tirsdag 28. juli 2009

Kjøpeforbud....

bla-bla-bla-bla-bla........
Nye fine lysestaker!!!

43 kommentarer:

Mitt lille hjem sa...

Hehe, kjempeflotte :)

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Så fine de var! Hvor har du fått tak i de? Jeg tror jeg kunne tenkt meg slike på badet... :)

Balke gård sa...

:-) Knallfine, vakker farge!!! Klem

Prinsesse Elin sa...

he he he. Liksom sier nå bare jeg. Eller rettere sagt ALDRI!!!! ;o)

Torunn sa...

Gratulerer :-) Lekre og jeg skjønner godt forbudet ikke gjaldt akkurat disse :-)

klem

Mitt hvite hus sa...

hehe...herlig .....håper det aldri blir kjøpeforbud her i huste.. hadde ikke klart å holde det heller...

klem O=)

Camillas Romantiske hjem sa...

Kjører du over kanalbrua, opp til lyskrysset, videre oppover til et gult murhus(elektrikerforretning) på venstre hånd,tar av til venstre der, videre opp til et kryss, til venstre der igjen-og vips, så er du hos meg:-) Finner du ikke frem, så bare ring:-) Vi sees!

Klem

Prinsesse Elin sa...

Ha en nydelig dag snuppa ;O)

moa sa...

kjøpeforbud....hva er det :0)
...nyyyyydelig farge - love it!

ha en fin solskinnsdag!

moaklem

h.espe sa...

Hi, hi.... Det er nok mange som kunne tenkt seg at det ble kjøpsforbud hos meg, men neida, JEG har ikke innført det :-)Superfine lysestaker!!!!

Strålende dag til deg min venn!

Klem fra Hildegunn

KRUSEDULL sa...

Kjempefine var de:)

Ingun sa...

De var flotte. Likte fargen.

Herfra Til Evigheten sa...

Ja, men i dag er jo været FANTASTISK her hos oss!!!!
Så jeg sier bare: Kjøpeforbud OG regnevær....ha ha og tra la la la!!!!

Lena sa...

Nydelig farge på de lysestakene - lekre!!! Grattis!

Linda sa...

He he...kjenner meg godt igjen her ja!
Lysestakene var veldig fine, skjønner jo godt at du måtte kjøpe disse!
Jeg har også kjøpeforbud nå.
Vi hoppet jo på en ganske så dyr Tyrkiatur som ikke var planlagt, men det var verd det!

Ha en fin dag!
Klem Linda

Hjerterom sa...

Hei :)
Ikke noe som heter kjøpestopp!!!
Heter stopp og kjøp :)
Nydelige staker!!!

Klem Siw

Gry sa...

Herlig farge! Og fine detaljer på vaskerommet!!

Josefine sa...

Slitan med nye lysestaker...alltid kjekt å ha! De var i en herlig farge!! Klem

Anna Lisa sa...

Å, dei var nydelige!!!
Ha en flott dag vidare.
klem

Besta sa...

Ja kjøpeforbud pleier ikke å ha særlig effekt, bortsett fra den motsatte. Lysestakene var kjempe fine.

Home By Virginia sa...

Ha ha ha... :D

Nydelig farge på disse lysestakene... Hold på og kjøpe de selv... ;) Men klarte og styre meg... Noe mannen i huset syntes var braaa ja... Hah :P Akkurat som om at han hadde noe å si... Hi hi :)

*--- Klemmer ---*

Klaffen sa...

HE HE;) Topp, de var knall fine.. Hva er forresten kjøpeforbud?? klem

Alven sa...

Hei :-)

Kjempefine lysestaker :-) Må unne seg litt når man kommer over noe man liksom bare må ha :-) hehe :-)

Ha en super fin kveld :-)

klem

Jenny sa...

Hej Anette!
Köpförbud, ja vad är det när man hittar de rätta grejerna;)

Jättefina ljusstakar o vilken snygg färg!

Klem Jenny

Jannicke sa...

Hahaha...
Girlpower...

Det gjelder å sortere ut viktig og uviktig informasjon.. ;o)

Klem J.
Ps : Soldansen hjalp!!! Her skinner solen, jippi!
Klem

Datt sa...

Kjøpeforbud er OPPSKRYTT, knallfine de lysestakene :)

Mira sa...

Nydelige! Skjønner godt at de måtte vere med deg hjem!Klem fra Mira.

Unknown sa...

Kjøpeforbud? No.... ;o)
Veska kostet sitt, kan du si... Men hadde råd til å handle litt smålekkert i Danmark. Har hatt en aktiv sommer, så nå er det deilig med noen dager hjemme, pusle i huset...
Har bladd litt nedover på siden din og ser du også leser om livet i Fjellbacka... Jeg har lest alle bøkene nå. Love them!
Talast!
Klem fra Nanni

A-H sa...

Så fine, nydelig farge!
For et sted dere har vært på hyttetur, idyll!!!

Ser ut til at jeg kan lese blad i kveld:) Ligger i press nå, tror det blir greit!!
Resten av gjengen her synes jeg snakker litt vel mye om det bladet mitt, og jeg tar meg i det selv også! Men så utrolig kjipt at jeg bare må... hehe!

Klem

Jeanette sa...

Tjihi...nydelig!!! :)
jeg sier det til meg selv hver dag,kniiiiis ^^,)
Klemmer :)

M sa...

Hihi!!!
I`m right there with you hon!
Har endret blogginnlegget mitt noe....det var ett par som synes det var urettferdig å ha noe som heter bloggedamer 40+...så vi får se hva det blir til. Det er på ingen måte ment å ekskludere noen, tvert imot...
Flykter litt inn i bloggeland når livet går skjeis...
Skal jeg legge deg på bloggrollen, og tar du knappen?
Klem,M

Frida sa...

Vilka fina ljusstakar, gillar den turkosa färgen. Hoppas du har det bra i solen. I dag har vi också haft fint väder:)
Kram Frida

M sa...

Ja, det er nettopp det....men jeg har altså bloggevenninner som ikke er i NIB....
Det ene utelukker ikke det andre...men men...jeg håper bare at jeg ikke har fornærmet noen med en impulsiv idè!
Klem,M

Ida sa...

Heiheiheeeei :-)

Vet du hva.. jeg må nesten ta i bruk ett GAMMELT sjekketriks her på rappen : You MUST be very tired - because you've been running trough my minnd all month :-) Som jeg har tenkt på deg - har savnet de gode ordene og små eplekjekke replikkene - som bare gjør deg så sjarmerende og god :-)

Joda, her er jeg - og skal si du har vært tilbake en stund. Deilig å komme hjem å se alle de flotte innleggene. De herlige guttaboys - men du.. er alle lys i håret??? Mente en av de iallefall var mørk.. minstemann ??? Grattis med A'en - visste at den sto høyt på listen :-) Superherlige lysestaker - NAICE farge!!!

Velblåst ferie - flotte bilder fra OH HERLIGE CHARTERLIV :-) All inclusive om tre uker - sier ikke neitakk til det - bare grisene holder seg vekke - skal ikke ha denslags innenfor henne kroppen.. haha.. i svineinfluensa betydning såklart!!!

Har kjøpt meg tallerkenhylle til den nette sum av 35,- og svigermor tilbydde seg å male den for meg.. hihi.. gjorde seg med en uke sammen med dem.. hihihi!!!

Ellers da, alt bra?? Klar for å jobbe igjen om ikke så lenge??

Klemmer

KRUSEDULL sa...

Tusen takk for den koselige kommentaren inne hos meg! Er veldig glad for at du blir glad av bloggen min, da er ihvertfall ett av målene med bloggen min oppnådd:)

Isn't she lovely sa...

Åh, vilka godingar! Jag förstår mycket väl att det blev ett litet "snedsteg" från löftet om köpstopp =)
Kramar!

Ida sa...

haha.. jepp - antibac'en er med overalt - munnbindene virker forøvrig mot sin hensikt ettersom man er mye oppe i ansiktet å fingrer med plasseringen - dermed gjør den skitten - og dermed større risiko for smitte ;-D ...sa sykepleieren... (som har lest nettavisen..!)

Jeg må ha vært helt svimeslått etter de skjønne brune øynene som smilte mot meg - til minstemann med pannebånd på - slik at jeg ikke lot merke til det lyse håret :-) Herlige er de uansett !

Har ingen sjekket merkelappen på deg heller - for å se om du er "Made in heaven" ???
Jeg får ta deg med på en rølpetur om våre ender treffes en dag.. haha.. ;-D

Anonym sa...

Stille hos meg ja, men ikke noe på gang enda.. Jeg venter og venter. Bloggingen går litt tregt ettersom jeg får åndenød etter 2 minutter sittende. Men nå har jeg ordentlig rigget meg til i stabilt sideleie og skal kose meg med en bloggrunde :)

De var sknallkjønne! Kjøpeforbud..tsk tsk.. ;)

Så koselige bilder fra hyttetur. Det er jo rundtderomkring vi er fra og bodde tidligere. Så deilig å ha hytte i familien. Det drømmer vi om, aller helst en liten stuga i sverige da.

Klemmer fra Merete

Anonym sa...

Jeg mente knallskjønne.. Ble litt omstokking i bokstavene mine :P

Mitt hem är min borg sa...

Hej hej!!

Åh vilka fina ljusstakar.. Helt underbar färg..
Köpförbud?? Vad är det?? ;)

Kram på dig!!

Anonym sa...

Takk! Det kommer nok en liten blogg fra mobil når vidunderet har sett dagens lys :)

Drøbak er jo så koselig! Mange fine butikker der, men denne gangen ble det bare en snartur. Men gjett om jeg pekte meg ut mange som skal besøkes igjen, bare den badeballen jeg har foran på magen er punktert.
Jo, vi koste oss på kafeen hos Hanna. Deilig mat og god is!

M sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Lotta sa...

Hihihihi..De var lekre ja... Her smugles det inn både det ene og andre..av interiør altså.. ;) Også er jeg ekspert på å slå av prisen;)
Ha en flott dag..tror jeg så sola litt nå...
Klem til deg:)