onsdag 4. mars 2009

Herlig fridag!

God morgen!
Endelig har jeg fått tak i perleblomster, og de gir jo virkelig løfter om lysere tider!

Har fri idag, våknet kl 9.00 og sender en varm takk til min kjære som har fått tre små karer avgårde til barnehage og skole, og det er jo ikke bare barna som skal med...men i dag var det ski og termos i tilegg til de vanlige med dresser, sekker osv. Når atpåtil kaffen var gjort istand og jeg bare kunne trykke på knappen kjenner jeg at: jammen er jeg heldig! Litt heldig er han og, når han kommer hjem fra jobb skal huset skinne og middagen stå på bordet! Men først skal kaffen drikkes og noen innlegg leses..:-)
Tusen takk til Loppeline for disse to utmerkelsene jeg har fått!! Hun har en blogg som du virkelig kan kose deg med og har du ikke vært hos henne før, gå på besøk nå!!

Jeg ønsker dere alle en flott onsdag!!

28 kommentarer:

Torunn sa...

Deilig med fridag! Og så deilig med en som kan sende de små avgårde da :-)
Her nytes dagen maksimalt.

Klem

hvorfor ikke... sa...

Hærlig innlegg;)
Takk for kommentaren. Jeg er så stolt av å være borger av blogglandia! Det gir stor inspirasjon. og jeg som lurte på om jeg skulle slutte å blogge....kan du fatte hva jeg tenkte på?
Lykke til med kosedag, rengjøring og matlaging...FRIdager går ofte sååå fort...

Magdalena sa...

så vakkert...
kos inne må til når kong vinter herjer ute...
du har en helt fortryllende banner....
kos deg på firdagen din,- klemmer fra magny~~~~~¨

Mia sa...

Det er så deilig mer perleblomster. Nå fikk jeg rett og slett lyst til å løpe og kjøpe noen, jeg også!

Nyt fridagen din, og ta nå indelig litt pauser mellom vasking, skuring og matlaging... hihii.

Jeanette sa...

tjihi...Rekreasjon å komme på hytten,vi bygde den for et og et halvt år siden..så alt er nytt og fantastisk.,så jeg trives veldig godt der oppe:) Å så er det jo bare å spenne på seg skiene:)

Nydelige perleblomster, og så skjønn en korg du hadde plantet de oppi! Kos deg i dag og nyt dagen :) Snille mann du har,godt å ligge litt lenge og bare nyte formiddagen:)
Snakkes! Klem j.

Maria ( Idekroken ) sa...

åja, perleblomster er en av mine favoritter. Vet du, i fjor kom min mann hjem med mange løker til blomsterbedet ved inngangspartiet. Det var perleblomster.
Han synes de er så fine. Flink? :)
Koselig når de og setter pris på sånne ting.
Kos deg med kaffen, og JA man ER virkelig heldig når man kan sette seg ned å bare nyte livet noen øyeblikk, og så skjemme bort de man er glad i attpåtil. ;)
Ha en fin dag!

Klem

Fotballmamma sa...

legg inn kosen under Innstillinger/Formatering/Innleggsmal (nederst på siden) Lykke til!
Og god fridag til deg! (:

Mitt hvite hus sa...

Så deilig med fridag...og for en start.. ser du fikk hjelp av fotbalmamma ...håper du får det til=)
Nyt fridagen din klem Kerstin

Crinoline sa...

Hei på deg.Deilig å våkne på denne måten.Det er ikke sikkert du trenger så mange strøk,men bordplaten hos oss var veldig mørk. Valgte også to strøk vannbasert lakk på toppen for at den skal bli mere slitesterk,håper jeg da. De delene som var kremgule,trengte tre strøk maling.Lykke til.Håper du viser før og etter bilder.

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Så deilig med litt fri da, Anette :) her skinner sola og det er ein deilig vårdag i dag! Dette må nytast :)
Ha ein herlig skjønn dag :) Godklem til deg!

Solveig sa...

Hei igjen:)
Nei,det har jeg ikke fått med meg:S Skjønner at det er veldig tungt for deg!! Slike tap er aldri lette.. Håper du har mange gode minner om henne:)

Så herlig dag!
Nydelige bilder:)

Klaffen sa...

Så deilig med en fri dag, det fortjener du!! Takk for at deltok i min uhøytidelige konkurranse, VÅR!! I dag har jeg og hatt fri, og egentlig ikke gjort stort.... og har fortsatt ikke fått dårlig samvittighet av den grunn ( flink eller ? )kos deg resten av denne deilig onsdagen også - klem

Christine Louise sa...

Så deilig med en fridag og for en snill mann du har da :) Men du er nok like snill med han ;)

Koselige bilder du viser :)

Klem klem

Viola sa...

Hoppas du har haft en härlig dag och visst har du ändrat din banner, så vacker...grattis till dina utmärkelser, damen var verkligen vacker, klem VIOLAN

Anonym sa...

Hei, håper du har hatt en fin fridag:)
Pærleblomster er bare så fine og de får en til å tenke på vår.......
Ha en fin kveld.
Klæm fra me

lavendel mio sa...

Du har kost deg til gangs i dag forstår jeg:)
Og våren har kommet til deg og...:))
Ha en koselig kveld:)

i et lite rødt hus sa...

Hei, så koselig blogg du har! Tror jammen meg at jeg må ta meg en tur på hagesenteret å kjøpe løk:)
Ha en fin dag!

moa sa...

..for en perfekt start på dagen:0)
det fortjener du!!
herlig med en fridag innimellom, det trenger man så veldig i den ellers så hektiske uken..sant!?
..jasså, du var glad jeg ikke viste frem kulepennene mine, tjihi..

moaklem

Ragnhild S sa...

Tusen takk for de pene ordene, Anette, de varmet:)
For en herlig morgen du har hatt i dag da!! Og så omtenksomt av mannen din å lage klar kaffen! -Små ting som betyr så mye!
Ønsker deg og dine en strålende kveld!
Klem

Anne sa...

Herlig med fridager! Håper du har kost deg! Nå har jeg lest meg gjennom mange fine innlegg hos deg:) Ha en fin kveld!

Unknown sa...

Nydeleg, Anette:0)
Så deilig å kunne bli litt sånn utskjemt innimellom, då kjem verkeleg overskuddet tilbake!!
Gratulerer med velfortjente utmerkelsar...
Klem

Ida sa...

Hei Anette! For en heeeerlig måte å våkne opp! Min morgen var stikk motsatt - men sånn er det når man bor sammen med en som har fått sydd store puter under armene av moren og som dimmet militæret etter 6 dager :-) Jeg har kanskje meg selv å takke også - siden jeg ikke har vært så kravstor! Menmen.. nok om meg - han er fin på mange andre måter - bare ikke så god på planlegging og 'tenke-selv' !!

Skal en tur innom IKEA en av de nærmeste dagene - det ryktes om perleblomster der - så jeg tenker å kjøpe inn noen! Skulle helst hatt noen falske - da jeg IKKE har grønne fingre !

Så får jeg svare på spørsmålene dine.. hihihihihihihihi :-)

Hvitvin - ingen dum idé! Eventuelt champagne... :-)

Ang stoffsjappen... "Åh.. her har det kommet en baby...!" - var det første som møtte meg idag :-) Jepp.. til og med uten magen :-)

Bloggshop.. du altså... det fine med bilderedigering og fremvisning på bloggen er jo at man enkelt skjuler alle skjønnhetsfeilene :-) Jeg er aaaaaltfor perfeksjonist til å kunne latt noen betale meg for det jeg hadde laget! Det er jo bare noen måneder siden jeg oppdaget at jeg kan sy litt mer enn rett søm :-) Men THANK YOU SO MUCH - tar det som ett kompliment :-)

Imorgen er det meldt fantastick vær her - jeg skal rusle i barnehagen med lillebror i vogn og storebror på søskenbrettet (har blitt kjempepopulært!) - så skal jeg ha en venninne på lunsj og muligens litt sykrok på kveldstid.. disse kinadukkene vet du :-)

Håper du har hatt en energiladet fridag! Snart helg.. hurra!

Klemmer

Tulip sa...

Så deilig med en fridag! Og sånn en snill mann som har ordnet gutta på morgenen mens du kunne sove ut! Koselig!

Håper du har fått nyte fridagen din!

Klem

Frida sa...

Hej vännen!
Så härligt det låter med en ledig dag och vilka underbara bilder du visar. Tack så mycket för krya på dig hälsningen, magen känns mycket bättre i dag.
Hoppas allt är bra med dig!
Kram Frida

Christina sa...

Åhh så koselige blomster,vil også ha;) Så fint du har ordnet oppe på bloggen din;)Jeg er dødsliten etter alle prosjektene mine..tror jeg må ta det litt med ro,man blir jo så ivrig!!Lillebror er jo faktisk begynt å våkne kl 05.00...*grrr*
Klem&Nattabra

Johanne si vesle interiør verd ! sa...

Hei Anette:)
..såå flinke mann du har...blir virkelig imponert..Men det er ikkje uten grunn at han ønsker at du skal få slappe av og ha en rolig morgen. Eg er overbevist om at du er like god tilbake og at han er heldig som har deg er ikkje eg i tvil om :):)
Kjekt å glede kvarandre !!!..og såå viktig i ein aktiv kvardag !
Reint hus og middagen klar gjer heller ikkje seg sjølv. Min mann kom heim i kveld frå et av sine maaaange møter og sa..."lager du pizza i kveld"..også såg han såå glad ut..desto kjekkare er det å gjere litt ekstra ut av kvardagen av og til :):)
...oj no vart eg litt seriøs..men eg meiner det :):):)

Ønsker deg ei koselig veke vidare Anette :) go-klem frå :Johanne

Tvert-om-tanten sa...

Hei!
Så nydelig utsikt du har! Det må være en drøm å ha utsikt til vann fra huset. Og du har det fint inne også, ser jeg =)

Anita sa...

Det hørtes utrolig godt ut! Og slippe å levere og ordne alt som skal ordnes før levering! Har jo ofte fri jeg, men må ALLTID få barna til sine steder! KOselig med perleblomster! Gleder meg sååå til de dukker opp i hagen!!Ha en flott ukeslutt! Klem!