søndag 1. januar 2012

Nytt år og nytt strikketøy!

Håper alle hadde en flott feiring i år, det hadde vi! Vi dro ned fra fjellet og feiret sammen med gode venner her i Drøbak. Før vi dro, fikk jeg knipset et par bilder fra den fine go'kroken vi har laget  på hytta. Ny lenestol fra Skeidar (utrolig god å sitte i) har fått plass for peisen. Puta fikk min kjære av meg til jul (" du er utrolig flink til å gi meg ting DU ønsker deg,kjære...") og er kjøpt på Lexington/Lyst i Drøbak. Mailegreinsdyret er fra Dorothea.
Nytt på pinnene: jeg prøver meg på en nydelig variant av Fanakoften som jeg fant på denne bloggen. Mønstret er laget av denne flinke damen.
Dagen i dag tilbringes med strikketøyet og Tour de Ski på skjermen!
Klemmer fra

22 kommentarer:

Thelma Louise sa...

Flink du er..))

Riktig godt nytt år til deg.:-))

Klem

Fru Fjeldhammer sa...

Så flink du er!
Godt nytt år til deg og dine!
kos deg..
klem

Rosehagen sa...

Godt Nyttår!
Den jakken/boleroen er jo bare såååå lekker da;)
Likte puta du "ønsket" mannen din i julegave;)

Fortsatt fin nyttårsdag;)

Klem fra Ann-M.

I Det Lille Grå Huset sa...

Kjempefin stol =)
Lykke til med kofta!! Skal begynne på noe nytt strikkeprosjekt jeg å..bare jeg blir ferdig med eksamen :P
Nå er jeg litt lei av å strikke Arne og Carlos luene og julekulene ;)
Ha en fin fin dag!
Klem Line

Hanna sa...

Ha en fin fortsättning på det nya året.
Kram
Hanna

moa sa...

hei anette!
takk for koselig julehilsen
fra deg!
og her sender jeg deg en STOR nyttårsklem, og ønsker alt det beste for deg & dine i 2012!
å jaaaa den stolen så helt herlig ut å sitte og strikke i..
*klem

Unknown sa...

Godt nytt år!
Flinkis med strikkepinner du, det har jeg sååå lyst til og lære meg dette året, kansjke det skal få være mitt forsett, hehe:)

Flott stol!!

Ha en finfin kveld;)

Klem Line

Lappeline ♥ sa...

Godt nyttår!

Koselige bilder....og et flott stikketøy ...denne kunne jeg tenke meg å strikke selv.....takk for tipset om mønsteret

Gleder meg til å følge deg videre i 2012

Klem

Anette Willemine sa...

Hei, du gode!
Håper du og dine har hatt en vakker julehøytid!
Jeg takker for koselige hilsener i 2011 og håper vi kommer til å holde kontakten gjennom 2012 også!
Strikketøyet ser nydelig ut. Jeg fikk nå et akutt behov for å finne frem puten jeg holder på å strikke. :)

GODT NYTT ÅR, Anette!

Nyttårsklem,
Anette Willemine

Sivs hus sa...

Hei, Takk for inspirasjoner i 2011 og ser frem til å titte innom i 2012. Nyttårsklem Siv

Roser og Patina sa...

Så utrolig flink du er til å strikke! Jeg er imponert! Flinke deg:) Nydelig mønster:) Gleder meg til å følge deg videre i det nye året. Klem Ellen.

Junk De Lux sa...

Å du din heldige jente som får fine ting av sin mann...vet du hva jeg fikk?...ingen ting!
Det er helt greit, han fikk ikke noe av meg heller hihi;)

Håper du har hatt en herlig start på det nye året!
Så jeg at du skal på treff den 14. i Fredrikstad?

Stoooor klem!

Marlene sa...

Gleder meg til å se resultatet av strikkeprosjektet. Det blir nok lekkert. :) skulle ønske jeg fikk lyst å finne frem pinnene igjen, men her blir det bare heklet noen kluter for tiden, og kanskje noen masker på et halvferdig teppe.. ;) given kommer vel plutselig tilbake tenker jeg. :)

Lekker pute btw. Tror mannen ble KJEMPE glad jeg. ;)

Klem

Størstepia sa...

Den puta var bare nydelig!! En ordentlig herlig kosekrok du har ordnet deg på hytta!
Riktig godt nyttår så blogges vi i 2012!:-) OG møtes om et par uker da, tihi:-)!!
Klem fra størstepia

Marianne Dragon Waagan sa...

Hei Anette:)
Aller først vil jeg få ønske deg og dine et riktig GODT NYTT ÅR!:)
Må si at den kosekroken ser ordentlig kosete ut, og slik en lekker stol da:)
Beundrer julebildene dine her inne, du er så utrolig flink:)

Kjempehyggelig at du vil være med på min givaway...masse lykke til!:)

Klem Marianne

Notre Maison sa...

Så koselig en krok du hadde laget! Og den puta var jo bare lekker....som det meste Lexington lager. Måtte smile litt av kommentaren til mannen din; det var vel noe sånt min mann også sa da han pakket ut en ny kaffemaskin;) Ha en fin dag, og godt nytt år!

Rosehagen sa...

Hei på deg;)
Siste fridag før det braker øs med karaktersetting.Ikke helt sant, for jeg sitter midt i rettebunken med heldagsprøver!!
Problemet på bloggen min er funnet, men ikke løst. Men det går greit å komme inn via den andre bloggen.

Nydelig vintervær her i dag;)

Klem fra Ann-M.

Unknown sa...

Heisann, og GODT NYTTÅR!

For en koselig krok, er det en William stol? Har sååååå lyst på en slik, for ikke å snakke om sofaen! *sukk*

Takk for følget i 2011, gleder meg til å følge deg igjennom 2012 også;) Jeg har ikke vært så flink til å legge igjen spor etter meg i 2011 som jeg skulle ønske, men satser på at 2012 blir langt bedre;)

Jeg har vært innom Franciska, men skal ta en tur nå, takk for tipset!

Go'klem!

Kort og Søm sa...

Så fint strikketøyet ditt ser ut, og fin krok til godstolen! :O)

Ønsker deg et riktig godt nytt år!
Klem fra Fredrikke

Sologbolig sa...

Hei og takk for hyggelig hilsen inne hos meg. Så menge fine bilder i de siste innleggene dine. Ønsker deg eit riktig godt nyttår. Klem.

amo sin blogg sa...

Herleg :)
Kjenner att det med å gi gåve eg ynskjer sjøl ;) ;)

Eg likte puta og alt ihop :)

klem frå Anne-Mari

Jeanette sa...

så suuuuper fine plakater og rammer-:)godt nyttår til deg!