tirsdag 3. mai 2011

Stoler til salgs!

SOLGT!
Har dessverre ikke plass til spisestuestoler jeg har arvet...og selger seks stykker for 1200,-. De må hentes i Drøbak.
Stolene er ca 60 år gamle, av tre og er nymalte med helt nytt stofftrekk i nydelig blåfarge med svakt mønster i vevingen. (Klikk på bildet, så synes stoffet bedre.)

Send meg en mail om du er interessert:

Til Fru T (jeg kommer ikke inn på bloggen din); blomstertrappen er hjemmesnekret av en av mannen min sine ansatte. Jeg tegnet, han snekret!!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Så utrolig fine stoler!

Hos Farmor sa...

Fine :) Synd man ikke har plass til dem...
Ha en fin uke Anette :)
Klem Marte

Monica sa...

Utrolig fine stoler. Synd jeg ikke har plass :(

Ta gjerne turen innom min blogg for akkurat nå har jeg en liten vårlig giveway gående, min aller første ♥

Ønsker deg og dine en flott onsdag

Klem

FruT sa...

Takk for svar! Har lagt ned bloggen en periode, da jeg ikke har noe særlig å vise frem. Følger likevel ivrig med på andre blogger!! :) Flott stige altså, bra jobba!