lørdag 18. juni 2011

Pimp my Converse...

...make them girly...
( sommerfugl-hårspenne fra H&M)

22 kommentarer:

Yvonne sa...

så søtt!! <3

lisje astrid's husblogg sa...

Så utruleg søtt! ♥

Kosa meg med SÅ mykje hærlege bilder i bloggen din!

Nyt kvelden:)

Klem frå Astrid

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Så smart, og veldig søtt ! ♥ Håper det går bra med deg vennen.

God klem fra Anette ♥

PS: Ses vi på glansdagen ?

Linda sa...

Skjønne:))

liven sa...

Neimen så søtt Anette :o)

Unknown sa...

Så søøte de ble ♥
Jeg ønsker meg og Converse i babyrosa;))

Klem Line

Kort og Søm sa...

Kjempe søt :O)
God søndag,
klem Fredrikke

Anneli sa...

*Me like* <3

Øyeblikk sa...

so cute! :)

Unknown sa...

Kjempesøte! :-)
Nei regler er ikka alltid like lett å følge, men i lengden, så er det nok lurt. ;-)

A-H sa...

Så søte de ble da;)
Ha en fiin søndag:)

fryd&forandring sa...

Så søte! De skulle jeg gjerne ha hatt mine egne føtter i!
Takk for tips ang. kommentering -det ser ut til at problemet løste seg da jeg tok vekk krysset for å forbli pålogget!
Ha en fin søndag -så satser vi på at finværet kommer for fullt om noen få strakser!!
Klem

Rosehagen sa...

Så sukkersøte:)
Klem

Siri sa...

Så fiine sko! Og den søte sommerfuglen.. :-)

Ha en god dag! :-)

Elisabeth, innerst i veien sa...

Supergod ide, passa utrolig bra. ☺

Lena sa...

Ah - aldeles nydelig! Og så rååsssa Converse, da... Me like!

;o)

Christina sa...

Så fine sko! :) Jeg har beige Converse sko.. Har lyst på rosa..

Stor klem fra
Christina

Sivs hus sa...

Heisann, Ja dette var søtt:-) sommerklem Siv

Barbros lille verden sa...

Supersøtt!! Love them :)
Klem fra Barbro

h.espe sa...

Hei på deg Anette!!
Supersøte Converse :o)

Til tross for dårlig vær, så håper jeg du har fine dager vennen! Selv har jeg bare to arbeidsdager igjen, før jeg vender nesen vestover til Nordfjord. Etter en stri vår på jobb, gleder jeg meg til å komme litt bort, og nyte to uker hjemme hos mamma og pappa. Blir å jobbe en del - lysthus som skal settes opp og males - men dette er jo bare energigivende arbeid, så det er helt greit! Ellers skal jeg også få med meg noen dager på hytta og en fjelltur eller to. Blir deilig!!

Ha en finfin uke gode du!

Stor klem fra Hildegunn

Anette Willemine sa...

Supersøte! Converse står på kjøpeliste når vi reiser til USA. Det samme gjør en RL veske til deg - hvis jeg finner en da. ;)

Håper du har gode dager nå.

Klem over fjorden til deg, min venn. :)

Klem,
AW

hobbyvimsa sa...

Stilig,nydelig farge på disse skoene:)

Ha en fin ny uke:)

Klem Linda:)