mandag 21. september 2009

En bra mann rett og slett!!

Mor i huset forrige uke: "Å,nå er det sååå lenge siden jeg har vært på noa noa".
Lørdag morgen fant den samme damen denne konvolutten på nattbordet...
Senere lørdag var denne lilla kjolen i hus...pluss en herlig turkis lue for kalde dager.
Ps. dere skjønner jo at det var vri-åtter eller si ludo da pengene var vunnet på....
Ellers kan du titte innom Den lille vimpelfabrikken, hvis du har lyst til å vinne en vimpel!
Ønsker alle en flott høstuke, jeg skal være en skikkelig god kone mot mannen jeg elsker!!

66 kommentarer:

Linda sa...

Du var heldig med den....Lekker.
Ha en fin uke!

Monica sa...

ååå den kjolen var nydelig, for en herlig farge, elsket den:) Så snill mann du har:) klem monica

Torunn sa...

Fantastisk Anette! Jeg tror du har vært heldiog ja :-) MEN, så har nok også han vært heldig!!
Nydelig kjole!

Ha en deilig dag.

ps.... snart høstferie -)
Klem

Kort og Søm sa...

Denne kjolen var veldig fin!!
Ha en fin uke,
klem :o)

Jannicke sa...

Ja,
slike menn liker vi!!!
Klem J.

Charlotte sa...

Åh for en sød (snill) mand du har. Og såååå fin kjole du har købt!
Hyg dig en masse.
Hilsen fra
Charlotte

Christine Louise sa...

Åååå for en fantastisk mann :)
Heldige deg.
Og kjolen var nyyyydelig :)
Du fortjener den..

Klem fra meg..

Tino sa...

Nydelig kjole,i herlige farge. Og for en snill mann du har, er heldig med min jeg også.

Ha en super dag, klem :)

Hverdagen vår sa...

Lucky U-
Kjolen var flott, og så flott en mann du har:)

Ha en flott uke, håper det gode høstværet holder seg.

Klem fra Eli

idyll sa...

Oh, så snill mann!! Kjolen var veldig fin, herlig med lilla nå til høsten:)

Ha ein fin dag

Anitas hus sa...

Tjihi, så herlig!
Det hender mannen her også er på ludo kveld så gjett om jeg skal vise ham innlegget ditt;)
Nydelig kjole!
Ha en fin dag!
Klem, Anita:O)

FlorasFrue sa...

Så heldig du er :) Den kjolen er kjempefin!
God mandag!
Kjersti

Anette {foreldremanualen} sa...

Nydelig kjole!! :-D

Mitt hvite hus sa...

Nydelig kjole... så snill mann du har... God mandag til deg =)
Klem Kerstin

h.espe sa...

Duuuuu, jeg trenger en slik mann, så HVOR kan jeg få tak i en slik en????? Makan til snill mann du har altså!! Kjolen du har kjøpt deg var råfin - nydelig farge!

Ønsker deg en strålende flott uke min venn!

Stor klem fra Hildegunn

Therese fra huset med de rare i sa...

For en snill mann du har!! Og tenk at han er så flink til å spille vri åtter!!! Nydelig kjole!!

Christine C sa...

Du har vært heldig både med kjolen og mannen din :) Ha en kjempefin uke!

[ barn i heimen ] sa...

Du altså!!! Fiksa deg der:) Gratulera med nydelig kjole....og mann!!!

Fru Fly * Heidi sa...

For en fantastisk mann....Ble helt rørt jeg! Kjempefin kjole!:) Ha en flott mandag! Heidi

Anonym sa...

Får frysninger her
- ta GODT vare på den "go`klompen" der bare!!
Jeg har kjøpt den kjolen i marine-blått.., he he!
Ha en fin dag snuppa, klem Hege.

Anonym sa...

Får frysninger her
- ta GODT vare på den "go`klompen" der bare!!
Jeg har kjøpt den kjolen i marine-blått.., he he!
Ha en fin dag snuppa, klem Hege.

Pink lady sa...

Hihi, tror nesten jeg må sende en kopi av innlegget ditt til min pokerspillende kjæreste!!

Fin kjole du fant deg:)

Ha en fin dag! Jeg skal være med å se på bruktbil i kveld, da har man ikke så godt utvalg av bilkyndige og prutegale i familien;)

Klem Pink lady

C ♥ sa...

For en overraskelse fra en omtenksom mann :) Kjempe fin kjole var det og!

Ønske rdeg en kjempe fin start på uka. klem C

Ingun sa...

Så heldig du er som har en BRA mann;-))Ta vare på......

Ha ei fin uke!

Ida sa...

Ikke overraskende - for jeg har jo etterhvert forstått at denne mannen her er gull verdt!!!!! Utrolig flott gjort! Jeg har en teori om at han sto veldig langt fremme i køen da omtanke, empati og kjærlighet ble utdelt (ja, den var dyp!!) !!

Kjeeeempefin kjole!! Jeg og vil handle på noa noa - de har så vanvittig mye fint! Må bli ferdig med ammingen - liker ikke praktiske klær!!!

Herlig mellombror.. "Det er ikke sant mamma???"... hahahaha.. vanvittig bra... jeg kan ikke si jeg gleder meg til å måtte komme med den formen for 'anatomi og fysiologi'-forklaringen! Foreløpig er vi på tarmene.. jeg tror det holder!! Forplantning kommer ikke før... hmmm.. ? Sjette klasse??

klem

Alven sa...

Hei :-)

God mandag og god morgen :-)
For en HERLIG kjole! DEN kunne jeg ha ønsket meg også :-) elsker lilla :-)

Så snill mann du har! du også ;-)hehe :-) vi får vel bruke tiden på å stelle mennene våre ekstra mye framover vi da :-)

Ha en fin ny uke :-)

klem

Datt sa...

Hoooly great mother of God, hvordan har du klart å oppdratt mannen din så bra?? Tips mottas med takk...

Anne sa...

Så snill mann du har:) kjolen var kjempe fin! Ha en fin dag !

Husdraumen/Anita sa...

Herlig!

:)

Loppe Leah sa...

Smelt, smelt.. Må jo være drømmemannen?!

Vibeke sa...

Så snill mann du har Anette! Nydelig kjole, skulle gjerne sett den turkise luen også!? :)

Go'klem fra Vibeke

Unknown sa...

Han må være et kupp:) Ta godt vare på han!

Nydelig kjole!

Ha en flott uke:)
Klem Linda

Unknown sa...

Å, for en herlig overraskelse! Så snill mannen din er. :) Man blir så glad av slike ting. Kjempefin kjole! Ha en god dag.

Anne sa...

Så snill mann du har! Verkeleg koseleg:) Og nydeleg kjole:)
Tusen takk for koseleg kommentar hos meg, din søting!
Ha ei herleg veke:D

Crinoline sa...

Lekker kjole og for en snill mann som gir deg pengene han vant i Ludo.Klem

silje-sin sa...

Ja, det kan man kalle en bra mann! Du har vært heldig med han:) Men så tror jeg han har vært heldig med deg også;) Lekker kjole. Svigermor har samme tror jeg. Ha en fortsatt fin dag! klem

Bette sa...

For en herlig mann!! Det er så deilig med slike menn som man stadig blir forelsket i,selv etter mange år! Heldige er vi som har hver sin;o)

Ha en super uke!

Klem fra Bette:o)

Anita sa...

Det er jammen ikkje verst!! Så snill mann du har! Og kjolen var nydeleg!

moa sa...

ja en bra mann...
og en vakker kjole...
heldig du anettemor :0)

moaklem

lillebille sa...

En nydelig kjole... og en aldeles herlig mann :o)

Ha en fortsatt fiiiin mandag!

Klem :o)

Viola sa...

Vilken underbar skapelse...så vacker i sin färg och broderi....) hoppas helgen varit bra, KLEM Viola

Epleskrell sa...

Å, den kjolen er jeg sjalu på rett og slett. Ha en fin mandagskveld, klem Linn

Therese sa...

FANTASTISK FLOTT MANN. Det skal jeg fortelle min mann også. Ønsker deg en flott kveld. Snakkes snart igjen. Koselig å kikke innom deg. Nydelig kjole. Den blir du lekker i. STOR KLEM

Bea sa...

Tror nok det er en god mann du har funnet du også... hihi


klem

Anonym sa...

Oi oi oi... må tipse husbonden om dette innlegget tror jeg, har noe å lære der :) Lekker kjole ble det på deg og!!

Lise ♥ Hverdagsglimt og Kreativiteter sa...

Det må jeg si. Ta vare på han, ja. :)

liven sa...

Så fint for deg Anette!!
En lekker kjole!!

ha en fin uke:o)

Fru Fjeldhammer sa...

Så søt mann du har, hold fast på han!!

klem

KRUSEDULL sa...

Så god mann du har! Veldig fin kjole!

Therese Dorthea sa...

Så heldig du er!! :) Knallfin kjole!!:)

Josefine sa...

Gratulerer med ny fin kjole fra Noa-Noa, heldige du:) Klem

Christina sa...

SWEET;)

Sommerlyst sa...

Nydelig kjole! Herlig mann du har da!! ;))

Håper du har hatt en fin mandag!

Balke gård sa...

Fy søren så mange kommentarer!!!! Utrolig!!!:-)

Men kjolen var knalle fin, altså:-) Klem, Marianne

Noatunfrua sa...

Jeg sender mannen min på kurs hos din! ASAP!

Ha en nydelig tirsdag :)

Klem fra meg

Åpent^hus sa...

så herlig! det gjelder å være fornøyd og vite det! :) kjolen var kjempefin by the way! Spørs om dette ikke var siste pushet til å komme meg ut å kjøpe den til meg selv! :)

Joy sa...

Vilken snäll man du har!
Nu har jag fått upp den vimpeln som du lagat - det blev sååå fint alltså! Du kan se slutresultatet på min blogg!
Ha en riktigt fin dag! Kram Joy

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Hei Anette! :) Så kjempeheldig du var da :) og så lekker kjole! :) Likte den veldig godt! Noa Noa har utrulig masse flott :)
Måtte lese litt lengre ned, og fant ut at du har samme problem som meg med vår kjæres nøkler og solbriller.. hehe ;)
Ønsker deg ein strålande dag! :) Nyt den! Godklem

Pink lady sa...

Hei!

Vi avlyste faktisk avtalen om å se på bilen. Etter å ha sjekket litt mer opp om bilen fant vi alle ut at en kanskje heller skulle legge litt ekstra penger i og kjøpe en toyota!

Klem Pink lady

Lisas hjem og skatter sa...

snille pokermannen :)

nydelig kjole, Anette!!!

PerJorun sa...

En flott mann som virklig kan det med å ta hint. Og nydelig kjøp!

Brit Strikkenerd sa...

Nydelige kjole, heldige dæ, snill mann. Og alle disse inneleggene som kommer her må være at vi alle andre er grønne av misunnelse både på kjole og din snille mann:)

Herfra Til Evigheten sa...

Heldige er vi med gode og snille menn, som forstår den store gleden av å handle nye klær!

Hvor er "din" Noa Noa butikk da?

Unknown sa...

Kanskje du skal lodde ut mannen din i stadenfor, Anette;9)
Frå spøk til alvor...Dette var verkeleg ein flott gest av han, og kjolen var berre heilt nydeleg!!
Har noko til deg inne hos meg, klem

Sologbolig sa...

Nyyydelig kjole !!Ha ein fin kveld.

..Til Lykkes Hjem sa...

Så snill mann du har:)

Fin og inspirerende blogg også forresten. Jeg kommer gjerne tilbake om ikke så lenge.

Ha en fin helg
Hilsen Lykkehjem