torsdag 30. oktober 2008

Utmerkelser, vinter og lysfest!

Jeg føler meg så stolt og beæret når noen gir meg en award! Denne fikk jeg fra Henriette i http:www.tohustettitett.blogspot.com Tusen takk,kjære Henriette! Den vil jeg gjerne gi videre til en herlig jente,Ida, som eier bloggen http://www.putitinabox.blogspot.com/ Bloggen din er så koselig å titte innom og det er gøy å følge deg og magen din! Denne nydelige lilla saken fikk jeg fra solveig i http://www.solveig-minverden.blogspot.com/ Tusen takk,jeg ble så glad!
To stykker vil jeg gi den til, http://www.bakensky.blogspot.com/ , du viser så mange fine ting fra leilighten din og jeg blir glad hver gang jeg ser en hilsen fra deg!
Min navnesøster Anette som eier http://www.nettelitas.blogspot.com/ var en av de første som oppdaget og linket meg, du hjalp meg virkelig inn i denne nye verdenen! Du ga meg min første award og nå vil jeg gjerne gi deg en tilbake!! Titt innom bloggen hennes, veldig koselig side!
I dag har nesten all snøen regnet bort, men sånn så trappa ut i går kveld!
Egentlig mygglys...men fine på denne årstiden og spør du meg!
Inne ble det mange stearinlys i går kveld, og jeg syndet mot løftet mitt om å ikke drikke gløgg før i november....

12 kommentarer:

Ann-Cathrin sa...

Så koselige bilder:) Kan aldri bli nok lys! Ha en fin kveld!

Nettelita sa...

Åhhh.. Skjønne deg! :) Tuusen takk! Blir bestandig like glad når det dukker opp en sånn! Jeg setter stor pris på det.. Koselig at vi ferskinger holder i hop! :)
Ha en super kveld..
Nå skal jeg lage innlegg hos meg om noe fint.. Så følg med utover kvelden! :)
Klem

Min Lille Drøm sa...

Ligger en overrskelse til deg hos meg..men ser jammen du har den fra før!
Hi Hi:)

Ida sa...

Åhhh... du er jo SÅÅÅ herlig! TUSEN TUSEN TUSEN takk for award. Og gratulerer så mye til deg - virkelig velfortjent. Jeg kommer til å skrive om det imorgen på bloggen - men må bare si det idag også - jeg blir så rørt jeg! Jeg tenker på alle de fantastiske bloggene som florerer rundt her - også velger noen MEG :-) BLIR UTROLIG GLAD! :-)

SÅ fint du har det på trappen - mmmmm... gløgg.. jeg og vil ha - bare synd jeg må utelate rødvinen i år..hihi ;-) Får spare en liten gløggskvett til februar ;-)

Stor klem til deg :)

Bak en Sky sa...

TUSENTUSEN TAKK!!!Så stas!;)
Setter veldig pris på det. Du er en knupp!!

Håper du har hatt en fin dag. Har ikke hatt tid til å innom bloggen noe særlig i dag jeg. Og i morgen reiser jeg til kristiansund, så det blir nok ikke mye blogging på meg i helgen!
Vi jabbes over helga!

klem Ingunn

Therese ~ Fjellrosa sa...

Grattis med awards. De er vel fortjente :) Den hvite lykten var jo nydelig, spesielt med snø på taket. Jeg gleder meg til vinterlandskapet er på plass i hele sin prakt. Nå skal jeg trøste meg med the brittish gentlemæn på TvNorge ;)

Lyst på livet sa...

Hehe....det er jo praktisk talt november, så det med gløggen kan du ta helt med ro :-)
Syndeer hele tiden jeg. Har vaska i hele dag og derfor fortjente jeg et glass vin i kveld også :-)

Klem

sortekatt sa...

Gartulerer med awarder!så gøy for deg.Fine bilder du har tatt, ha en god helg:)

Anja sa...

Ha ha ha....Gardiner er bestillt:) Må også få si at du har det kjempe koselig... så kjekt å bli ønsket velkommen på den måten. Gleder meg til jeg kan begynne å stelle i stand.

Ha en strålende helg.

Torilpia sa...

Gratulerer :o)

Lurer på om jeg skal ta en sjanse på å ha mine utelykter ute - til tross for vinter og snø jeg også. Det var jo bare så koselig da :o)

Flotte bilder - ha ei god helg - klem fra meg!

Solveig sa...

Hei:)
Koslig å få awarder ja!
For noen flotte stemningsbilder fra deg:)
Mye fine lysestaker/telysestaker du har.

Ønsker dere ei riktig god helg:)

Kort og Søm sa...

Hei, hvordan går det med julehjertene?? Har du rukket å lage noen ennå? :o)

Ha en fin helg.