
jordan 4
true religion jeans
coach outlet
hollister uk
coach factory outlet
air max 90
replica watches
michael kors outlet
gucci outlet
kobe bryant shoes
tory burch flats
coach factory outlet
gucci outlet
nike air force 1
cheap toms shoes
michael kors outlet
nike running shoes
michael kors handbags
adidas superstar
michael kors outlet
michael kors uk
christian louboutin outlet
coach outlet
kobe bryant shoes
jordan retro
cheap ray ban sunglasses
coach outlet store online
nike blazers
true religion jeans
cartier watches
cheap jordans
nike huarache shoes
20166.10wengdongdong

raybanoutlet001 sa...

michael kors handbags,michael kors handbags clearance,michael kors clearance
cheap air jordan
jordan shoes on sale
cheap uggs
coach outlet online
true religion sale
cheap rolex watches
nfl jerseys
yeezy
tiffany jewellery
oakley sunglasses,oakley outlet sunglasses
cheap authentic jordans
nike kobe sneakers
nike polo
oakley vault
adidas nmd runner
nike huarache

mmjiaxin sa...

ugg boots uk
nfl jerseys
kobe sneakers
air jordan shoes
cheap tiffanys
cheap nfl jerseys
michael kors factory outlet
air jordan retro
michael kors outlet
louboutin shoes uk
nike air huarache
michael kors outlet store
nike huarache
michael kors handbags
tiffany and co
nike air huarache
adidas tubular
chrome hearts online store
cheap oakley sunglasses
oakley outlet online
jordan shoes
michael jordan shoes
links of london
toms outlet store
tiffany online
michael kors handbags
tiffany and co outlet
yeezy boost
nike dunks shoes
yeezy boost 350 for sale
michael kors outlet
michael kors outlet online
cheap nfl jerseys
cheap mlb jerseys
chrome hearts online
gg

dada24 Xu sa...

chi flat iron
coach outlet online
burberry outlet online
coach factory outlet online
birkenstocks
adidas pure boost black
michael kors outlet online
canada goose uk
sac longchamp
toms outlet store
coach factory outlet online
nhl jerseys wholesale
michael kors outlet online
cheap jordan shoes
nike air force black
jordans
cheap jordan shoes
hollister clothing store
supra store
michael kors outlet online
longchamp bag
prada sunglasses wholesale
coach factory outlet online
michael kors outlet online
michael kors outlet clearance
coach factory outlet online
reebok outlet store
ralph lauren outlet
cheap jordan shoes
michael kors outlet
omega replica watches
fitflops shoes
nike air max 95
louis vuitton outlet online
20160729caiayan

Fangyaya sa...

gucci outlet
celine bags
louboutin femme
canada goose
cheap jerseys
ralph lauren
coach factory outlet
coach outlet
christian louboutin sale
kate spade outlet
christian louboutin outlet
louis vuitton paris
montblanc pens
celine outlet
cheap oakley sunglasses
hermes outlet
toms shoes
louboutin shoes
longchamp outlet
fitflop shoes
timberland boots
polo ralph lauren outlet
jordan 11
coach outlet store
ray ban sunglasses outlet
toms outlet
michael kors outlet online
michael kors outlet clearance
louis vuitton handbags
louis vuitton
cheap true religion jeans
jordan 3 retro
polo outlet
kobe 11 shoes
cheap true religion
ralph lauren outlet
cheap oakley sunglasses
cheap uggs
christian louboutin pas cher
christian louboutin shoes
20168.16chenjinyan

Gege Dai sa...

coach outlet online
michael kors outlet online
the north face jackets
tory burch outlet
celine outlet
links of london
ferragamo shoes
hollister uk
celine outlet
tiffany and co jewelry
ray ban sunglasses sale
true religion outlet
michael kors outlet online
ugg outlet
michael kors outlet online
michael kors uk
ralph lauren,polo ralph lauren,ralph lauren outlet,ralph lauren italia,ralph lauren sito ufficiale
rolex watches outlet
michael kors handbags
pandora outlet
louis vuitton sunglasses for women
lebron james shoes
cheap oakley sunglasses
oakley sunglasses wholesale
michael kors clearance
swarovski outlet
ferragamo shoes
michael kors outlet online
ferragamo shoes
michael kors canada
nike free 5.0
louis vuitton neverfull
mulberry handbags
michael kors outlet
omega watches
cartier watches
0818jianxiang